Turnn Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2006 Ootteko lyhennelleet etujousia madallus mielessä. Montako kierrosta tarttis sivaltaa parin kolmensentin madallukseen (yks?). Varmaan noihin (2nd.gen) saa valmiitakin madallusjousia,mutta niistä joutuu varmaan maksamaan jotain .Olisko kumminkin järkevintä?
5,7 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2006 Ootteko lyhennelleet etujousia madallus mielessä. Montako kierrosta tarttis sivaltaa parin kolmensentin madallukseen (yks?). Varmaan noihin (2nd.gen) saa valmiitakin madallusjousia,mutta niistä joutuu varmaan maksamaan jotain .Olisko kumminkin järkevintä? ei se katkominen kannata vaikka se houkuttelee hintansa puolesta pitempään oot tyytyväinen madallus jousiin jotka on samalla progressiiviset niin ajettavuus on edelleen siedettävä!
Spertsa Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2006 Näitähän täälä on kehuttu. Eikä nuo kovin pahan hintaisetkaan ole. Itsekin varmaan tuollaiset jossain vaiheessa hankin.
BlackZ Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2006 Noin 3/4 osa kierrosta kun otat pois, niin auto tippuu suurinpiirtein sen 2". Eli ei kannata kovin paljoa enempää lyhennellä...
TransNAM Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Aikansa kun katkoo jousia niin kyyti sen kun paranee kun joka töyssyssä alkaa lyömään pohjaan... ja hyvällä tuurilla katsastussetä ostattaa uudet jouset jos sille päälle sattuu.
forssi83 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 mulla ei ainakaan ole MITÄÄN hyvää sanottavaa noista hotchkins jousista! takajouset laski perää kyllä mutta etujouset pitivät etupään samalla korkeudella kuin vakiojousetkin..
TransNAM Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Madallusjousissahan on muuten varmaan sekin pointti että madallus mitataan uusiin alkuperäisiin jousiin verrattuna. Esim. jotku 20v kasin alla olleet etujouset saattaa jo itsessään madaltaa sen 2". Ja sitten kun ne kuoleentuneet jouset vielä lyhennetään ei ole enää kellään kivaa. Mutta laitappas vanhaan autoon uudet vakio-etujouset niin lähtee lentoon. On nimittäin kokeiltu monenlaiseen vanhaan autoon ja aina sama efekti.
forssi83 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 mulla vanhat jouset eivät olleet kuolleentuneet. perä laski mutta keula on vielkin aivan halvatun korkeella... no talvella tippuu!!
camaro82 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2006 Mä otin omastani kokonaisen kierroksen pois ja tippu kyllä tosi alas tuo keula. Ajettavuus kyllä vain parani kunhan sain ohjauskulmat kohilleen(ainakin camber muuttui rajusti). En mitannu paljonko putosi mutta arvelen että n. 2.5" ainakin. Kuva löytyy projektit-topicista -> Hanskin Camaro-kohdasta
Turnn Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2006 Mä otin omastani kokonaisen kierroksen pois ja tippu kyllä tosi alas tuo keula. Ajettavuus kyllä vain parani kunhan sain ohjauskulmat kohilleen(ainakin camber muuttui rajusti). En mitannu paljonko putosi mutta arvelen että n. 2.5" ainakin. Kuva löytyy projektit-topicista -> Hanskin Camaro-kohdasta Ohhoh! Kylläpä tippu paljon,mulle riittäis 2,5sentin lasku.Täytyypä pitää kieli keskellä suuta kun alkaa lyhenteleen niitä vietereitä. Tuo mun -75:n keulan nousu johtuu siitä kun laitoin lasikuituiset -70 RS keulapalat. Alkuperäiset jättipuskuri+jättipainavat kiinnikkeet+siivut runkoaisojen päistä kevensivät keulaa about...paljon=keulaa pystyyn pari senttiä.(ainakin melkeen)
peltzi80 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Mun Camaron etujousista otettiin yks kierros pois ja lasku oli ainoastaan joku 1cm eli ei edes huomaa eroa...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään