ex72 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2006 Onnistuukohan vielä V-8:sin istuttaminen Chevy Vegan keulille Parihan noita suomessa ainakin on. Olen aina katsonut vegaa "sillä Silmällä" vuoden verran olen taistellut tuulimyllyjä vastaan ja olen "häviämässä" sodan Camaro, Malibu, Monte Carlo ja Nova . Vega kiinnostais tällä hetkellä eniten tosin 74-81 camaroita sais vielä jenkeistä kohtuulliseen hintaan.
gmc63 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 Onnistuukohan vielä V-8:sin istuttaminen Chevy Vegan keulille Parihan noita suomessa ainakin on. Olen aina katsonut vegaa "sillä Silmällä" vuoden verran olen taistellut tuulimyllyjä vastaan ja olen "häviämässä" sodan Camaro, Malibu, Monte Carlo ja Nova . Vega kiinnostais tällä hetkellä eniten tosin 74-81 camaroita sais vielä jenkeistä kohtuulliseen hintaan. kait sen pitäis onnistua ku hommaa vaan oikeat palikat vaikka jenkeistä ja jos et mitään isolohkoa laita ;)Olis ainaki kevyt koppa ja hyvännäköinen
BlackZ Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2006 Onnistuukohan vielä V-8:sin istuttaminen Chevy Vegan keulille Parihan noita suomessa ainakin on. Olen aina katsonut vegaa "sillä Silmällä" vuoden verran olen taistellut tuulimyllyjä vastaan ja olen "häviämässä" sodan Camaro, Malibu, Monte Carlo ja Nova . Vega kiinnostais tällä hetkellä eniten tosin 74-81 camaroita sais vielä jenkeistä kohtuulliseen hintaan. Tottahan sinne Chevrolet Vegan pellin alle V8 mahtuu! Itellä oli lähes vastaava auto, Oldsmobile Starfire, ja sinnekin se oli istutettu ja mahtu kyllä suhteellisen hyvin niinkin pieneen tilaan. Tosin jos Vega kiinnostaa, niin kannattaa kuitenki pari kertaa miettiä kannattaako siihen alkaa. Noihin on osat aika kortilla ja esim. vanteissakin sellainen jako (muistaakseni Vegassakin, ainakin Monzissa, Starfireissä, Skyhawkeissa yms.), että ei siihen löydy oikeen enää mistään vanteitakaan. F-body tulisi varmasti huomattavasti helpommaksi ja halvemmaksi harrastettavaksi jo osien saanninkin kannalta. Tosin noita F-bodejahan taas on pirun paljon, "tusinatuote" verrattuna esim. Vegaan. Ja onhan se F-body melko painava malmikasakin Vegaan verrattuna, tollasen Vegan ku saa liikahtaa vartilla aikas mukavasti pienemmilläkin tehoilla
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään