Jump to content

Ajatuksia jousista 4genneriin...


Recommended Posts

Kirjoitettu

Kaikki jousikitit 4Genneriin näyttää vähintään 1" madallusta. Minua kiinnostaisi ihan standardit, mutta ehkä vähän jämäkämmät jouset... Meneekö se sitten jollain GM osanumerolla tms? Vai tuleeko jämäkkyys toteuttaa esim. tuhdimmilla vakaajilla vai miten?

 

Kirjoitettu

Miks tarvii vakiota kummempia kuin ulkonäön vuoksi? Omassa on ihan vakiot ja tuntuu hyviltä.

Kirjoitettu

Vakiojouset on Ok paitsi korkeet jos vaihat -94 alkuperäset johonkin 1 madaltaviin voi

auto jäädä samalle korkeudelle. vaiha Konit tai Bilsut ja uretaani kamat vakaajiin ensin

muutuu merkittävästi

Kirjoitettu

Miks tarvii vakiota kummempia kuin ulkonäön vuoksi? Omassa on ihan vakiot ja tuntuu hyviltä.

 

Vakiot on hyvät. Kukaan ei ole tainnut erityisesti kertoa madalluksen tuomista hyödystä ajo-ominaisuuksiin. Myös suorituskykymielessä (1/4 mile) madaltamisesta on yleensä vaan haittaa.

 

Kyse on siis mielestäni vain ja ainoastaan ulonäöstä.

Suorituskyvyn puutetta pitää sitten vain jotenkin koittaa kompensoida muilla vermeillä ;D

Kirjoitettu

Miks tarvii vakiota kummempia kuin ulkonäön vuoksi?

 

Matalampi auto, matalampi painopiste = mutkassa parempi... ::)

Kirjoitettu

Matalampi auto, matalampi painopiste = mutkassa parempi... ::)

ja korirämmäleet kiinne jokapaikassa :( uudet std jouset olis mullaki ajatuksessa toi keula ku kulkee turhan matalalla ja on hivenen lulla vaikka onki tukee uretaania ja iskaria laitettu mutta jousi on se joka kantaa kuorman ja iskari kontrolloi, jousi väsyny ei hyvä :(

Kirjoitettu

Matalampi auto, matalampi painopiste = mutkassa parempi... ::)

 

Kovaa ne menee vakio korkuisina.... ;)

Kirjoitettu

Matalampi auto, matalampi painopiste = mutkassa parempi... ::)

Mitä helvettiä suomes tekee madallusosilla eihän niillä voi ajaa edes normaalisti :(
Kirjoitettu

Mitä h*lvettiä suomes tekee madallusosilla eihän niillä voi ajaa edes normaalisti :(

 

Ei mulla oo ollu mitään ongelmia. Enemmän mulla raapi kiinni paikat vakioalustalla, kun auto niiaili joka montussa ja töyssyssä.

 

Mut se on tietty että jos tykkää talvella toimia lumiaurana, niin sitten eri juttu...

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Jos madallusta kaipaatte niin mulla on "auto tonttiin" jouset.Tippuu sit oikeesti >:(

 

Olihan noi alla vajaan 5h.Et sitä mieltä madallusjousista.Fiksua hakea alkuperäiset jouset.Teet iskareilla sitä jämäkkyyttä ja samalla tarvitsee vaihtaa alustan muitakin komponentteja jos haluu lisää rataominaisuuksia.

 

Mielestäni normaaleista renkaista irtoo pito ennemmin kuin alusta antaa periksi.

 

Paitsi jos näkö seikat on tärkeet niin sit multa jousta....150€Intrax -2" ja ei pyöri kissat ekä kyllä hiiretkään auton alla ;D

Kirjoitettu

Mielestäni normaaleista renkaista irtoo pito ennemmin kuin alusta antaa periksi.

 

 

Joo pyörän täytyy pystyy seuraan tien pinnanmuotoa, mulla esim samakorkeus

SLP SS Camarojousilla ja SLP Bilsteineilla kun vakiojousilla samoilla iskareilla mutta esim. mukulakivellä auto menee "horkkaan" leijuu ja värisee ilmassa tai tuntuu siltä SLP jousilla mitkä liian jäykät muualle kun radalle tai Texasiin ehkä, vakio jousilla menee ihan OK. Tosin autos on myös kiinni tietääkseni jäykimmät SLP SS vakaajat edes ja takana. niin et ei kyllä kallistele. näitä toteemuksii vesittää se et renkaat vaihtu välillä ja niis on uskomattomii eroja.

Kirjoitettu

Mitä h*lvettiä suomes tekee madallusosilla eihän niillä voi ajaa edes normaalisti :(

korkea on ihan hyvä,voi ajaa mökkitiellä :D

Kirjoitettu

Ei mulla oo ollu mitään ongelmia. Enemmän mulla raapi kiinni paikat vakioalustalla, kun auto niiaili joka montussa ja töyssyssä.

Sillä ei varmaan ollut mitään tekoa asian kanssa että ne vakiojouset oli 20 vuotta "uudet"?

Kirjoitettu

Sillä ei varmaan ollut mitään tekoa asian kanssa että ne vakiojouset oli 20 vuotta "uudet"?

 

Ehei... ;)

 

Jouset muuten oli kyllä iskussaan, mutta iskarit... ei niinkään.

Kirjoitettu

No joka tapauksessa kaikki vakio on syntiä ja kaikkea on viritettävä. Paitsi mukavuusvarusteita, niistä on luovuttava

Kirjoitettu

No joka tapauksessa kaikki vakio on syntiä ja kaikkea on viritettävä. Paitsi mukavuusvarusteita, niistä on luovuttava

 

Jukka, mun usko suhun horju jo pahasti jossain kohtaa mutta nyt olet nähtävästi taas "järjissäs".

Kirjoitettu

Jukka, mun usko suhun horju jo pahasti jossain kohtaa mutta nyt olet nähtävästi taas "järjissäs".

 

Hän lienee paennut kaidalta polulta..

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...