Jump to content

Peruspikkulohkon (TPI) ja LT1:sen erot


Recommended Posts

Kirjoitettu

Moi,

 

voisiko joku kertoa mulle tasan tarkkaan näiden erot?

 

Kaikkein eniten kiinnostaa ne moottorien sisäiset erot. Tyyliin voiko LT!:sen nokkaa käyttää perus-TPIssä. Jos ei niin miksi?

Eri sytytysjärjestys vai jotain muuta? Mikä tekee LT1:sen? Imusarja ja nokka ja ??

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Akselit ovat vaihtokelpoisia.Lohko sama molemmissa paitti LT1:n etupää on erinlainen johtuen optista ja sen rakenteesta.LT1:n kansissa ei ole samaa vesikiertoa imusarjan läpi etupäässä.Imukannen pultien reijät eivät ole samalla kohtaa.

 

Nokan,kampiakselin,kiertokanget,männät voi vaihtaa keskenään.

Kirjoitettu

Lt:ssä on reverse cooling, jonka takia pieniä eroja lohkossa ja vesipumpussa.

 

Nokka sopii jos sulla on TPI:ssä se laakerilevy joka pitää nokan paikoillaan. Tulikohan se rolleri nokan mukana TPI:hin.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Olikohan (en muista varmaksi) 203/213 ja nosto jotain 0.440 jotain.LSA114

 

Voin tarkistaa kun pääsen kotio.

Kirjoitettu

Olikohan (en muista varmaksi) 203/213 ja nosto jotain 0.440 jotain.LSA114

 

Voin tarkistaa kun pääsen kotio.

 

Eli pikkasen tiukempi kuin esim. 5.7tpi:n vakionokka... Nyt kun lt1 miehet vaihtelee nokkia, niin tpi ukot saa halpoja "virinokkia"... :D

Kirjoitettu

tosa on tarkat arvot LT1 nokalle

-94-95 lsa on 116, 203/208 ja nosto .45"/.46", -96 117, 205/207 ja nosto .447"/.459"

Kirjoitettu

Ok,

 

no tietoahan tuli reilusti. Kiitoksia herrat (ja rouvat jos oli). Tää oli hyvä tietopläjäys.

Kirjoitettu

Eli pikkasen tiukempi kuin esim. 5.7tpi:n vakionokka... Nyt kun lt1 miehet vaihtelee nokkia, niin tpi ukot saa halpoja "virinokkia"... :D

 

Jep. Tuli myytyä kesämiitissä... ;)

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...