JariV Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Moi, voisiko joku kertoa mulle tasan tarkkaan näiden erot? Kaikkein eniten kiinnostaa ne moottorien sisäiset erot. Tyyliin voiko LT!:sen nokkaa käyttää perus-TPIssä. Jos ei niin miksi? Eri sytytysjärjestys vai jotain muuta? Mikä tekee LT1:sen? Imusarja ja nokka ja ??
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Akselit ovat vaihtokelpoisia.Lohko sama molemmissa paitti LT1:n etupää on erinlainen johtuen optista ja sen rakenteesta.LT1:n kansissa ei ole samaa vesikiertoa imusarjan läpi etupäässä.Imukannen pultien reijät eivät ole samalla kohtaa. Nokan,kampiakselin,kiertokanget,männät voi vaihtaa keskenään.
Nova Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Lt:ssä on reverse cooling, jonka takia pieniä eroja lohkossa ja vesipumpussa. Nokka sopii jos sulla on TPI:ssä se laakerilevy joka pitää nokan paikoillaan. Tulikohan se rolleri nokan mukana TPI:hin.
Z-mo Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Onkos LT1:ssä muuten kuinka räyhä vakionokka?
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Olikohan (en muista varmaksi) 203/213 ja nosto jotain 0.440 jotain.LSA114 Voin tarkistaa kun pääsen kotio.
Z-mo Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Olikohan (en muista varmaksi) 203/213 ja nosto jotain 0.440 jotain.LSA114 Voin tarkistaa kun pääsen kotio. Eli pikkasen tiukempi kuin esim. 5.7tpi:n vakionokka... Nyt kun lt1 miehet vaihtelee nokkia, niin tpi ukot saa halpoja "virinokkia"...
Nova Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Tuolla LT speksejä aika kivasti. http://www.grandsportregistry.com/lt1vslt4.htm
Markus Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 tosa on tarkat arvot LT1 nokalle -94-95 lsa on 116, 203/208 ja nosto .45"/.46", -96 117, 205/207 ja nosto .447"/.459"
JariV Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Ok, no tietoahan tuli reilusti. Kiitoksia herrat (ja rouvat jos oli). Tää oli hyvä tietopläjäys.
Senior Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Eli pikkasen tiukempi kuin esim. 5.7tpi:n vakionokka... Nyt kun lt1 miehet vaihtelee nokkia, niin tpi ukot saa halpoja "virinokkia"... Jep. Tuli myytyä kesämiitissä...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään