Jump to content

kymysys camarosta

Recommended Posts

Posted

eli semmosta van oisin kyselly et onkohan mulla säädöt päin p.....ä?eli semmonen juttu et toi mun kulkine kyl lähtee kivasti paikaltaan jos vaan tassut pitää ;) mut ajettaessa esim 90 ni kiihtyvyys isommilla vaihteilla ei päätä huimaa.ja konehan on l69 305h.o 5-v manualilla.kone on rempattu joskus ja siin on 287nenä,edelin performer imusatsi,edelin 600cfmperformer kaasari,peltisatsit,virtaava putkisto,kannet on vakiot mut niitä on parannettu.kone kyl kiertää iloseen jä pikku vaihteilla kyl vetää hyvin mut ohittaessa saa hakee kyl pienempää.eli onko toi vaan semmonen paketti et tykkää kierroksista vai mikä......

Posted

Eiköhän sen h.o:n kuulu ollaki vähän kierroskoneen luontanen. Näin ainakin uskoisin...

Posted

Syy ollee nokka-akselissa. Asteita aivan liikaa 305:lle.

Posted

itekki oon aatellu et pitää muistaa pitää kierrokset yllä! mikäköhän nokka tos on alkujaan????

Posted

Nosto imupuolella 0,41 ja pako 0,423 Asteita 320 kummallakin. Kauhee nokka? Yllätyin tosta. Tehoa 190 ja vääntöä 240.

Posted

kuulostaa kyl aika rajulta joo! tosin jostain itekki luin et siin ois vakiona joku corvetten nokka mut tiedäppä tuosta.....

Posted

Oisko asteet kuiteskin 230? :o 320 astetta tekee 0.05" nostolla varmaan ainakin 250 astetta.

Posted

Tarkistin tuon nokan kahdesta lähteestä; ThirdGen. org ja Hot Rod May 1983.