Shadowcast Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2004 Onko/kaipa Firebirdissä on alkuperäisenä ollut sellanen vaihteiston näyttö (missä on vaihteiden kirjaimet ja numerot) jossa kunkin vaihteen kohdalla kirjain "valaistuu"? Mulla päivällä ajaessa sen näytön päällä oleva muovi on niin kuplainen, ettei niitä symboleja kunnolla auringon paistaessa edes näy. Pimeellä taasen jokaikinen on valaistu oranssilla, eli näyttäis siltä että kaikki olis päällä Mielessä oli väsätä sinne vaikka LED-valoilla joku systeemi joka valaisisi päällä olevan vaihteen symbolin jotenkin eroavasti vaikka punaisella, mutta kun otin ton keskikonsolin auki niin se näyttömoduuli oli koteloitu jossa ei näyttänyt olevan ruuveja tms. Onkohan se sitten rikki, ja jos joutuu jostain tilaamaan uuden, mikä sen moduulin nimi on?
Shadowcast Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2004 Oiskohan se toi Shifter plate... http://www.fbodymotorsports.com/inc/pdetail?v=1&pid=383 Aika tyyris vaan näytäis olevan :o
Crisis Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2004 En usko että se o shifte plate Mulla ei ainakaan näy mikä pykälä on silmässä, näin se o tehtaalta. Se pitää vaan tietää Siitä on inssi sanonutkin mutta kun kerroin että se oli tehtaalta noin niin se lopetti urputuksen.
Shadowcast Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Mulla ei ainakaan näy mikä pykälä on silmässä, näin se o tehtaalta. Voiko se muka olla noin? Toimiiko kellään noi vaihteiston indikaattorit, Camaro tai Firebird? Kyllähän KITTilläkin semmonen oli ja hänhän oli vuosimallia 82 - 83 (Sarjan alussa ne sai Pontiacilta "a trainload of brand new Trans Ams, 32 to be exact", näin ties kertoa sarjan luoja Glen A. Larson. 32....kelpais mullekin tollanen junalasti
T0ni Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2004 yea, mulla palaa kaikki kans mut hyvin sen kans oon pärjänny.. aluks oli vaikeeta ku ei ollu pahemmin ajanu tomaatilla :/
Guest Knight Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2004 Vuoden 90-92 mallin trans am-firebirdin päällä olevan vaihteen näkee oranssisesta valosta. vuoden 82-89 malleihin tätä ei tietääkseni ollut saatavilla. ritari ässän sarjan vaihdelaatikko oli kuvattu studiossa eikä täten ollut kiinni oikeassa autossa. (lavastettu vaihteen valitsin) ja koko vaihdelaatikko oli studion valmistama Knight versio.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään