TA 90 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2006 Sammutin auton normaalisti, puolen tunnin päästä ei lähe enää millään käyntiin. Kipinä hukassa. Kaikki mahdollinen ja mahdoton on nyt testattu syttypuolelta ja mikään ei auta. Voiskohan tuo haltekki mennä rikki..? Muuten tuntuis sekin toimivan kyllä, mutta ei sitä kipunaa. Onko ketään innokasta lainaamaan haltekkia pienen testin ajaksi? Paha muuten saada selville vikaa!! Vai voisko tää olla joku ajonestohomma?
Nova Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2006 Ootko ladannut karttaa uudelleen? Joillain oli jotain häikkää mihin auttoi ks. toimenpide.
Jake Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2006 tarkista haltekista sytkäpuolen asetukset pilkuntarkasti. Mulla erään Haltech-tileksen seurauksena muuttui ikäänkuin issekseen sytkäasetuksista eräs kohta jonka seurauksena katos kipuna totaalisesti.
TA 90 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2006 Ei oo selvinny mitään. Kaikki asetukset kunnossa ja kartatkin ladattu uudelleen. Pitäis maanantaina soitella sinne FMI: lle missä se boksi nyt majailee.
Ilku Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2006 tarkista haltekista sytkäpuolen asetukset pilkuntarkasti. Mulla erään Haltech-tileksen seurauksena muuttui ikäänkuin issekseen sytkäasetuksista eräs kohta jonka seurauksena katos kipuna totaalisesti. Mulla on sama tuntu, että jotain voi muuttua kartoissa tai asetuksissa säädettäessä asetuksia. Saattaa johtua läppärin portista tai sen asetuksistakin (jokin häiriö?)?! Yleensä kartan uudelleen lataaminen on auttanut. Mulla auto on mennyt myös niin jumiin, että kipinää ei kertakaikkiaan ole tullut, ennenkuin on ladannut kartat uusiksi. Voihan tuo Haltech toki hajotakin, mutta tuntuu hyvin epätodennäköiseltä.
GTATL Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2006 tietääkseni vika oli sytytysyksikön maadoituksessa. haltekki oli kunnossa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään