Jump to content

E6gmx pimeenä?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Sammutin auton normaalisti, puolen tunnin päästä ei lähe enää millään käyntiin. Kipinä hukassa. Kaikki mahdollinen ja mahdoton on nyt testattu syttypuolelta ja mikään ei auta. Voiskohan tuo haltekki mennä rikki..? Muuten tuntuis sekin toimivan kyllä, mutta ei sitä kipunaa. Onko ketään innokasta lainaamaan haltekkia pienen testin ajaksi? Paha muuten saada selville vikaa!! Vai voisko tää olla joku ajonestohomma?

Kirjoitettu

Ootko ladannut karttaa uudelleen? Joillain oli jotain häikkää mihin auttoi ks. toimenpide.

Kirjoitettu

tarkista haltekista sytkäpuolen asetukset pilkuntarkasti. Mulla erään Haltech-tileksen seurauksena muuttui ikäänkuin issekseen sytkäasetuksista eräs kohta jonka seurauksena katos kipuna totaalisesti.

Kirjoitettu

Ei oo selvinny mitään. Kaikki asetukset kunnossa ja kartatkin ladattu uudelleen. Pitäis maanantaina soitella sinne FMI: lle missä se boksi nyt majailee.

• 1 month later...
Kirjoitettu

tarkista haltekista sytkäpuolen asetukset pilkuntarkasti. Mulla erään Haltech-tileksen seurauksena muuttui ikäänkuin issekseen sytkäasetuksista eräs kohta jonka seurauksena katos kipuna totaalisesti.

Mulla on sama tuntu, että jotain voi muuttua kartoissa tai asetuksissa säädettäessä asetuksia. Saattaa johtua läppärin portista tai sen asetuksistakin (jokin häiriö?)?! Yleensä kartan uudelleen lataaminen on auttanut. Mulla auto on mennyt myös niin jumiin, että kipinää ei kertakaikkiaan ole tullut, ennenkuin on ladannut kartat uusiksi.

Voihan tuo Haltech toki hajotakin, mutta tuntuu hyvin epätodennäköiseltä.

Kirjoitettu

tietääkseni vika oli sytytysyksikön maadoituksessa. haltekki oli kunnossa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...