Soppa Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Mistäpä ootte ostanu noita murenneiden tilalle? Yhenlaisen patentin tein siihen mutta se on alkanut irtoilemaan, voisi laittaa siihen ihan oikean tilalle.
camaro82 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Minkäslainen liitin siinä on, ihan naaras-abiko vissiin? Tuli mieleen että jos sen suojaksi ujuttaisi silikonitulpanjohdosta hatun
Soppa Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Sellanen pyöreä tosi ohkanen uros, taitaa olla jotain säänkestävää tyyppiä.
Soppa Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Ei kyllä satu silmään tuossa oikea liitin. Tosin se oli aika muodottomaksi sulanut ja murentunut kun sen olen nähnyt, joten voi olla, etten sitä tunnista. Mikähän sen anturin koko nimi mahtaa olla?
Pontiac-Pete Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Tuommoinen? http://tpiparts.net/inc/sdetail/772
Soppa Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Ei se oo kyllä tollanenkaan... Onkohan tohon laitettu joku epänormaali...
Teac Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Mulla oli ainakin juuri tuollainen kun Pontiac-Peten linkissä (löytyy myös lähettämästäni linkistä vaan toisella nimellä). Liittimen reunoissa olevat kynnet ottaa kiinni anturin päässä olevaan reunukseen. Avaus puristamalla liitintä reunoista jolloin kynnet aukeaa. (sori, ei pysty paremmin selittämään)
Jarno Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Onkohan sulta Soppa joskus vaihdettu se anturi? Itsellä oli tuollainen liitin,kuin noissa linkeissä. Tuo koko muovihökötys mureni käsiin,kun vaihdoin anturin ja yritin irroittaa liitintä. Hajonneen muoviympäryksen sisällä on just sellanen simppeli urosliitin.. Sellanen,missä on 2 pinniä vierekkäin ja kun niitä hiukan levitti,niin sai piuhan pysymään paikoillaan?
Soppa Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Nyt ku kattelin tota tarkemmin ja IrocJackin tarkennuksen luin, ni kylläpä tuo taitaakin olla oikea. Tuosta mun liittimestä on vaan kadonnu aikaa sitten tuo ulompi kehä. Pitääpä tilata tuolta... Kiitoksia vinkeistä!
Pontiac-Pete Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Joo toi Teacin linkin nakutusanturin liitin näyttää samanlaiselta. Pitäiskö tilata kerralla useampi, voisin itsekin ottaa yhden tai kaksi. Tosin tuo mun linkin kauppa ei lähetä ulkomaille. Saakohan noita itse antureita jostain kylmempinä, nykyinen kun käynnistää fanin vasta jossain 110°C...
Jarno Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 buick regalin anturi sopii ja käynnistää muistaakseni 95? asteessa.
F-Body Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Saakohan noita itse antureita jostain kylmempinä, nykyinen kun käynnistää fanin vasta jossain 110°C... Summitilla myynnissä mm. JET ( JET-60600 ) alle 40$ ja sopii 1983-92 Camaro / Firebird.
Jarno Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Maksoin tuosta buickin anturista muistaakseni 15? euroa mahlamäen pavelle... korjakkaa joku jos muistan väärin!
TransNAM Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2006 Ainkin Summitilla muistaakseni 3 eri lämpöistä anturia ja liitin+piuhanpätkä kuuluu mukaan. Voihan sinne ruuvata minkä tahansa flektin termostaatin kunhan jengat passaa. Omassa on anturi hajalla (flekti käy ku pistää piuhan kiinni) ja hyvin on tämä kesä pärjätty yhelläkin flektillä. Käyhän se toinen silti ilmastoinnin mukana. ...siis jos nyt oli kyseessä 3gen...
F350 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2006 Omassa on anturi hajalla (flekti käy ku pistää piuhan kiinni) ja hyvin on tämä kesä pärjätty yhelläkin flektillä. rele voi myös olla jumissa, oletkos tarkistanut?
88IROC Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2006 ...oikeastaan ei voi olla rele jumissa jos käy vain kun piuha on kiinni. Jos rele "hitsaa" niin pyörii kunnes ottaa sulakkeen pois...
pate Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2007 saako noita mistään suomesta, onko kukaan hommannu. http://tpiparts.net/inc/sdetail/772
balez Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2007 just us-partsista ostin oli omastakin rikki ku menin koskee ni mureni... halpa sijoitus
pate Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2007 kiitän. saiko sen pelkän pään vai tuliko koko johto.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään