Jump to content

Apumiehen kannen lämpöanturin liitin

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mistäpä ootte ostanu noita murenneiden tilalle? Yhenlaisen patentin tein siihen mutta se on alkanut irtoilemaan, voisi laittaa siihen ihan oikean tilalle.

Kirjoitettu

Minkäslainen liitin siinä on, ihan naaras-abiko vissiin? Tuli mieleen että jos sen suojaksi ujuttaisi silikonitulpanjohdosta hatun

Kirjoitettu

Sellanen pyöreä tosi ohkanen uros, taitaa olla jotain säänkestävää tyyppiä.

Kirjoitettu

Ei kyllä satu silmään tuossa oikea liitin. Tosin se oli aika muodottomaksi sulanut ja murentunut kun sen olen nähnyt, joten voi olla, etten sitä tunnista. Mikähän sen anturin koko nimi mahtaa olla?

Kirjoitettu

Ei se oo kyllä tollanenkaan... Onkohan tohon laitettu joku epänormaali...

Kirjoitettu

Mulla oli ainakin juuri tuollainen kun Pontiac-Peten linkissä (löytyy myös lähettämästäni linkistä vaan toisella nimellä). Liittimen reunoissa olevat kynnet ottaa kiinni anturin päässä olevaan reunukseen. Avaus puristamalla liitintä reunoista jolloin kynnet aukeaa. (sori, ei pysty paremmin selittämään) :-[

Kirjoitettu

Onkohan sulta Soppa joskus vaihdettu se anturi? Itsellä oli tuollainen liitin,kuin noissa linkeissä. Tuo koko muovihökötys mureni käsiin,kun vaihdoin anturin ja yritin irroittaa liitintä. Hajonneen muoviympäryksen sisällä on just sellanen simppeli urosliitin.. Sellanen,missä on 2 pinniä vierekkäin ja kun niitä hiukan levitti,niin sai piuhan pysymään paikoillaan?

Kirjoitettu

Nyt ku kattelin tota tarkemmin ja IrocJackin tarkennuksen luin, ni kylläpä tuo taitaakin olla oikea. Tuosta mun liittimestä on vaan kadonnu aikaa sitten tuo ulompi kehä. Pitääpä tilata tuolta... Kiitoksia vinkeistä!

Kirjoitettu

Joo toi Teacin linkin nakutusanturin liitin näyttää samanlaiselta. Pitäiskö tilata kerralla useampi, voisin itsekin ottaa yhden tai kaksi. Tosin tuo mun linkin kauppa ei lähetä ulkomaille.

Saakohan noita itse antureita jostain kylmempinä, nykyinen kun käynnistää fanin vasta jossain 110°C...

Kirjoitettu

buick regalin anturi sopii ja käynnistää muistaakseni 95? asteessa.

Kirjoitettu

Saakohan noita itse antureita jostain kylmempinä, nykyinen kun käynnistää fanin vasta jossain 110°C...

Summitilla myynnissä mm. JET ( JET-60600 ) alle 40$ ja sopii 1983-92 Camaro / Firebird.

Kirjoitettu

Maksoin tuosta buickin anturista muistaakseni 15? euroa mahlamäen pavelle... korjakkaa joku jos muistan väärin!

Kirjoitettu

Ainkin Summitilla muistaakseni 3 eri lämpöistä anturia ja liitin+piuhanpätkä kuuluu mukaan.

Voihan sinne ruuvata minkä tahansa flektin termostaatin kunhan jengat passaa.

Omassa on anturi hajalla (flekti käy ku pistää piuhan kiinni) ja hyvin on tämä kesä pärjätty yhelläkin flektillä. Käyhän se toinen silti ilmastoinnin mukana.

...siis jos nyt oli kyseessä 3gen... :-[

Kirjoitettu

Omassa on anturi hajalla (flekti käy ku pistää piuhan kiinni) ja hyvin on tämä kesä pärjätty yhelläkin flektillä.

rele voi myös olla jumissa, oletkos tarkistanut?

Kirjoitettu

...oikeastaan ei voi olla rele jumissa jos käy vain kun piuha on kiinni. Jos rele "hitsaa" niin pyörii kunnes ottaa sulakkeen pois...

• 6 months later...
Kirjoitettu

just us-partsista ostin  m/ oli omastakin rikki ku menin koskee ni mureni... halpa sijoitus    :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...