Guest NYCpiru Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Tänne laitan suunnitelmia mitä olis tarkotuksena tehdä tulevalle autolleni, joka siis on nyt lyöty lukkoon ja on vm.98 LS1 Firebird. Ensimmäisiä ideoita mitä olen ajatellut: -Väriksi joko musta tai oranssi (lyökää vaan..) Fordin Electric Orange vois olla aika hieno, mutta taitais mun sisustan suunnitelmat mennä uusiksi niin taidan luultavammin päätyä mustaan metalliväriin. Mattamustaakin mietin aluksi, mutta ei tuo taida olla oikean tyylinen auto sitä väriä varten. -Sisustaan olis tarkoitus vaihtaa kevyemmät penkit ja verhoilla ne reunoiltaan punaisella nahalla ja keskelle mustaa alcantaraa. Hiilikuituistuimet olis kova sana mutta ne on aina mallia ûber-kuppi, ainakaan en ole mistään vielä "tavallisia" sporttimalleja onnistunu bongaamaan. Kuitenkin kipattava selkänoja tarvis olla. Lisäksi muut verhoilut olis tarkoitus muokata penkkeihin sopivaksi. Musta kattoverhoilu (ei aavistustakaan minkä värinen valmiina mutta mustaksi muuttuu) Samalla verhoillaan myös ratti ja vaihdekeppi teeman mukaisesti. -Kevennystä jousittamattomaan massaan sekä yleistä keventelyä (myös kuskin "keventäminen"...) -Ulkoisia muutoksia en aio hirveästi toteuttaa, toki putkisto tulee näyttämään ulospäin erilaiselta.. Vilkut peileihin ja madallusta alustaan, siinäpä ne. Ja tietty ne kevyet vanteet -Virittelypuolesta täällä ollutkin jo alustavaa keskustelua enkä siitä julkisesti enää enempää ainakaan numeroiden valossa ilmoittele. Tehot pidetään luonnollisesti +20% säännön mukaisena! -Alustamuutokset, you know -Stereohommat erikseen, niissä ei mitään ihmeellistä Siinäpä noita ideoita nyt ens alkuun. Mielipiteitä ja vinkkejä kaivataan ja osia sun muita härpäkkeitä alan haalimaan nyt jo kasaan.
Guest NYCpiru Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Löytyisköhän forumilta ketään hiilikuitunikkaria?
Guest NYCpiru Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Nyt on jo jotain palikoita hankittu/laitettu tilaukseen/tehty päätös. *P-1SC se tietää jonka tarviikin *Cobra Misano AL-istuimet, 13kg kappale ja fiksun näköiset, ei ûberkupit *Jarruiksi Wilwoodia *Konepelliksi vaihtuu hiilikuituinen joka maalataan korin väriin *Takapenkit mäkeen, ei siellä kukaan istu kuitenkaan *Korinjäykistyksiä
TexFinn Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2006 Damn!!! Sullahan se projekti on lahtenyt varsin vauhdikkaasti kayntiin.
Guest NYCpiru Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2006 Pakko toimia kun rahaa vielä on, tunnetusti mä osaan kadottaa sitä liian hyvin. Kun nyt vaan sais tuon itse kohteen vielä järjestykseen! Tässähän joutuu pian miettiä muita vaihtoehtoja kuin tuo muuttoauto.. Tietty järin viisasta näitä ei oo etukäteen hankkia mutta eipä ole kovin viisas ite äijäkään
Mika Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2006 Laitahan kuvia tulemaan jossain vaiheessa itse projektin kohteesta
Guest NYCpiru Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2006 Tulee heti kun saadaan matskua koneelle.
95Z28 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2006 Jos "NYCpiru" on myös "ST220Mondeo", niin tämän projektin kuvia saamme vielä hetken odottaa... http://cosworthrsclub.com/foorumi/viewtopic.php?t=108159&highlight=
Guest NYCpiru Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2006 Jep, mondeoprojektista on luovuttu jo ja syytkin on aikas lailla selvät. Kun kattoo miten on ko. laitteen viritettävyyden ym. laita niin ei hyvä, selvittelin että n.4000 euron panostuksella saavuttaa n.30 hepan lisän ilman turboa eikä etuvetoiseen moista viitti edes ajatella. Käyttöautona oikeinkin toimiva ja erityisesti farkkuna tilava. Kerrankos sitä hairahtuu..
pantera Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2006 ootkos ottannu huomioon sen kun nyt sierran "kuoppasit" ja swappasit LS ykkoseen ,niin voi kayda etta kun 4 tonnii oot kuluttannu hiilipelteihin ja penkkeihin niin jarrussa tehot onkin pienentyneet
Guest NYCpiru Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2006 Eihän mulla vielä noita kaikkia ole, osa on, osa suunnitteilla, osa tilattuna. En mä kuitenkaan loppujen lopuksi hae hyviä numeroita vaan käytännön kulkupuolta.
5,7 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2006 Löytyisköhän forumilta ketään hiilikuitunikkaria? neuvoja varmaan jos ei tekijää löytyy nimimerkiltä burnout
Mika Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Jos "NYCpiru" on myös "ST220Mondeo", niin tämän projektin kuvia saamme vielä hetken odottaa... Kuinkahan kauan saamme odottaa kuvia...
TexFinn Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Kuinkahan kauan saamme odottaa kuvia... Hmmm... Nimimerkista on yhtakkia tullutkin "vieras"...
pantera Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Oho Olen tosi yllattynyt etta uusi lsykkosemme poistui joukostamme nain pian
Mika Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Hmmm... Nimimerkista on yhtakkia tullutkin "vieras"... Visitor moodissa
Guest Camarotti Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Otti "lentävän lähdön"
GTA-57 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Juu, just päätin ostaa uuden camaron(kun se tulee). tilasin siihen jo valmiiksi uurent penkit ja katto verhoilun (kun en tierä millainen siinä on) ja alumiini spoikan ja isot vanteet ja hiilukuitua joka paikkaan ja..jne jne ja paljon on viellä suunitelmissa...................... pitäsköhän tosta jo aloittaa oma topic: mun projekti camaro 2009...
gmc63 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Olisko ollu samahenkilö ku overdrivellä nicillä farmariusa?kaveri kirjoitelee eri palstoilla sai bannin od:n sivuille ???Saman tyyppistä juttua toiki oli
GTA-57 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 oiskohan ollut "taka ajatuksia omaava" seuran kipee...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään