Jump to content

Mikähän perä on LT1 Transussa?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ehkä tyhmä kysymys mutta etsin selvää vastausta... eli montako pulttia ja montako tuumaa...???

Kirjoitettu

No just... Elikä mulla on nyt 2.73, (ja laitan 3.42,) niin onko mulla nyt sitten 7.5" vai 7,65" toi perä??? Näkeekö sen jostain???

Ja sitten, tarviiko tietokoneeseen koskea kun vaihtaa välityksen????????? :'(

Kirjoitettu

Isoon lautaspyörään on stanssattu nuo tiedot. Luulen, että lautaspyörän halkaisija suureni jo kolmosgenin aikana 7,65 tuumaan.

Kirjoitettu

Vai olisko että 2 series on 7.5" ja 3 series 7.65". Eri välitys riipuen kumpi on alunperin.

Jos koneessa on voimaa ja käyttää sitä myös niin suosittelen lukon vaihtoa samalla vaivalla. Ei toi vakiolukko oikein kestä pitkään piristettynä.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Ja sitten, tarviiko tietokoneeseen koskea kun vaihtaa välityksen????????? :'(

Tarvii.Pitää muuttaa mittarin näyttämä oikeaksi ja nopeuden mukaan menee myös vaihteiston vaihtopisteet ja paineet.Jeten on muutettava.

Kirjoitettu

Mulla on -88:ssa isompi ja 2.74. Just luin, että Chevy suurensi rattaita just senverran, että pääsivät takuukorjauksista äänen takia eroon. Mutta tarkistellaan.

Joo, tosta syystä suureni -86 7 5/8" Lähde Hot Rod Sept 1985.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Mikähän on näissä alkup. murikka? 3series vai 2series... Richmondin mukaan 7.5" ja 7.625" käy sama... \m/

Sitten se kompuutterin muokkaus... Auttakee!!! Kuka ohjelmoisi koneen, korvausta vastaan tietenkin? Onko vapaaehtoisia?

Kirjoitettu

Sitten se kompuutterin muokkaus... Auttakee!!! Kuka ohjelmoisi koneen, korvausta vastaan tietenkin? Onko vapaaehtoisia?

HALLOOO!!!!!!!!!!!!!

Kirjoitettu

Mulla on ohjelmointilaitteet Nurmijärvellä jos apua tarvitaan.

Kirjoitettu

Hienoa! m/ Välityksen vaihto tapahtuu varmaan kahden viikon kuluttua... ilmeisesti viikonlopun aikana... voinko soitella ja ilmoitella sitten kun tiedän että koska se asennus on? Voisin samalla reissulla ajella sinne Nurmijärvelle kun muutenkin pyörin siellä etelässä... Numerosi multa jo löytyy...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...