Guest jonetzu Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Jaahans. Nyt olisi tässä pieni bisnes idea hakusessa, mutta pitäisi saada vähän lisää tietoa ja mieluiten kokemuksia tälläisesta ahtimesta kuin => ProCharger. http://www.procharger.com/ Olisin todella kiitollinen jos teillä olisi kokemuksia kyseisestä ahtimesta, ja vielä kun jakaisitte ne tiedot minun kanssa. Tai jos joku tietäisi, että mistä löytyisi sellainen hemmo joka olisi leikkinyt kyseisin ahtimen kanssa. Kiitos jo näin etukäteen.
Guest pile Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 tuota ahdinta tuo maahan sporttiauto.naantalista http://www.sporttiauto.com/tuotteet/procharger/fi_FI/procharger/
Guest jonetzu Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Joo, tuo minulla olikin nyt jo tiedossa. Mutta kiitos nyt kuitenkin. Jos tuosta ahtimesta saisi jonkin laista tietoutta. Niin voisipa olla että tuonne projektit puolelle saattaisi tulla yksi auto lisää...
jontte Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Niin, kyseinen ahdinvalmistaja tekee yli kymmentä mallia,mistähän mallista olis kyse?
Guest jonetzu Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 joo elikkä kyseessä olisi noi ProCharger-keskipakoahtimet ja malli olisi P-1SC.
Karppa Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Niin,elikkä minkälaista tietoa haluaisit,täällä ainakin mulla ja JR:llä on kyseiset puhaltimet autoissa.Vinkuu ja säkättää ja ahtaakin jotenkuten . ET:lisätään Jontte listaan jonka koneelle on tehty aika paljon muutakin.
JR Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Asennus ottaa oman aikansa, mutta perustyökaluilla ja itse asentaen onnistuu kyllä. Käytössä en ole huomannut mitään ongelmia ja tehojakin tuli lisää ihan kohtuullisesti.
JR Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 ... Vellulta löytyy neloskoppasesta myös
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään