Jump to content

koneen vaihto ja katsastus


Recommended Posts

Posted

hei, tietäiskö joku et kun olen vaihtamassa -90 chevrolet camarosta V6 ruiskukoneen pois (papereissa lukee vähäpäästöinen) ja uusi on kone on -84 chevrolet camarosta 305 V8 et mitä tarvitsee tehdä et kyseinen muutos pääsisi katsastuksesta läpi? saako sen 305 V8 vähäpäästöiseksi? ja kun olen kuullut et siihen tarvitaan joku paperi niistä päästöistä niin mikä ihmeen paperi se on ja mistä sellaisen saa? kiitoksia paljon vastauksista :D

Posted

Olisko joku joskus höpissy, ettei ton ikäseen enää pysty kaasarikonetta vaihtamaan?

Posted

Onnea vaan yritykselle, saat sitten katsastaa minunkin camaron ei vähä-päästöisenä jos omasi saat vähäpäästöisestä einiinvähäpäästöiseksi katsastettua.

 

Tai no periaatteessa riittää todistus että se 305 pystyy alittamaan tuon ajan (1990) päästövaatimukset. Todistuksen voit hankkia vaikka VTT:ltä (maksaa miljoonia) tai ehkä hätätapauksessa maahantuojalta. Niin ja kaikki saastelaittee tulee sitten löytyä myös tuosta 305:stä. Helpommalla varmaan pääset jos hankit saman ikäisen elinten luovuttajan joka on/on ollut leimaassa vähäpäästöisenä.

Posted

olen kyllä kuullut et noita olisi saatu vähäpäästöisiksi...

 

hankalaa voi olla...onneksi ei ole konetta vielä tullut hommattua et nyt tarvitsisi vaan tietää kuinka vaikeaa on :D

Posted

Onko ton ikästä vakiokasia oikeen mielekästä vaihtaa keulille? Jos sulla nyt on siinä 2.8 kuukassa jotain 130 hepan luokkaa ja tuossa -84 305:ssa on jotain 140-150 heppaa vakiona? En ehkä ite lähtis tohon...

Posted

jaa...tuota en tiennytkään :-[

parempi jättää koko homma ja katsella toista konetta :D

Posted

niin taikka jos joku osaa kertoa et millä tavalla tuosta nykyisestä V6 ruiskukoneesta saisi vähän ripeämmän kun eihän itse koneessa ole mitään vikaa :D

Posted

jaa...tuota en tiennytkään :-[

parempi jättää koko homma ja katsella toista konetta :D

Jep, Lt1 on oikea vastaus, my bro

Posted

Jep, Lt1 on oikea vastaus, my bro

Juuri niin ;)

  • 1 month later...
Posted

niin taikka jos joku osaa kertoa et millä tavalla tuosta nykyisestä V6 ruiskukoneesta saisi vähän ripeämmän kun eihän itse koneessa ole mitään vikaa :D

 

Hiukka vanha topicci mut silti...

Kysele nimim. Kutvonen, se on kyhäilly omaansa. Projekteissa tais olla otsikolla Voimaa kutosesta.

Ja olipa täällä joku muukin viritelly kutosta. Periaatehan on sama kun kaikissa bensakoneissa, parempia virtauksia, lisää ilmaa ja bensaa.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...