CVRL Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 hei, tietäiskö joku et kun olen vaihtamassa -90 chevrolet camarosta V6 ruiskukoneen pois (papereissa lukee vähäpäästöinen) ja uusi on kone on -84 chevrolet camarosta 305 V8 et mitä tarvitsee tehdä et kyseinen muutos pääsisi katsastuksesta läpi? saako sen 305 V8 vähäpäästöiseksi? ja kun olen kuullut et siihen tarvitaan joku paperi niistä päästöistä niin mikä ihmeen paperi se on ja mistä sellaisen saa? kiitoksia paljon vastauksista
Z-mo Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 Olisko joku joskus höpissy, ettei ton ikäseen enää pysty kaasarikonetta vaihtamaan?
Guest Jukka Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 Onnea vaan yritykselle, saat sitten katsastaa minunkin camaron ei vähä-päästöisenä jos omasi saat vähäpäästöisestä einiinvähäpäästöiseksi katsastettua. Tai no periaatteessa riittää todistus että se 305 pystyy alittamaan tuon ajan (1990) päästövaatimukset. Todistuksen voit hankkia vaikka VTT:ltä (maksaa miljoonia) tai ehkä hätätapauksessa maahantuojalta. Niin ja kaikki saastelaittee tulee sitten löytyä myös tuosta 305:stä. Helpommalla varmaan pääset jos hankit saman ikäisen elinten luovuttajan joka on/on ollut leimaassa vähäpäästöisenä.
CVRL Posted September 20, 2006 Author Posted September 20, 2006 olen kyllä kuullut et noita olisi saatu vähäpäästöisiksi... hankalaa voi olla...onneksi ei ole konetta vielä tullut hommattua et nyt tarvitsisi vaan tietää kuinka vaikeaa on
Z-mo Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 Onko ton ikästä vakiokasia oikeen mielekästä vaihtaa keulille? Jos sulla nyt on siinä 2.8 kuukassa jotain 130 hepan luokkaa ja tuossa -84 305:ssa on jotain 140-150 heppaa vakiona? En ehkä ite lähtis tohon...
CVRL Posted September 20, 2006 Author Posted September 20, 2006 jaa...tuota en tiennytkään parempi jättää koko homma ja katsella toista konetta
CVRL Posted September 20, 2006 Author Posted September 20, 2006 niin taikka jos joku osaa kertoa et millä tavalla tuosta nykyisestä V6 ruiskukoneesta saisi vähän ripeämmän kun eihän itse koneessa ole mitään vikaa
Guest Jukka Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 jaa...tuota en tiennytkään parempi jättää koko homma ja katsella toista konetta Jep, Lt1 on oikea vastaus, my bro
Mika Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 Jep, Lt1 on oikea vastaus, my bro Juuri niin
TransNAM Posted October 29, 2006 Posted October 29, 2006 niin taikka jos joku osaa kertoa et millä tavalla tuosta nykyisestä V6 ruiskukoneesta saisi vähän ripeämmän kun eihän itse koneessa ole mitään vikaa Hiukka vanha topicci mut silti... Kysele nimim. Kutvonen, se on kyhäilly omaansa. Projekteissa tais olla otsikolla Voimaa kutosesta. Ja olipa täällä joku muukin viritelly kutosta. Periaatehan on sama kun kaikissa bensakoneissa, parempia virtauksia, lisää ilmaa ja bensaa.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now