gta tpi Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2004 Kertokaas tietäjät mikä anturi aapparin puolen kannessa? Joku lämpöanturi ilmeisesti.. ,mutta näkyi olevan liitin osa poikki!
T0ni Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2004 olikohan se nyt flektin anturi.. itte kans vaihdoin molemmissa kansissa olevat anturit uusiin just.
Crisis Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2004 ei ole ANTURI vaan lämpökytkin Elikkä siis se nimenomaan pelkästään kytkee tietyssä lämpötilassa ja sen yli. Se ei mittaa kirjaimellisesti mitään. Mulla se kylkeytyy @ 106*c. Näin lukee anturissa.
gta tpi Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Kiits. Ne on kytketty , että virta päällä pyörii molemmat.Saattapi olla tuo syy siihen ei ole joku löytänyt vikaa.
GTA350 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 mitä. onko noin että flektit pyörii virta päällä. mulla flektit ei meinaa pyörii millään vast ku lämmöt melkee tapissa jaku koneen sammuttaa niin myös flektit. ne pyörii vain kone käynnissä missä vika?
Samppa383 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Mulla oli samoja oireita viime vuonna. Vika oli flektin apparin puoleisessa lämpötila anturissa. Vaihdoin uuden ja taas pelaa..
GTA350 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 joo mäki vaihdoin ton anturin viime kesänä ku luulin et on sökö, mut ei muuttunu mikskään. mikähän mahtais olla pielessä
gta tpi Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Eikös se ecu ohjaile niitä alunperin.Tuossa on vissiin rosvottu virtalukolta heräte releelle.Ja kytketty molemmat flektit samaan.Kesä ajoa jos ajaa pelkästään ihan hyvä ratkaisu.Laittaa vaikka molemmille omat releet niin ei meno katkea relevikaan.Eli toinen vielä pyörii.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään