Soppa Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2006 En tiiä vielä aikaa kun konekaan ei ole vielä synnytetty, mutta paikka on Iinatissa sijaitsevan omakotitalon autotalli
Mika Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2006 En tiiä vielä aikaa kun konekaan ei ole vielä synnytetty, mutta paikka on Iinatissa sijaitsevan omakotitalon autotalli No sehän on melkein ohikulku matkan varressa
F-Body Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2006 En tiiä vielä aikaa kun konekaan ei ole vielä synnytetty, mutta paikka on Iinatissa sijaitsevan omakotitalon autotalli Heti kun on synnytetty, niin pitää lestata! Tiesithän Tullaan todistaan tapahtumaa.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2006 Täähän oli ihan unohtunut.Mulla alkaa pian moottorin kasaus.Luulen et noin 1-3viikoa tai riippuu koneistamosta kuinka se saa koneistukset+tasapainotukset tehtyä.Sit kasaan.Arvioisin kasaukseen menevän 3-5 iltaa kun töiden jälkeen (klo 19 alkaen) niputtaa.
Shadowcast Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2006 Täähän oli ihan unohtunut.Mulla alkaa pian moottorin kasaus.Luulen et noin 1-3viikoa tai riippuu koneistamosta kuinka se saa koneistukset+tasapainotukset tehtyä.Sit kasaan.Arvioisin kasaukseen menevän 3-5 iltaa kun töiden jälkeen (klo 19 alkaen) niputtaa. Olikos toi kutsu vai muuten vaan kerroit ?
Shadowcast Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2006 Koskas Helsingin alueen kurssit alkaa ja kukas semmosen järjestää?
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2006 Mulla viivästyy laakereiden takia ,mutta ei pitäis pitkään mennä enää.Ilmoittelen asiasta.
Soppa Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2007 Mulla ois kone nyt pukissa ja tarkotus ois huomenna alkaa sitä availemaan, alkaen noin klo 12. Rasvanäpillinen tutkinta tapahtuu Oulun Iinatissa, tarkemmat yhteystiedot saa multa yv:llä tai soittamalla/tekstiviestillä 040-5884773. Tervetuloa, jos kiinnostaa nähdä pikkulohkon sisään. Autotalli on kyllä melko ahdas, mutta eiköhän sinne muutama ihminen sovi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään