TAKKU Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 ** **** ****** ** ** ** ** ** ** Mistähän se taas puhuu...
Nupa Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 GMCeen mukaan ilmeisesti Misfits EI OO ROKETTIROLLIA??? kummaa PUNKETTIROLLIA hyvää :D Juutas priisti puuttuu listoista!!!!!!!!!!!! Menee silti vielä, vaik onki nahkapoikii Myös hyvä coveri; Death:Painkiller
gmc63 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Tarkoitan että joku anthrax tai vastaava :(ELVIS,CHUCK BERRY etc,etc, on sitä musiikkia tai blues brothers ja kumppanit
Msk383 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 Hittilista #1, näiden on pakko soida jenkkirohjossa: Antti Tuisku - en halua tietää TikTak - heilutaan Brrritneyn tuotanto Justin timberlake tietty the crash YeaH! \,,/
Guest Jukka Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 Hittilista #1, näiden on pakko soida jenkkirohjossa: Antti Tuisku - en halua tietää TikTak - heilutaan Brrritneyn tuotanto Justin timberlake tietty the crash YeaH! \,,/ Oletko varma että muistit ottaa aamulla punaisen pillerin? Se punainen otetaan aamulla ja sininen ILLALLA!! Tarkista MSK lääkityksesi!
Z-mo Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 Juudas Priest!?! Ei helvetti jätkät... Kuka haluaa kuunnella kun kaljupäinen hinttari laulaa "Im your turbo lover!"
Msk383 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Oletko varma että muistit ottaa aamulla punaisen pillerin? Se punainen otetaan aamulla ja sininen ILLALLA!! Tarkista MSK lääkityksesi! Kih kih
Salkki Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Juutas priisti puuttuu listoista!!!!!!!!!!!! Menee silti vielä, vaik onki nahkapoikii Olihan se siellä ja Biisikin on "nuorisolle" osuvasti Breaking The Law Ja mitä anthraksiin yms. tulee niin muistetaan että olen sentään ollut teini vielä 2000 luvun puolella Eikä sillä kyllä kunkku ja veljekset menevät siinä missä kaikki muukin rock&roll Msk:lla tainut olla räppänät kiinni tallissa kun on säätänyt tyhjäkäyntiä
Msk383 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Juutas priisti puuttuu listoista!!!!!!!!!!!! Menee silti vielä, vaik onki nahkapoikii Msk:lla tainut olla räppänät kiinni tallissa kun on säätänyt tyhjäkäyntiä ..niin tai sitten "eräs" on käynyt kirjoittelemassa omiaan mun nickillä .
Shadowcast Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kaveri kokos mulle jonku Ritari Ässä CD:n ku Trans Amin olin ostanu. Siin on niit Busta Rhymesin, TV Junkeezin tms. Knight Rider biisejä (jotku sellasii mis on toi pelkkä bassline)... Tota CD:tä pidän Trans Amissa ja joskus satun kuuntelee..... Paras oli ku koulut oli loppu 2003 ja testattiin kruisailemista uudella syylärillä (jonka kaveri siis paikoilleen laitto). Kaivari oli koululaisia täynnä ja ikkunat auki nupit kaakossa se sit pisti ton CD:n ja jonku aikaa kruisailtua sit tokas "toivottavasti noi tajuu et tää on joke" johon vastasin "ei varmaan"
T0ni Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Jumankauta juutas päivää! ei ole huolen häivää.. musiikki taitaa olla meikäläisellä enimmäkseen konemusaa :/
Guest Gbrl Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Jumankauta juutas päivää! ei ole huolen häivää.. musiikki taitaa olla meikäläisellä enimmäkseen konemusaa :/ sama mulla tai sit mättö ... periaatteessa kyllä kaikki menee paitsi suomi hip-hop... rikos kansakuntaa vastaan semmonen musa Suicidal Tendencies - Heaven Static-X - Cold Jimi Hendrixin tuotanto Soilwork (ite ainakin tykkään olla siskon poikaystävän kyydissä ku tota kuunnellaan... tai sit jotain muuta mättöä ) System Of A Down - melkein kaikki biisit Simon And Garfunkel - Mrs. Robinson -"- - Cats in the Cradle/ me and julio down by the schoolyard Rhapsody - Knightrider of doom/Holy Thunderforce etc. etc.
gmc63 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Ihan outoja mulle paitsi hendrix ja simon & garfunkel ???Oon vissiin liian vanha ku ei tajua
Guest Gbrl Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Ihan outoja mulle paitsi hendrix ja simon & garfunkel ???Oon vissiin liian vanha ku ei tajua Tendencies ei ihan uus bändi ole... 80-90luvun vaihteessa perustettu mitäs vikaa garfunkkelissa on? en kyl välttistä kruisailis sen tahtiin... -edit- toi Rhapsody onkin sitten niin Kikkeliheviä isoilla kiveksillä että Oksat pois ja hikeä tynnyrillinen (mikäköhän sanonta toi on... taitaa olla väsy)
elkei Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Mulla on tämän viikon työmatkoilla soinut Girlschoolin livelevy. Lisää samaa vääntöä pitäisi siirtää CD:lle kunhan vain saan taas tietokoneen ja LP soittimen toistensa lähettyville... Samalla voiskin koota oikeen levyllisen tuota kornia, mutta ah niin seksikästä kasarimuijaheviä, eipähän ois kellään samanlaista levyä...
gmc63 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Mulla on toi girlschoolin HIT and RUN lp :)ja garfunkelissa sekä hendriksissä ei vikaa
Nupa Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Samantha Fox!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Touch me :P Kasarityttörokista vielä Girlschoolin lisäksi Vixen.
Senior Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Humalassako olette ? Luetteloin yhtyeitä : - Beach Boys ( muutamia hyviä juttuja ) - Rolling Stones ( useampia, parhaat Chuck Berry covereita ) - The Who ( muutamia ) - Small Faces ( muutamia ) - Animals ( samoin ) - Hollies ( kuin myös ) - Kinks - Yardbirds - Jne. kultaiselta 60-luvulta Modernimpaa kepittelyä : - Status Quo - Queen - Guns & Roses - van Halen - Aerosmith Kuin myös : - Nightwish - Stratovarius Niin : kaikki hyvä musiikki sävellettiin 60-luvulla ; myöhempi aineisto on sovellutuksia..... Lisäys : kelpo matkamusiikkia on tietysti Peer Gynt'in "Backseat of a Trans Am"..... Ja Yhtyehän on Kouvolasta.
gmc63 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Joo niin varmaan mutta myös 50 luvulla tehtiin MUSIIKKIA :PJa toi surf kama on tosi jees ehkä kuitenkin tommoinen Dick dale ja uudemmista toi laika&cosmonauts :DBeach boys ja jan&dean on ehkä kevyempää kamaa ku noi edelliset vaikka noitakin löytyy suht runsaasti :)Noi bändit mitä senior rustas niin ne mäkin tunnen
Nupa Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Seniorilla muutama hyvä: Beach Boisseja muutama, nimiä ei nyt muita muista ku California Dreamin' Nightwish kaikki! G&R "hitit" = aikas monta, muttei kummiskaa kaikki Queeniltä joitakin Van Halen, varsinkin vanhempaa; 1984, 5150 Aerosmittiltä myös muutama. Ja humalassa ollaan AINA >:(prkl
Guest Gbrl Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Ja humalassa ollaan AINA >:(prkl eihän sitä kännissä koneella pidä olla. nyt äkkiä sohvalle ja TV auki... tai sit notkumaan kapakan kulmille... nakkikioski kelpaa pahimmassa hädässä
Nupa Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 eihän sitä kännissä koneella pidä olla. nyt äkkiä sohvalle ja TV auki... tai sit notkumaan kapakan kulmille... nakkikioski kelpaa pahimmassa hädässä Kyllähän tuo kanava 69 tuossa auki on... Tuttu elokuva vaan niin on aikaa chättäillä
Guest Gbrl Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 neloselta kohta perjantaiseksi: Viritetty verkko hehheh... pitäs varmaan men nukkumaan... ens viikosta lähtien arkisin herääminen aina 05:00
Nupa Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 ens viikosta lähtien arkisin herääminen aina 05:00 Tervetuloa (tervemenoa ) työelämään .
Guest Redcat Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Musiikin(kin) suhteen ihan selkeitä hengenheimolaisia paikalla...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään