Nupa Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Näihin tarviis varmaan jotain ainetta pikkasen lisää, mitäs mönjää tuonne kantaan voi/kannattaa tunkea? Takavaloista kysymys siis...12_32.jpg_thumb
Nova Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Vaikka vaseliinia... teboilin tai apteekin.
Chevy Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Vaikka vaseliinia... teboilin tai apteekin. pitäsköhän sen olla "eristävää" ainetta ? eli sähköä johtamatonta
Teac Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Itse en lisännyt vaan vähän levittelin vanhaa (jota todellakin oli riittävästi), jotta uudenkin lampun kanssa hapettumilta vältytään. Ainakin Kontakt Chemiellä on Vaseline 701, joka on tarkoitettu mm. sähköjohtojen liitäntöihin. Ko. ainetta löytyy esim. Elfasta
Nupa Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Jeps, mulla noihin täytyy jotain lisätä kun oon ne läpikotasin putsaillu, eli puuttuu. Niin, mikäs olis se hyvä eristeaine? Sähkögurut herätys
Teac Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Jeps, mulla noihin täytyy jotain lisätä kun oon ne läpikotasin putsaillu, eli puuttuu. Niin, mikäs olis se hyvä eristeaine? Sähkögurut herätys Lisäsin just linkin viestisi alle
Teac Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Pikku lisäys vielä: Elfan tuotenumero ko. aineelle on 80-222-12 (270ml pullo). Toinen vaihtoehto on 82-589-00, josta sanotaan: Vaseline with good adherence. Prevents oxidation on electrical connection points such as battery poles, automotive aerials, etc. Resin- and acid-free. Colour: White
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään