nos Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 juu eli tuo minun 4gen birdihän tuli usasta, mitähän vakio varusteita näihin on yleensä saanut? auto on -95 ja 3.4sfi motilla. autossa on takana rumpujarrut ja autossa ei ole mm. sähköikkunoita, keskuslukitusta, cruisea ja esim.sähköpeilejä !. abs,srs x2 löytyy.
Mika Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Mulla tuli kans sieltä ja varmaan muillakin Mulla on levyt takana ja löytyy nuo sun puuttuvat jutut ainakin suurilta osin
Z-28 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 autossa on takana rumpujarrut j WTF ? vai on kutos myllyssä vakiona rumpujarru takana, ei hjuva
Nova Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Mulla tuli kans sieltä ja varmaan muillakin Mulla on levyt takana ja löytyy nuo sun puuttuvat jutut ainakin suurilta osin Sulla onkin T/A kuten itselläkin... Ei ainakaan mene ikkunan nostimien moottorit kun ei niitä ole.
nos Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 juu, rummuthan sieltä löytyy huonompi homma vaan tuon tulevan kone swapin kannalta!. juu eipähän nostajan moottorit hajoa, heh onhan se kevyempikin no täytynee jossain vaiheessa päivittää tuohon ainakin nuo keskuslukot ja ehkäpä ne ikkunatkin...
nos Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 juu no tarkoitin että on usa jälkituonti, ei saksasta...heh kaikkihan nämä alunperin jenkeistä on.
Mika Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Sulla onkin T/A kuten itselläkin... Tiedetään...
TexFinn Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2006 WTF ? vai on kutos myllyssä vakiona rumpujarru takana, ei hjuva Juu. Ellei ole oikeaa boxia ruksattu autoa tilattaessa, niin rummuthan siella oli.
Jugih Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2006 juu eli tuo minun 4gen birdihän tuli usasta, mitähän vakio varusteita näihin on yleensä saanut? auto on -95 ja 3.4sfi motilla. autossa on takana rumpujarrut ja autossa ei ole mm. sähköikkunoita, keskuslukitusta, cruisea ja esim.sähköpeilejä !. abs,srs x2 löytyy. Ai että jenkkiläisiäkin saa NOIN karvalakkina Kyllä on ollut pihi autontilaaja, pikkukoneella ja ei mitään varusteita. Taisi olla köyhä F-bodyfani.
TransNAM Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2006 Enpä oo eläessäni nähny 3gen-> f-bodya jossa ois veivit ovissa... Jollekin on merkinnyt ostaessa vain auton nimi. Kaikki minkä perässä lukee $ on jäänyt pois. Mitä niillä tehoilla ja ominaisuuksilla tekee... Edit: Eikös sähkölasit oo 4gen muka vakiona eli pitää ruksata joku "power window delete"...
Z-mo Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2006 Varusteet on turhaa painoa. Ei tarvi kummosen kokonen nykyauto olla, niin painoa samanverran mitä f-bodeissa. Vesballa on malliesimerkki autosta, jossa ei mitään turhia varusteita!
TransNAM Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2006 Miten sen aattelee... Se joka haluaa nopean auton ajattelee ehkä painoa mutta että sitten V6 rumpujarruilla Taas kulutuksen kannalta on niinjanäin... Ei se v6 mikään ekopannu ole. Onhan niitä varustevihaajia ainakin tääl Suomes. Varsinkin vanhempi väki. Sähköikkunat on turhuutta ja ilmastointi hulluutta jne.
gmc63 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2006 Enpä oo eläessäni nähny 3gen-> f-bodya jossa ois veivit ovissa... Jollekin on merkinnyt ostaessa vain auton nimi. Kaikki minkä perässä lukee $ on jäänyt pois. Mitä niillä tehoilla ja ominaisuuksilla tekee... Edit: Eikös sähkölasit oo 4gen muka vakiona eli pitää ruksata joku "power window delete"... Mulla oli 89 camarossa alkujaan ikkuna veivit mutta se joka oli ostannut sen asens siihen sähköikkunat :Doli viel mustat muovitulpat entisten veivien paikalla
TexFinn Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2006 Edit: Eikös sähkölasit oo 4gen muka vakiona eli pitää ruksata joku "power window delete"... Ei ole vakiokamaa, ei...
tomipoika Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2007 mulla nuo kaikki löytyy ja levytki jopa takaa mut tää ompi euro malli 94 3,4l. ja tooooosi tehokas lämppäri onku sauna en kyllä tie onko alkuperäne
gmc63 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2007 Mulla on kanssa nykyään TEHOKAS lämppäri ja on alkuperäinen
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään