Guest 5.7TPI Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2004 Mikä olis sopiva termostaatti näin kesäaikaan? Auto ei talviajossa... Nut siel taitaa olla joku 195F
Crisis Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2004 jep, vakio on 195*F Mikäs kone sulla o? Ei kannata mennä alle 180*f vakio ecu:lla jos on jonkin sortin efi-kone. Saattaa kone mennä open-loopille viileinä iltoina täten lisäten kulutusta yms. Mulla oli 180*f ja pärjäsin vakio ecu:lla ihan hyvin. Nyt ostin 160*F:sen ihan vaan viileyden puolesta. Kun kerta käytössä o ohjelmoitava ECU. RP:ssä oli siistejä Mr. Gasketin "High-flow" termareita. Niit on ainakin jonkun verran kehuttu. Hinta oli ~15e tms. Saman verran kun ns. vakiosta. Kun vaihdat termarin muista poraa 2-4 ~3mm reikää siihen, se tasottaa vähä koneen lämpenemistä. Ei synny ns. hot-spotteja.
Guest 5.7TPI Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2004 Vakio 350 tpi Tuntuu ainaki kesällä ja muullonki et konehuone on todella kuuma, eli viilennystä kaipailen. Se 180 :nen varmaan jo vähän jeesaa, vai voiko mennä vakiolla vielä alemmas...?
Crisis Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2004 170*f Osa jenkeistä laittaa, se o absoluuttinen alaraja kuulemma sen termarin kanssa (vakio ecu). Suomessa en tosin ole nähny kenelläkään sellaisia myynnissä.
Guest 5.7TPI Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Pitänee marssia kaupoille ja hankkia se 180:nen , ainakin se on tyhjää parempi... kiitos neuvoista!
Jake Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 mulla on 160F Haltekin kans. On vähän turhan matala maantieajoon-. jos on kylmä ilma, ei lämpömittari paljon nouse.
JanneJ Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Vaihdoin viikko sitten tarvikeliikkeen kirjasta löytyneen mallin, oli suositeltu 75°C eli 170°F. (5.0L TPI)
Crisis Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2004 mulla on 160F Haltekin kans. On vähän turhan matala maantieajoon-. jos on kylmä ilma, ei lämpömittari paljon nouse. Riippuu tietysti myös termarin kunnosta. Uusi termarihan avautuu ja sulkeutuu nopeemmin. Se sit taas säätelee tarkemmin. Tosin eipä sen koneen pitäis hirveen viileäks mennä vanhan termarin takia. Ellei sitten tosiaan ole auki kokoajan.
Guest GeeTA Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2004 Mä tossa yks päivä vaihoin 195F termarin 160F tilalle ja edelleen lämmöt vaan 75C... Eiks pitäs olla sen ~91C (omistajan oppaan mukaan)? Ymmärsin että lämpösempänä vie hieman vähemmän bensaaki mut ei toi kone vaan ota lämmetäksee. Konehan on vakio 350 tpi ja vakio ecu.
Crisis Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2004 Milläs oot mitannu? saattaa olla anturi ehtoo puolella. upota joku sopiva mittari vaikka syyleriin. siis tilapäisesti. Mieluiten semmonen mikä o tarkotettu noihin lämpöihin. Tai sitten voit sijoittaa 10e ja ostaa uuden
Nupa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2005 Menee itselläkin tämä vaihtoon. Laiska kun olen (mm. tätäkin asiaa fyysisesti tutkimaan) niin kysyn täällä, enkä lähde vielä purkamaan... ...eli mikäs se vakio LT1sen termari on? Kirja sanoo kryptisesti 185-205°. Aika iso väli, jos se on tuohon arvottu. Etkös ainakin turbomies ollut vaihtanut omasi viileempään? Eli olisikos se sitten 160° vai pärjääkö 180°kin? Tossa edellä kyllä on nuo kommentit luettavissa, mutta kumman sitä sitten hankkisi?
Guest turbomies Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2005 Käsittääkseni LT1:n vakio on 180 asteinen, joten tuo 160:n vaihto ei älyttömästi poikkea siitä vakiosta. Mulla on toi 160 asteinen ja mm. lämpöä riittää talviajoon aivan hyvin..
TexFinn Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2005 Heita 160-asteinen sinne, niin hyvin pelaa. Itsella oli LT1:sessa myos tuo satakuuskymppinen.
gmc63 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2005 JOO niin varmaan pitää kokeilla
pate Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2005 mulla on 160F Haltekin kans. On vähän turhan matala maantieajoon-. jos on kylmä ilma, ei lämpömittari paljon nouse. eikö tuo ois moottorin toiminnan kannalta kuiteski parempi jos tuo lämpö nousis
Markus Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2005 laitan 180 ja summitilta tilaan jossain vaiheessa siihen sopivan flektin ohjausanturi -sarjan...
BB Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2005 onko toi regalin anturi vastaava kun se oikean puoleisessa kannessa oleva paitsi pienemmallä lämpötilalla,itellä on vakio termari oliko se n:190F maantiellä lämmöt OK,mutta kaupungissa nousee pirun ylös ennen ku flekti alkaa hämmentämään ilmaa.
BB Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2005 tuotahan vois kokeilla,itseä hirvittää nuo kaupuhki lämmöt,tosin puhaltaa lämppärikin näin talvella KUUMAA.
Guest turbomies Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2005 Mulla on summitilta tilattu flektin ohjaussarja, on hyvä kun voi pakottaa flektin päälle jos huomaa että lämmöt meinaa nousta turhan paljon.. sarja on myös erittäin helppo asentaa, on valmiit liittimet suoraan johtosarjaan ja kytkin kabiiniin, todellakin plug and play.
Guest Myrde Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2005 Miten tuo regalin anturi on sitten toiminut kesän mittaan? Pitäisi itselläkin saada helpotusta "cruising-lämpöihin".
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään