K.I.T.T.2000 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Mites on,pitääkö jälkikiristää ja jos pitää niin huru mykket? Mylly on 5.0 TBI LT1 alukansilla ja nokkakepillä.
Mopo305 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 onko mun tekele,vai kenen,emmä ainskaan kiristäny oli teräs tiivarilla.
Guest pile Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 kysele tiivisteen/pulttien valmistajan aatokset
TransNAM Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 Ainakaan vakio valurautakasaa ei tarvi jälkikiristellä. Alumiinikansia näin yleensäkin kyllä usein pitää. Ei siitä haittaakaan pitäis olla jos vetää kaikki pultit vaikka samaan momenttiin mihin alunperin. Toki löysää ensin Tulee ainakin poistettua mahdollinen "asettumis"-löysät.
mikke Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 noi pultithan menee vesitilaa joten ne pitäs käsitellä jollain tiivistys aineella ja jos näin on tehty en menis niitä kiertelemään ettei tuu nestevuotoja
K.I.T.T.2000 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2006 No niin taitaa olla paras ettei mene kiertelemään. Auton historiasta en tiedä oikein mitään,miten kiristelty ym. se tuli mulle Kokkolasta talvihoitoon kolmisen viikkoa sitten. Omistaja oli ostanut sen samoihin aikoihin jostain etelä-pohjanmaalta,muistaakseni Kauhavalta... Onko Mopo305 myynyt rassinsa? Kyseisen Ponun rekisteri on NIO-19. Onko tuttu kellekkään?
Mopo305 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2006 No mun vanhahan se on,siellä on teräs tiivisteet ei tarvi kiristellä,ja ohkaset .015"
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään