Jump to content

firebird-89 vilkkuviiksi

camarou

Recommended Posts

Kirjoitettu

Vilkkuviiksi on löystynyt niin että vilkut kummallekkaan puolelle ei pysy päälle :o

Onko tämä löysyys tyyppivika ja auttaako kiristys vai onko viiksi jo rikki?

edit.täytynee purkaa rattiputken muovit ja ihmetellä lisää.Vilkut toimii manuaalisesti käsin vilkuttamalla \m/

Kirjoitettu

Enään ei toimi vilkut ollenkaan :-\

miten ne rattiputken kuoret ovat kiinni kun ei näy ruuvinkantoja äkkiseltään missään...

Kirjoitettu

Ei ne rattiputkenkuoret lähde irti ennen kun on irrottanu ratin,virtalukon ja muutkin romut mitä sieltä kuoren sisältä löytyy.

sieltä on varmaan irronut ne pari jousta mitkä palauttaa sen vilkku viiksen.

Kirjoitettu

Ei ne rattiputkenkuoret lähde irti ennen kun on irrottanu ratin,virtalukon ja muutkin romut mitä sieltä kuoren sisältä löytyy.

sieltä on varmaan irronut ne pari jousta mitkä palauttaa sen vilkku viiksen.

No uskaltaako sen ratin irroittaa niin että jättää sen mutterin siihen päähän ettei lennä ratin kanssa takapenkille ;D kun sitä ulosvetäjää ei ole ja vilkut pitäisi korjata ???

Kirjoitettu

Mä oon irrottanu omastani juuri tuolla lailla ratin eli mutteri löysälle mutta niin paljon "sisässä" kuin voi ettei kierteet vaurioidu. Sit vetoa rattiin ja vasaralla mutteriin. Kyllä lähtee

Kirjoitettu

Tarvin näemmä ratin ulosvetäjän ei muuten lähe :-\Mistä ja millaisen ostan ja löytyykö motonetistä???Torkseja tarvinnee myös kun kiristää ne kuuluisat 4 ruuvia??

Olisi kiire hyville neuvoille kun vilkut ei toimi eikä pitkät valot.Ratti heiluu kun hullun *unat :'(

• 1 year later...
Kirjoitettu

Enpä alottanu uutta juttua kun kysymys liittyy juurikin ko.asiaan, olen ostamas täältä bordilta "uutta" viikseä, mutta nyt pitäis tietää onko omassa (firebird 89) lyhyt vai pitkä johto...suora lainaus: pitka vai lyhyt johto ( liitin ylhaalla vai alhaalla jalkatilassa) ....

Kun ei viittis ruveta purkaan ennenkuin on uus osa kädessä niin sais sen sitte samalla vaivalla vaihdettua...

Kirjoitettu

mulla -89 GTA ja jos oikein muistan oli pitka, ihan kun muistaisin kironneeni johdon pujoitusta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...