Jolli Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2004 Eli siis mitäs kaikkee tos pitää vaihtaa ja paljonkohan tolle modifikaatiolle tulis hintaa? Vai olisiko asia jopa niin hyvin, että ottaa vaan TBI koneen pois ja pistää TPI koneen tilalle ja mitään ei tarvitsisi muutella?
Guest iroc Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2004 Itsellä ollu sama ajatuksissa, mutta jääny toistaiseksi tekemättä. Itse asiassa homma onnistuu melkein swappamalla, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Bensapumppu ja ecu on vaihdettava koska niissä on jotakin eroavaisuutta. Tosin oli joku kylläkin vaihtanu koneen lennosta, ilman bensapumpun vaihtoakin, ja kuulemma hyvin toimii.
Jolli Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2004 Tämä helv*tin hyvä tietää, kun toi 305 tbi kuulostaa/tuntuu pieneltä et pakko saada 5,7 sinne keulalle
Guest iroc Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2004 No sehän on ihan suuruudenhulluudesta kiinni, minkäkokoisen myllyn sinne haluaa tunkea. Mutta varmuudella ei tosiaan osaa sanoa riittääkö bensapumpun tehot vai ei. Mulla jäänny toistaiseksi toi swappi tekemättä ihan besapumpun takia. Vaihdoin vuosi sitten pumpun, ja oli sen verran vittumainen "lue isotöinen" vaihto operaatio, että en viitsi taas sitä tehä.
Senior Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2004 Tuossapa hieman alkuinfoa, mitä tarvitsee, kun muuttaa TBI:n TPI:ksi : http://www.sethirdgen.org/tpi1.htm
Jolli Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2004 No sehän on ihan suuruudenhulluudesta kiinni, minkäkokoisen myllyn sinne haluaa tunkea. Mutta varmuudella ei tosiaan osaa sanoa riittääkö bensapumpun tehot vai ei. Mulla jäänny toistaiseksi toi swappi tekemättä ihan besapumpun takia. Vaihdoin vuosi sitten pumpun, ja oli sen verran vittumainen "lue isotöinen" vaihto operaatio, että en viitsi taas sitä tehä. Oon vissiin lukenu tosta, joutu purkamaan suuren osan perästä? samallahan vois sit tietyst heittää tonne jostaan kolari GTA:sta perän
Guest iroc Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2004 Joo se pumpun vaihto onnistuu kyllä irrottamatta perää, panhardtangon irroittaminen riittää. Mutta ei se herkkua ole siltikään. Tossa Seniorin lähettämässä linkissä näkyy kaikki mitä tarvitset, tosin suurin osa on sulla jo ennestään TBI.ssä. Ja annoin ilmeisesti aikaisemmin pikkaisen väärää informaatiota, koska ecu ilmeisesti on aivan sama, ainoa ero niissä on prommi, eli lastu.
Guest Jukka Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2004 TBI:n bensan paine on jossain 9-13psi:n tietämillä ja eikös TPI toimi jollain 30-40 psi:tä, siksi pitää pensapumppu vaihtaa. Lisäksi TBIkoneessa on huonoimmat kannet mitä gm on tuottanut, erittäin ahdas pakoputkisto, aivan liian mieto nokka ja perävälitys mitoitettu saharaan eli piiiiitkä välitys. Tämän lisäksi TPI:hän (kyllä TPI) tunnetusti puutuu yläkierroksilla eli ei parempi kuin TBI, tpi on vain erilailla huono (siis jos ruiskuista puhutaan, ei koko konekombinaatioista). Eli miksi vaivautua? Miksi ei vaihtaa saman tien pellin alle esim LT1 tai stealth ram, jos kerran vaihtoon ryhtyy.
Guest iroc Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2004 Jukka puhuu vähän, mutta asiaa! Mun tarkoitus oli alunperin vaihtaa TPI TBI:n tilalle ihan vaan sen takia että TPI:lle löytyy valmiita ahdinsarjoja ja pääsis sitten joskus hamassa tulevaisuudessa lisäämään syöttöjä ahdetulle koneelle.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään