pptalo Posted April 14, 2009 Posted April 14, 2009 Vähän tälläistä etsiskelin, harmi ettei kukaan ole vastannut. Eli mulla on 2 gen Firebird -80 Siinä oli lukoton aavikko perä. Sain halvalla Vanin koko perän. Sen kartio lukko ja 3 välitys käy suoraan Firebirdin kuoriin, mutta nyt tarvis 30 rihlaset vetari. Onko sellaisia edes keksitty? Mitä vaihtoehtoja tässä olisi?
pantera Posted April 14, 2009 Posted April 14, 2009 Vähän tälläistä etsiskelin, harmi ettei kukaan ole vastannut. Eli mulla on 2 gen Firebird -80 Siinä oli lukoton aavikko perä. Sain halvalla Vanin koko perän. Sen kartio lukko ja 3 välitys käy suoraan Firebirdin kuoriin, mutta nyt tarvis 30 rihlaset vetari. Onko sellaisia edes keksitty? Mitä vaihtoehtoja tässä olisi? teettää vetarit mittojen mukaan, tekee mm. karpiola, moser , strange, MW ....
bird72 Posted April 14, 2009 Posted April 14, 2009 mulla superiorin 30 rihlaiset vetarit ku itse tilasin väärän eaton lukon(piti tilata 28 ).kotona noiden poskilaakereiden koodit josain ylhäällä. uloimmat eli pyöränlaakerit tais olla samankokoiset. noi 30 on pikkasen pitemmät kun 28,mutta muistaakseni vain puoli milliä per puoli niin keskitappi luikahtaa jo sisään sopivalla välyksellä. et tarvii mitän erikoistekoisia kankia tilalle
pptalo Posted April 15, 2009 Posted April 15, 2009 No hyvä. Sitten saisi ehdotella mistä kannattaa tilata. Summitillahan on vetareita vaikka kuinka, mutta mitkähän niistä käy mulle? Niin ja tietenkin jos jollain on joutilaana niin tarjoa ihmeessä. Löyty
Recommended Posts