KKOSKINEN Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2006 Noin tekee 305 johon vaihdoin LT1 venakopat. Niissähän on vain toisessa paikka huohotukselle. Voisko johtua tosta. Havaittavaa painetta ei kyllä tee PVC (vai PCV) letkun päästä kun mittaa. Alunperin tossa moottorissa on ollut molemmissa kopissa letkut ulos ilman mitään venttiileitä. Suoraan putsariin.
TransNAM Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2006 Alunperin ainakin perinteisessä pikkulohkossa on läpiveto, eli toisesta kopasta vedetään ilmaa sisään ja toisesta kopasta ulos imusarjaan. PCV-venttiili on takaisku joka hoitaa et kierto toimii oikeinpäin eikä käryt pääse ulkoilmaan. Yhdelläkin huohottimella pärjää mut silloin siinä ei saa olla mitään venttiilejä vaan vapaa ilman kulku ulkoilmaan tai ilmanputsariin (ehkä mieluummin).
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään