Jump to content

th700 kytkentä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kertokaa viisaat tyhmälle rautalangasta vääntäen, miten kytken th700 lootan lukkoturbiinin toimintaan kun loota on tarkoituksena laittaa autoon jossa ei ole mitään tietokone heebeleitä? Laatikosta lähtee kolme johtoo.

Kiitos ja kumarrus...

Kirjoitettu

yleismittarilla ettimään kaksi johtoa joissa on yhteys niissä siis on solenoidin kelan päät ja toiseen ku kytkee virran+ ja toiseen maan- menee lukko päälle, ittellä oli edellisessä maajohto suoraan rungossa ja virransyöttö katkasian kautta jolla pysty kytkee lukon päälle ja pois tarpeen mukaan

• 3 months later...
Kirjoitettu

Lainataan topiccia...

Mulle kun ei jää mitään tietokonetta vaativaa muuta kun toi aski, niin osaako se boxi ohjata turbiinin lukkoa kun jakajan ja kaasarin töpselit on irti?

Eli autoon tulee normi kaasari ja normi jakaja, siellä tulipellissähän on jotain alipaineantureita, toinen lämppäri/ilmastointi härveleiden päällä ja toinen kuskin puolella, lähes samanlainen. Mitä nämä mokkulat haistelee ja kenelle ne kertoo, oonko ihan metässä jos arvaan toisen olevan juurikin askille ja toisen moottorin ohjaukselle?

Miten tämä olis paras toteuttaa ilman ylimääräisiä katkaisijoita kojelaudassa, eli niin että aski osaa itte hoitaa lukkonsa?

Toimisiko yksinkertaisimmillaan niin, että laitetaan kaikki töpselit kiinni mille vielä paikka löytyy?

Autona -84 Camaro 5.0

Kirjoitettu

Mulla -82 Camarossa lukko ei toiminut kun kaasari oli vaihdettu. Laitoin kytkimen. Loota tosin 200:nen. Noi alipainejutut sitten. Toinen on MAP ja toinen liittynee alipainetoimisiin lämppärin säätöihin. Ainakin se putki menee matkustamon puolelle. Tää on mun tulkinta asasta.

Kirjoitettu

Mulla on siellä kuskinpuolella samanmoinen mokkula kun apparinpuolellakin, eli ei ole kyseessä ilmaläppien alipainekikkare...

Kirjoitettu

Tuolta löytyy kuva (linkki toimii vain copy/pastella) http://92b4crs.tripod.com/86wiring/dia-pics/22-1.jpg

Siis vihreää narua pitkin tulee tieto boxille että suurin vaide on kytketynyt. Marja-puuron värisessä on plussa kun virta on päällä eikä jarrua paineta. Keltaista narua boxi madoittelee runkoon kun parhaaksi näkee.

Releen napaisuudella on väilä koska kelan yli on diodi (=palaa jos napaisuus on väärin). Ite olen laittanut kytkimen kautta plussan lilaan ja maadoittanut ton keltaisen. Tällä kytkennällä th700:n lukko toimii tossa meidän -85 Vanissa (on lähtenyt tehtaalta 350:llä).

Ps. Jotku maadoittavat toisen narun sielä askissa runkoon jolloin eitarvitse viedä kun plussa askille...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...