Jump to content

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Posted

Hieno on! Jatka samaa rataa. Mites on, teetkö tilauksesta muitaki? Esim mun Camarosta ja tarvisitko kuvia joka suunnasta jne ja hinta? Kiinnostais kovasti

Posted

Hieno on! Jatka samaa rataa. Mites on, teetkö tilauksesta muitaki? Esim mun Camarosta ja tarvisitko kuvia joka suunnasta jne ja hinta? Kiinnostais kovasti

voishan sitä kattoo nyt heti ei kyllä ehi kun on aika muutenki kortilla jos sitä vaikka ehtis siinä joulun aikaan. Hinta riippuu aivan siittä montako lediä laittaa ja tietenki postimaksu. En minä tarvis kun pari kuvaa edestä ja takaa.  ja sen pitää olla metallia että sen saa osiksi. Muovirakennussarja ei käy!

• 2 months later...
Posted

http://www.papercars.net/camaro.html

Työterapian tarpeessa?  Tuosta Camaroa vääntämään.  Linkeistä löytyy lisää autoja, m-pyöriä, rakennuksia ym.  Onpa joku näköjään askarrellut naisenkin olohuoneensa nurkkaan. 

• 3 months later...
Posted

taas tuli säädettyä ledien kanssa ::) tästä työstä riippuu tuleeko 9 teknisestä todistukseen :o 9+ tuli tuosta työstä \m/

edestä:

sahko_tyo_004.jpg}

Posted

kuvat ei ole kovin tarkkoja kun en oikeen osaa kuvata muutaku tärähtäneitä kuvia ;D

takaa:

sahko_tyo_007.jpg}

Posted

autoon tuli 3 ultrakirkasta ledia 2 valkosta ultraa ja 1 sininen \m/ 6 normaalia ledia 4 punasta ja 2 keltasta sisääle tuli toimiva 3w kajari 8)

sahko_tyo_006.jpg}

Posted

Sähän oot kerhon oma Pelle Peloton ;D m/

Posted

autoon tuli 3 ultrakirkasta ledia 2 valkosta ultraa ja 1 sininen \m/ 6 normaalia ledia 4 punasta ja 2 keltasta sisääle tuli toimiva 3w kajari 8)

ja hyvin jytää  ;)

• 3 weeks later...
Posted

kitti valo 8)

ainakin melkein :-\

monkia_290507_maalattuna_020.jpg}

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Dodii nyt on taas Trans am projektia tehty etiä päin

tänään oon laittanut uuden putkiston ;Dja sisustan kuntoon,ja viikon lopun aikana ledit paikalleen

pakoputkisto:

ta_31.807_007_Small.jpg}

Posted

Tänään muokkasin putkiston loppuun ja otin turvakaaret irti ja laitoin takapenkin takaisin.

DSCN2893_Small.jpg}