Jump to content

ledi virtitelmät

ossi

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Hieno on! Jatka samaa rataa. Mites on, teetkö tilauksesta muitaki? Esim mun Camarosta ja tarvisitko kuvia joka suunnasta jne ja hinta? Kiinnostais kovasti

Kirjoitettu

Hieno on! Jatka samaa rataa. Mites on, teetkö tilauksesta muitaki? Esim mun Camarosta ja tarvisitko kuvia joka suunnasta jne ja hinta? Kiinnostais kovasti

voishan sitä kattoo nyt heti ei kyllä ehi kun on aika muutenki kortilla jos sitä vaikka ehtis siinä joulun aikaan. Hinta riippuu aivan siittä montako lediä laittaa ja tietenki postimaksu. En minä tarvis kun pari kuvaa edestä ja takaa.  ja sen pitää olla metallia että sen saa osiksi. Muovirakennussarja ei käy!

• 2 months later...
  • 3 months later...
Kirjoitettu

taas tuli säädettyä ledien kanssa ::) tästä työstä riippuu tuleeko 9 teknisestä todistukseen :o 9+ tuli tuosta työstä \m/

edestä:

sahko_tyo_004.jpg}

Kirjoitettu

kuvat ei ole kovin tarkkoja kun en oikeen osaa kuvata muutaku tärähtäneitä kuvia ;D

takaa:

sahko_tyo_007.jpg}

Kirjoitettu

autoon tuli 3 ultrakirkasta ledia 2 valkosta ultraa ja 1 sininen \m/ 6 normaalia ledia 4 punasta ja 2 keltasta sisääle tuli toimiva 3w kajari 8)

sahko_tyo_006.jpg}

Kirjoitettu

autoon tuli 3 ultrakirkasta ledia 2 valkosta ultraa ja 1 sininen \m/ 6 normaalia ledia 4 punasta ja 2 keltasta sisääle tuli toimiva 3w kajari 8)

ja hyvin jytää  ;)

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Kirjoitettu

Dodii nyt on taas Trans am projektia tehty etiä päin

tänään oon laittanut uuden putkiston ;Dja sisustan kuntoon,ja viikon lopun aikana ledit paikalleen

pakoputkisto:

ta_31.807_007_Small.jpg}

Kirjoitettu

Tänään muokkasin putkiston loppuun ja otin turvakaaret irti ja laitoin takapenkin takaisin.

DSCN2893_Small.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...