ossi Posted November 3, 2006 Posted November 3, 2006 tuli täs illalla värkättyä --73 trans am pienoismallia laitoin siihen huomio- takavalot ja turvakaarettrans_am_00111.JPG_thumb
camaro82 Posted November 14, 2006 Posted November 14, 2006 Hieno on! Jatka samaa rataa. Mites on, teetkö tilauksesta muitaki? Esim mun Camarosta ja tarvisitko kuvia joka suunnasta jne ja hinta? Kiinnostais kovasti
ossi Posted November 15, 2006 Author Posted November 15, 2006 Hieno on! Jatka samaa rataa. Mites on, teetkö tilauksesta muitaki? Esim mun Camarosta ja tarvisitko kuvia joka suunnasta jne ja hinta? Kiinnostais kovasti voishan sitä kattoo nyt heti ei kyllä ehi kun on aika muutenki kortilla jos sitä vaikka ehtis siinä joulun aikaan. Hinta riippuu aivan siittä montako lediä laittaa ja tietenki postimaksu. En minä tarvis kun pari kuvaa edestä ja takaa. ja sen pitää olla metallia että sen saa osiksi. Muovirakennussarja ei käy!
Jäsen F Posted January 28, 2007 Posted January 28, 2007 http://www.papercars.net/camaro.html Työterapian tarpeessa? Tuosta Camaroa vääntämään. Linkeistä löytyy lisää autoja, m-pyöriä, rakennuksia ym. Onpa joku näköjään askarrellut naisenkin olohuoneensa nurkkaan.
ossi Posted May 15, 2007 Author Posted May 15, 2007 taas tuli säädettyä ledien kanssa tästä työstä riippuu tuleeko 9 teknisestä todistukseen 9+ tuli tuosta työstä edestä:
ossi Posted May 15, 2007 Author Posted May 15, 2007 kuvat ei ole kovin tarkkoja kun en oikeen osaa kuvata muutaku tärähtäneitä kuvia takaa:
ossi Posted May 15, 2007 Author Posted May 15, 2007 autoon tuli 3 ultrakirkasta ledia 2 valkosta ultraa ja 1 sininen 6 normaalia ledia 4 punasta ja 2 keltasta sisääle tuli toimiva 3w kajari
HFB Posted May 15, 2007 Posted May 15, 2007 autoon tuli 3 ultrakirkasta ledia 2 valkosta ultraa ja 1 sininen 6 normaalia ledia 4 punasta ja 2 keltasta sisääle tuli toimiva 3w kajari ja hyvin jytää
ossi Posted August 31, 2007 Author Posted August 31, 2007 Dodii nyt on taas Trans am projektia tehty etiä päin tänään oon laittanut uuden putkiston ;Dja sisustan kuntoon,ja viikon lopun aikana ledit paikalleen pakoputkisto:
ossi Posted September 1, 2007 Author Posted September 1, 2007 Tänään muokkasin putkiston loppuun ja otin turvakaaret irti ja laitoin takapenkin takaisin.
Recommended Posts