JousiT Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2006 Eli mitä pakosarjoja on väki käyttänyt ´67 ponussa 400:n koneen kanssa? Ongelmahan on lähinnä tila kuskinpuolella simpukan kohdalla. Mulla on Hookerin sarjat paikallaan ja tilanne on kuvan kaltainen, eli ovatkohan nuo edes F-bodyn sarjat vai hä? Käykö kaikkiiin 1geneihin samat sarjat? Muistan joskus kuulleeni että ´69 olisi jollain tapaa erillainen. Faktaa kellään?web_image225.jpg_thumb
Mätkä Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2006 olikohan '69:sissa jo nivelet ja simpukat etuaksilan etupuolella vai muistanko väärin?
406cid Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2006 olikohan '69:sissa jo nivelet ja simpukat etuaksilan etupuolella vai muistanko väärin? Ei ole, ne on akselilinjan takapuolella. Sama juttu koko 1gennereis.
voima Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2006 Mulla on -67/400 Hedmanin sarjat ja hyvin istuu,ei ota mihinkään kiinni.IMG_0742.JPG_thumb
BB Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2020 Mulla on -67/400 Hedmanin sarjat ja hyvin istuu,ei ota mihinkään kiinni. Onko tarkemmasta sarjojen tyypistä tietoa. Itsellä on suunnilleen tuon alimman kuvan tilanne.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään