Jump to content

Pontiac 400 / 67 Firebird pakosarjat


Recommended Posts

Posted

Eli mitä pakosarjoja on väki käyttänyt ´67 ponussa 400:n koneen kanssa?

Ongelmahan on lähinnä tila kuskinpuolella simpukan kohdalla. Mulla on Hookerin sarjat paikallaan ja tilanne on kuvan kaltainen, eli ovatkohan nuo edes F-bodyn sarjat vai hä?

 

Käykö kaikkiiin 1geneihin samat sarjat? Muistan joskus kuulleeni että ´69 olisi jollain tapaa erillainen. Faktaa kellään?

web_image225.jpg}

web_image225.jpg_thumb

Posted

olikohan '69:sissa jo nivelet ja simpukat etuaksilan etupuolella vai muistanko väärin? :-*

Posted

olikohan '69:sissa jo nivelet ja simpukat etuaksilan etupuolella vai muistanko väärin? :-*

 

Ei ole, ne on akselilinjan takapuolella.

Sama juttu koko 1gennereis.

 

  • 14 years later...
Posted

Mulla on -67/400 Hedmanin sarjat ja hyvin istuu,ei ota mihinkään kiinni.

 

Onko tarkemmasta sarjojen tyypistä tietoa.

 

Itsellä on suunnilleen tuon alimman kuvan tilanne.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...