Guest pile Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 tapelkaa oikein kunnolla oli varusteet sitten mitkä vain gta:ssa niin nahasta sen verran että kesällä kun on kuuma ja menet autoon niin poltat itsesi ja talvella päin vastoin perse jäätyy. kangas on penkkeihin ainut oikea verhoilumateriaali ja piste.
GTA-57 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 pientä kiusaa mut pojat te ootta ymmärtäneet väärin, annetaan esim. meet kauppaan ja ostat vaikka uuden vectran , päätät ottaa sen parhaalla varuste paketilla oli se vaikka cdx, no tutkit listaa mitä siihen kuuluu ja huomaat et siinä nyt on jotain turhia varusteita mistä et halua maksaa no rustailet niitä pois ja vaihdat halvempiin niitä ja loppu tulos on et siitä varustepaketista ei jäännyt mitään mitä siihen kuului alunperin jäljelle sellaisenaan kuin merkit kylkeen niin onko se sitten tosi asiassa enään sitä mitä kylkien merkit antaa ymmärtää....ja mun käsityksen mukaan gta:n alkuperäisessä listassa oli automaattisesti moottoriksi merkitty 350tpi ja jos ei halunnut se piti rustata pois siitä ja samoin kuin esim. nahka sisusta.
Guest Knight Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 onko porissa odotettavissa herrasmiesten "keskustelua käsin"? jos on niin ilmottakaa ihmeessä. Haluaa aina nähdä kun porukka mättää toisiaan turpaan. mä otan vaikka digi kameran mukaan niin saadaan video kuvaa kenellä lähtee vasen suora lujimpaa lento kentällä kun tapellaan
Senior Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Jep, minulla on vesuri..... Mutta vielä rahtunen : GTA:han on varustelupaketti, ja omassa ( kuin myös monessa muussa ) on kaikki heebelit. GTA:ta ei yksinkertaisesti vain saanut manuaalilla ja 350 koneella vaan myllyksi tuli 305. Se ei GTA:sta miksikään muutu. Ja oikeassa urheiluautossahan on manuaali....
GTATL Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 lyödäämpä lisää löylyä mun mielestä 305+manuaali gta ei ole täydellinen gta varuste paketti koska kone ja loota on muutettu! gta pakettihan oli loppujen lopuksi aika vajaa varustepaketti kun ajattelee mitä siihen sai lisäksi ruksattua. ei ole tainnut lähteä tehtaalta yhtään täydellisesti ruksattua gta.ta, siis missä on gta varustepaketin lisäksi kaikki mahdollinen? vai palelee perse nahkapenkeissä kateellisten panettelua ja eikö kesällä käytetä ilmastointia ettei hanuri hikoa
Senior Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Heh ! On se 305 + manuaali täydellinen ; pikemminkin voisi sanoa, että 350 + automaatti oli vaihtoehto.... Ja verhoilusta : tuo Matrix-kangas on todella mukava, olipa kesä tai talvi. Ja silti on kyseessä aito GTA....
GTATL Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 no sehän y84 koodihan tän asian ratkaisee jos löytyy se on gta ja piste. oikessa urheilu autoissa on aina v8 oli loota mikä tahansa ja saahan toi automaatikin toimimaan lähes manuaalin kaltaisesti.
GTA-57 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 hups..kenenhän projekti meni nyt pirusti off topic.....
Senior Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Heh ! GTA:stahan tässä taitettiin peistä... projektihan tämäkin !
Jake Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2004 vaikka sieltä pellin alta löytys JOPA se suuri ja mahtava 5.7TPI&autoloota niin onhan siitäkin voinu nuukana rustata pois vaikka ne lehmännahkapenkit. Ei se silti tee siitä "vähemmän" GTA:ta, vai? Eiköhän se tehdas ole aikanaan määritelly mikä on nyt niin GTA:ta ja mikä vähemmän GTA:ta.. (Y84)
Guest GeeTA Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 Minun projekti meni aika off-topic :D Löytyy se Y84 RPO-koodi tuolta munkin auton listasta
Guest pile Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 pientä kiusaa mut pojat te ootta ymmärtäneet väärin, annetaan esim. meet kauppaan ja ostat vaikka uuden vectran , päätät ottaa sen parhaalla varuste paketilla oli se vaikka cdx, no tutkit listaa mitä siihen kuuluu ja huomaat et siinä nyt on jotain turhia varusteita mistä et halua maksaa no rustailet niitä pois ja vaihdat halvempiin niitä ja loppu tulos on et siitä varustepaketista ei jäännyt mitään mitä siihen kuului alunperin jäljelle sellaisenaan kuin merkit kylkeen niin onko se sitten tosi asiassa enään sitä mitä kylkien merkit antaa ymmärtää....ja mun käsityksen mukaan gta:n alkuperäisessä listassa oli automaattisesti moottoriksi merkitty 350tpi ja jos ei halunnut se piti rustata pois siitä ja samoin kuin esim. nahka sisusta. onneksi on ollut niin viisas kaveri mun auton ostajana että on sitten ruksannut pois nuo nahkapenkit olen nimittäin omistanut yhden nahkapenkeillä varustetun auton ja oli tosi epämukava
TAKKU Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 Jaa.. Mulla on eka biili missä nahkapenkit ja olen tykänny, että mukavat ovat talvella ja kesällä. Nahkajakkarat ei paskaannu helposti toisin kuin kangas.. Mahtaa olla hikipaskaa imeytyneenä Camaronkin kankaisissa ja kaikkia äklöjä tahroja.
GTA-57 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 syön sen verran sanoja et penkkien verhoilu materiaalin sai alunperin aivan aidosti valita kankaan ja nahan väliltä niinkuin väritkin sisustukseen ja koriin, mut penkin muoto kuului olla oikea.oon nähnyt sellaisenkin mis ei ollut edes oikeet jakkarat sisällä(liekö se ees oli oikeesti Y84 ku siinä oli viel tbi )
Guest GeeTA Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2005 päivitellääs tätäki välillä... edelbrockin pellisarjat ja cat-back laitettu. talven suunnitelmia on tehä jotakin perälle... se tuppas vähä antautumaa ja ens kesänä sit varmaan prochargeri
Ilku Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2005 Kai sen GTA:n nyt erottaa ilman sitä Y84 -koodiakin...
Hietala81 Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2005 Asiahan ei minulle kuulu, mutta eikös ne ultima penkit ole varmin tapa erottaa gta muista tusina ponuista, niitähän ei ole voinu ruksia pois vai kuinka ?
Oiski Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2005 Asiahan ei minulle kuulu, mutta eikös ne ultima penkit ole varmin tapa erottaa gta muista tusina ponuista, niitähän ei ole voinu ruksia pois vai kuinka ? Varmin tapa erottaa GTA muista on Y84 RPO Service Parts Identification -lätkässä. Penkkejä ja muita voi aina vaihdella jälkikäteen. Veikkaampa, että GTA:han saa vaikka Hiacen jakkarat kun tarpeeksi jaksaa värkätä Nimimerkillä Y84, targa ja 5,7.
Guest GeeTA Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2005 eikö tää alkas olee jo pikkuhiljaa selvitetty tää gta -homma?
Senior Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2005 eikö tää alkas olee jo pikkuhiljaa selvitetty tää gta -homma? On selvitetty aikoja sitten. Turhaa turinointia.
Guest GeeTA Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2006 perä saatu sorvattua kuntoon... josse nyt vaikka sutis taas molemmilla takarenkailla
Guest GeeTA Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 jos pitkästä aikaa pistäs tännekkin jotain ei mitään uutta tosin, rankkaa ajoa vaan ja dynossakin käytiin kys. alaisin tuloksin 220hp/420nm takatassuilta amworksillä. kettu kuittaa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään