Jump to content

4gen ulkonäkö 3geniin?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli tuli työyön aikana tyhmä idea ja rupesin sitä vähän pähkäilemään... Nyt kysynkin tietäjiltä olisko tällänen mahdollista?

Eli 4genin (uusin malli -98 - -02) ulkonäkö -88:iin...?

Siinä onkin pähkäilemistä...

Mites pituuden ja leveyden kanssa? + mitä muuta tulee mieleen?

EDIT: niin yksi vaihtoehto voisi olla että toisi rullaavan 4 genin suomeen ja laittaisi kuntoon ne mitä tarvii vaihtaa ja sitten heittäis sopivan motin sinne... hmmm... mikä kannattais??

++ Mitä pitää ottaa huomioon jos tuo rullaavan 4genin suomeen ja sitten laittaa siihen moottorin ja ottaa käyttöön...?

Kirjoitettu

Siinä onkin pähkäilemistä...

Mites pituuden ja leveyden kanssa? + mitä muuta tulee mieleen?

Mission imbossible. Ja jos se jotenkin olisikin mahdollista, niin valmiin auton hinta olis varmaan moninkertainen jos olis vaan hommannu valmiin 98-02 auton...  :-\

Kirjoitettu

Ok... tuli vaan noita aamuyön tyhmiä ajatuksia...

Mutta mites tuo toinen vaihtoehto... eli ostais korin ilman moottorii ja vaihteistoo ja sit joskus kun kori on E-hyväksytyillä osilla laitettu katsastuskuntoon niin hankkis motin ja vaihteiston...?

Meneekö se sitten samanlaiseen maahantuontikatsastukseen kuin tuontiautot vai miten se menis?

Kirjoitettu

Hommaa kokonaan tuollainen 4th gen ja pääset paljon helpommalla  m/  ;D

Kirjoitettu

minkä takia pitäs kiivetä perse edellä puuhun?!? Voi olla hiukan helpompaa tehdä 93-97 transusta ls1-luukki...  m-

Kirjoitettu

Ratkaisu ongelmaan

Ostat  mun -98 Transun m/ se tulee paljon halvemmaks kun teha palapeli

Kirjoitettu

OD:llä myynnis -99 4gennerin koppa

Taitaa olla sama taalla meidankin palstalla myynnissa. ;)

Jos tuollaisen palapelin aikoo liikenteeseen saada, niin veikkaanpa etta eikohan sen kanssa joudu kaymaan lapi ihan samat kiemurat kuin jos toisi kokonaisen pelin.

Kirjoitettu

Melkeen mielummin toisinpäin.... 3th gen Trans Amin ulkonäkö 4th gen Trans Amiin.... Kaikki 4th gennerin paremmat puolet 3th gennerin koppaan, ohjaus, motti jne....  \m/

Kirjoitettu

Melkeen mielummin toisinpäin.... 3th gen Trans Amin ulkonäkö 4th gen Trans Amiin.... Kaikki 4th gennerin paremmat puolet 3th gennerin koppaan, ohjaus, motti jne....  \m/

Täysin samaa mieltä  m/ en näe mitään ideaa tuossa toisinpäin tehdyssä...  ???

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Entäs jos ostais 94-6/96 ja päivittäis keulan ja perän.Olisikohan helpointa ja halvinta?

Kirjoitettu

Entäs jos ostais 94-6/96 ja päivittäis keulan ja perän.Olisikohan helpointa ja halvinta?

Varmaankin olisi...tai ainakin halvimmasta päästä.

Kirjoitettu

Ratkaisu ongelmaan

Ostat  mun -98 Transun m/ se tulee paljon halvemmaks kun teha palapeli

Mulla on aika tarkkaan mietitty et millasen haluun... :-)

- Musta  ;D

- T-top

- Ramair

- Manuaali

- Monsuuni äänentoisto (tästä voi jo ehkä tinkiäkin)

- Korkeampi takaspoileri

- Nahkasisusta

Noi tulee ainaki suoraan mieleen...  m/

Kirjoitettu

Ja saisi 4genin paremmat ajo-ominaisuudet samalla. Mun mielestä ei ole mitään järkeä alkaa tekemään 98-> mallia 3genistä.

Kirjoitettu

Ja saisi 4genin paremmat ajo-ominaisuudet samalla. Mun mielestä ei ole mitään järkeä alkaa tekemään 98-> mallia 3genistä.

Juu tämän olen jo mieltänyt itsekin... nyt kun on saanut vähän nukuttua  ;D

Mietin vain sitä, että miten saisi "halvimmalla" tuotua itelle sellasen -98 ponun ku minkä haluaisin...

Kirjoitettu

- Musta  ;D On m/

- T-top      On m/

- Ramair    On m/

- Manuaali  Ei m-

- Monsuuni äänentoisto (tästä voi jo ehkä tinkiäkin) On m/

- Korkeampi takaspoileri On m/

- Nahkasisusta On m/

Noi tulee ainaki suoraan mieleen...  m/

Kirjoitettu

Mitäs väliä sillä on miltä se näyttää kuhan kulkee

Ei siinä vaiheessa ookkaan,mut ensin... :D
Kirjoitettu

no ei se nyt niin sama ole... mielummin mä tyylikkäällä ajelen vaikka ei kulkiskaan varttimailia alle 10s

Kirjoitettu

- Musta  ;D On m/

- T-top      On m/

- Ramair    On m/

- Manuaali  Ei m-

- Monsuuni äänentoisto (tästä voi jo ehkä tinkiäkin) On m/

- Korkeampi takaspoileri On m/

- Nahkasisusta On m/

Noi tulee ainaki suoraan mieleen...  m/

Kuulostaa hyvältä. Pantera, onks toi kilvissä? Ja paljon on pyynti? Rupes melkein kiinnostaa.... :P

Kirjoitettu

Aloin hieman miettimään sitä, että jos tuo rullaavan auton suomeen niin siitä menee kai varaosien vero???? Vai pitääkö siitä maksaa ihan autovero? Siis jos tarkoituksena on laittaa siihen moottori kiinni esim vuoden päästä? ja moottorin + vaihdelaatikon toisi erikseen sitten myöhemmin... Siis esim eri autostakin, mutta yhteensopiva kumminkin...

Saisiko näin kierrettyä autoveron?  ;D

Kirjoitettu

Saisiko näin kierrettyä autoveron?  ;D

Ainahan sita voi kaikkea kokeilla.

Kirjoitettu

Aloin hieman miettimään sitä, että jos tuo rullaavan auton suomeen niin siitä menee kai varaosien vero???? Vai pitääkö siitä maksaa ihan autovero?

Eikös se mene niin, että kun tuot rullaavan auton maahan, niin siinä kohtaa pitää tietää meneekö se varaosiks vai tuleeko se vielä liikenteeseen. Jos varaosiks, niin siitä et enää tieliikennelaillista saa... Eli veroja et pysty kiertämään.

Eiköhän se ole täälläkin monesti huomattu, että kaikkein helpointa ja halvinta on ostaa juuri sellainen auto sellaisella koneella minkä haluaa, eikä alkaa swappailemaan myöhemmin...  ::)

Kirjoitettu

Jos autosta on yli 50% jaljella tullataan se ajoneuvoksi eli tulli on talloin 10% jos kyseessa on henkiloauto ja tulossa eu alueen ulkopuolella, lansisatamassa on kaytanto etta auto pitaa olla katkaistu ja palat ei saa olla samassa kontissa jotta osat saa tullttua varaosiksi

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...