Kaapo Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2006 Tuosta alkuperäiskuntoisesta syksyn amerikantuonti TRANS AM vm -96 autostani on näköjään joku Floridan helteessä poistanut kaikki lämmityslaitteen kennon ja lohkon väliset letkut (ja niihin liittyvät hilppeet?). Työ -- siis lähtöjen tulppaukset -- on tehty oiken asiallisesti kuin olisvat tehtaan jäljiltä konsanaan ja aluksi kun ei ollut sopivaa manuaalia oli oikein ajatuksella etsittävä noita lekujen lähtöjä muiden letkuhääsäköiden keskeltä. Mulla on nyt Chiltonin manuaali mutta se on aika ylimalkainen opus ainakin tuolta osin. Eli nyt tarvis vähän vinkkiä mitä kaikkea tarvii hommata (vai tarviiko ainoastaan 2 kpl kumiletkuja?). Onko joku löytänyt hyvää nettisivua jossa olis vaikka periaatekuva lämmityslaitteen kytkennöistä? Jos jollain on ylimääräisenä tarvittavia lämppärin osia varastossa -- toimivia mielellään ---- niin voi tarjota niitä mulle.
Nupa Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2006 Onko joku löytänyt hyvää nettisivua jossa olis vaikka periaatekuva lämmityslaitteen kytkennöistä? Heater hoses ja muutenkin koko shbox on kerrassaan
Kaapo Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2006 Kiitos vinkistä -- sieltä löytyikin paljon tietoa. The F-Body Organization nettisivut löytyivät tuosta sinun linkistäsi myös, siellä on varsin paljon myös tarpeellista tietoa ja oivia vinkkejä "minne laittaa sähkömiehen teippiä jos kuuluu kitinää tavaratilan puolelta"!!
TexFinn Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2006 "minne laittaa sähkömiehen teippiä jos kuuluu kitinää tavaratilan puolelta"!! Heh... Itse olen kayttanyt tuota kikkaa jokaisessa F-bodyssani.
SpedeX Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2006 Heh... Itse olen kayttanyt tuota kikkaa jokaisessa F-bodyssani. Missäs tuo on mainittu?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään