Jugih Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2006 Nyt on mustat "pandat" maalattu Camarosta. Oheessa paska kännykuva paskaisesta autosta, mutta tuli ihan sairaan makee.
Guest 1994z28 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2006 kyllä ne mustat pitää olla, tulee jotenki mieleen että joku neloskoiene.. ah niin kiva vääntää maku-asiosita. Mutt ehdottomasti mustat !
kati Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2006 Keklua kylkee,auton väriset on OK..
mikke Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2006 Keklua kylkee,auton väriset on OK.. joo niin on mustassa autossa muun värisissä autoissa valon ympärykset ehdottomasti mustiksi mistä sitä muuten tietää mihin kahvikupin kädestään miitissä laskee
-vellu Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2006 Mun mielestä noi valot kannattaisi peittää luukuilla ...ai joko taas
Guest 1994z28 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2006 Mun mielestä noi valot kannattaisi peittää luukuilla ...ai joko taas EIHÄN SITÄ SOKEENA NÄÄ AJELLA
Joppe Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2006 Miulla kans silmienympärykset maalattu ja nyttemmin myös katto, peilit ja ovenkahvat, elikkä koko auto on yksivärinen. Omasta mielestä tosi siisti.
balez Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Mun mielestä noi valot kannattaisi peittää luukuilla ...ai joko taas vellu puhuu asiaa no onneks ei itse tartte tollasesta ottaa stressiä...
mikke Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 vellu puhuu asiaa no onneks ei itse tartte tollasesta ottaa stressiä... enemmän ressais työkaluhyllyn puute huoltoa tehdessä no camarossa ei moista ressin aiheuttajaa ole kiitos valosyvennysten
Z4FUN Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2006 kyllä ne mustat pitää olla, tulee jotenki mieleen että joku neloskoiene.. ah niin kiva vääntää maku-asiosita. Mutt ehdottomasti mustat ! Samaa mieltä asuinseudun jakavan kanssa, näyttää joteskin tuuningilta, mustana akressiivisemman näköset! -Mika-
Z-mo Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2006 Mä oon mustien kannalla. 3geneissähän korin väriset lampunaluset on RS:sien ja muitten karvalakkimallien juttuja! Zetoissa ja iroceissa aina mustat. 4geneissähän tais olla aina mustat, oli auto sitten kutonen tai kasi. Mustilla näyttää vaan jotenkin ilkeämmiltä. Makujuttujahan nämä...
-nikke- Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2006 Kyllää ne mustat tulee olemaan edelleen, jos/kun joskus saan Camaron maalautettua.
Markus Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2006 Ei paha, hiukan naisellinen, mutta omistajahan on naanen...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään