Kaapo Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2006 Aika monelta näyttää eturekisterikilpi "unohtuneen" kotiin noiden netissä olevien kuvien mukaan. Eihän tuohon -96 Trans Amin keulaan mielellään mitään kilpeä lähtisi virittelemään mutta pakko kai se on pora ottaa käyttöön. Joissakin autoissa on näkynyt muovinen tehdastekoinen rekisterikilven kiinnitystausta -- onkos noita saatavana kotimaan osakauppiailta?
KimmoT Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2006 Laita se kilpi sinne alalippaan. Niin ei tarvii keulaa tärvellä. Alimmainen kuva tuolta, niin näkyy miten mulla on. http://www.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=7372.15
pumpuli Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2006 ei kelvannu liikkuvalle poliisille,tuli huomautus rekisteriotteeseen että vaihettava viikon sisällä.kilpi siirrettävä näkyvälle paikalle.sanottiin ettei saa olla alla eikä katolla.
z-man Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2006 luulisin että mulla pyörii nurkissa semmonen rekisteriteline.
TransNAM Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2006 Onnistunee varmaan 4gen samoin kuin 3gen - saranoilla keulan alle. Ei haittaa vaikka osuis johonkin ja sopivalla jousella saa säädettyä missä nopeudessa kääntyy ylös.Etukilpi.jpg_thumb
balez Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2006 keulan alle kikkailee vaa... kunhan ei ihan piiloon laita
rstuning Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Sattuisko joltain löytymään 3-gen Transamin etukilpitelineet? Ainakin "gta tulilintu" autossa oli sen näköset etukilpitelineet, että olis sama pulttijako kuin mulla... Olisko jollain edes kuvaa, niin voisin vääntää itte pellistä?
Teac Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Onnistunee varmaan 4gen samoin kuin 3gen - saranoilla keulan alle. Ei haittaa vaikka osuis johonkin ja sopivalla jousella saa säädettyä missä nopeudessa kääntyy ylös. Niinpä niin... viimeksi napsahti lentäviltä ihan kiitettävästi päiväsakkoja kun ilmavirta oli painanut kilven näkymättömiin. Ei auttanut selitys, että jousi oli irronnut
rstuning Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Sattuisko joltain löytymään 3-gen Transamin etukilpitelineet? Ainakin "gta tulilintu" autossa oli sen näköset etukilpitelineet, että olis sama pulttijako kuin mulla... Olisko jollain edes kuvaa, niin voisin vääntää itte pellistä? Niin ja madallettuun GTA:han ei voi laittaa kilpeä etuhelman alle...
HFB Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 levikkeiden kanssa ei oikee alle käy varmaan joo... itellä se on nyt pari kesää siel ilmaohjaimessa ollu nokan alla, eikä ole kun kehuja tullu...
rstuning Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Sattuisko joltain löytymään 3-gen Transamin etukilpitelineet? Ainakin "gta tulilintu" autossa oli sen näköset etukilpitelineet, että olis sama pulttijako kuin mulla... Olisko jollain edes kuvaa, niin voisin vääntää itte pellistä? Eikö kukaan viittis edes irrottaa kilven hetkeks ja näpätä kuvan? :'(
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään