balez Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2006 keväällä laatikko alas ja shiftkittiä, corveten servoa, enemmän pantoja/levyjä mitä lie... kumminkin yleinen vahvistus yms... olin lukevinani tossa yhden jenkkifoorumin (en löydä enää sitä et saisin linkkiä tähän) sivuilta, että auton käytös muuttuu huomattavasti erilaiseksi milläköhän lailla tämä pitää paikkansa... vai joudunko jännittämään huhtikuuhun asti että pääsen itse toteamaan eron jos sitä nyt sitten on vakiolodjuun verrattuna? jos jollain nyt on aikaa ja mielenkiintoa raapustaa tähän omia kokemuksia muutoksesta niin olisin kiitollinen..
Soppa Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2006 Loota tuntus olevan enemmän "yhtä puuta", ei luista niin paljon, eli tuntuu huomattavasti napakammalta. Vaihdot isoilla kierroksilla salamannopeita, kevyellä kaasulla kuitenkin suht pehmeitä. Tällaset fiilikset omasta prepatusta lootasta, kyllä kannatti
Nova Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2006 keväällä laatikko alas ja shiftkittiä, corveten servoa, enemmän pantoja/levyjä mitä lie... kumminkin yleinen vahvistus yms... olin lukevinani tossa yhden jenkkifoorumin (en löydä enää sitä et saisin linkkiä tähän) sivuilta, että auton käytös muuttuu huomattavasti erilaiseksi milläköhän lailla tämä pitää paikkansa... vai joudunko jännittämään huhtikuuhun asti että pääsen itse toteamaan eron jos sitä nyt sitten on vakiolodjuun verrattuna? jos jollain nyt on aikaa ja mielenkiintoa raapustaa tähän omia kokemuksia muutoksesta niin olisin kiitollinen.. Oisit käynyt ammeella syksyllä koeajolla....
Turnn Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Mun th350:ssä shift kitin asennuksen jälkeen täyden kaasun vaihdot niin salamannopeita ,että "rytkäs" etummaisen kytkinrummun spoorit sileeks.
balez Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Oisit käynyt ammeella syksyllä koeajolla.... siinä nyt on vähän muutenkin eroa tuohon omaan ammeeseen eikö sitä nyt sit enää saa kokeilla... kumma kaveri oot
Shadowcast Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kaveri sano et mitä napakammin se laitetaan vaihtamaan, sitä vähemmän se luistattaa --> pannat kestää kauemmin. Napakoissa vaihdoissa vaan takarenkaat vinkasee/sutasee aina kun vähän reippaammin lähtee liikkeelle (ykköseltä kakkoselle vaihtaessa). Mutta kaveria lainaten "helpompi se on niitä takarenkaita vaihtaa ) Alussa kun vaihdot oli paljon napakampia, repi se vaihteiston häntäpäässä olevan kumipuslan kahtia (!), joten häntä hakkas pohjaa aina ykköseltä kakkoselle vaihtaessa kuulostaen siltä et joku paikka on kunnolla rikki. Mulle vaihettiin alle uretaanipuslat ni se korjaantu samalla. Kaikenkaikkiaan vaihdot ykköseltä kakkoselle on niin napakoita et se vähän nykäsee ja niinkuin mainitsin, renkaat vingahtaa. Muuten vaihtaessa sen vaihdon kuulee, mut ei nykäse niin. Tuntuu et Shift Kit toi paljon lisää potkua autoon, ja ne päivät jolloin seisonnasta (valoista tms.) lähettiin rauhassa taloudellisesti liikkeelle on auttamatta ohi. On se niin kivaa.... Lumimyräkässä ku pääsin Pohj.-Helsingissä ajamaan ni vänkäs perää melkein aina vaihtaessa sivulle Mutta sen vaihdon napakuuden voi säätää, se nyt on sitten mielipidekysymys et haluuko vaihdon nähdä ainoastaan kierroslukumittarista. Ei taida olla sattumaa et mul on ens kesänä edessä uusien takarenkaiden hankinta
balez Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 kiitoksia vastauksista tähän mennessä... nyt en ainakaa malta odottaa kevääseen... voi olla et keväällä menee takarenkaat sit vaihtoon... aikaa ja paikkaa en vielä tarkemmin tiedä (suljetulla alueella, pimeessä)
Shadowcast Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kiva lähtee valoista täydellä kaasulla... renkaat ulvoo valoista lähtiessä, sit ulvonta taukoo hetkeks enneku vaihtaa kakkoselle ja sit taas ulvoo Ai jai ku tuli yhtäkkii niin ikävä Trans Amia..
Nova Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kiva lähtee valoista täydellä kaasulla... renkaat ulvoo valoista lähtiessä, sit ulvonta taukoo hetkeks enneku vaihtaa kakkoselle ja sit taas ulvoo Onks se rikki kun pitää tauon ulvonnassa. Ulinan taajuus hieman muuttuu itsellä kun tekee edellä mainitut temput. Sutiminen loppuu siinä 100 km/h nurkilla.
balez Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 nyt rupee menee jo vinoilun puolelle no ens kesänä ajan sulta ovet, shadowcast osallistuu varmasti myös tähän toimenpiteeseen sä vaan sudit ja me kiihdytään kotkan lailla
Shadowcast Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Onks se rikki kun pitää tauon ulvonnassa. Ulinan taajuus hieman muuttuu itsellä kun tekee edellä mainitut temput. Sutiminen loppuu siinä 100 km/h nurkilla. No reilulla kaasulla... en nyt muista ihan tarkkaan oliko lusikka pohjassa vai ei... Ja hei, se on vakio 3 genneri Eks sul ollu viri viri LT-1 Balez > Jep, ajetaan vaan
Nova Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Ihan pakko vielä vastata. Aika epäreiluu se on ajaa ne ovet multa irti kun jarrutan ja teillä ei meinaa pysähtyä. Tietysti tätä ennen kiihdyttänyt teidän ohi. Ainakin itse luottamus on kunnossa. Olikohan sitä jossain saatavilla Siippon Nesteen pyörittely videota. Ketäs sen filmas? Sopisi näin herkistely mielessä. Hiukan karkas ohi aiheen mutta pääasia että viihdytään.
balez Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 joo ei sillä niin väliä...ainahan täällä karkaa homma käsistä (vähän kuin mikellä camaro välimiitteihin tultaessa ) ... lösyi linkin mutta ei mulla ainakaa toiminut - > http://www.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=1343.1230 se oli kyllä kesän parhaat näkemäni savut..kiitokset siitä... kevättä en malta edes odottaa.. ja jos pelkällä shiftkitillä saa ton reaktion autoon niin ;D
mikke Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 joo ei sillä niin väliä...ainahan täällä karkaa homma käsistä (vähän kuin mikellä camaro välimiitteihin tultaessa ) ... lösyi linkin mutta ei mulla ainakaa toiminut - > http://www.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=1343.1230 se oli kyllä kesän parhaat näkemäni savut..kiitokset siitä... kevättä en malta edes odottaa.. ja jos pelkällä shiftkitillä saa ton reaktion autoon niin ;D häh mitä hittoa taas muo lyödään ku vierasta sikaa, ikinä ei camaro karannu käsistä joskus saatto olla linjat vähä leveitä mut iso maa ja isot toleranssit, sun oliski aika saada renkaat loppumaan on sääli ku renkaan rungot mätänee auton alle ku et malta painaa kaasua vaikka ukko käskee ja lupailee uusia renkaita
balez Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2006 nyt rupee menee aika rankaks joo ei se lapasesta lähtenyt.. kunhan sanoin mitä sylki suuhun toi keväällä harjotellaan uudestaan... koitan yrittää osallistua myös, jos tossa omassa jollassa riittää voima sladitteluu ja ukko nimenomaan lupailee ja siihen se jääkin... no mikke lupaan nyt ja tässä et keväällä sauhutellaa kunnolla
gmc63 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2006 Ihan pakko vielä vastata. Aika epäreiluu se on ajaa ne ovet multa irti kun jarrutan ja teillä ei meinaa pysähtyä. Tietysti tätä ennen kiihdyttänyt teidän ohi. Ainakin itse luottamus on kunnossa. Olikohan sitä jossain saatavilla Siippon Nesteen pyörittely videota. Ketäs sen filmas? Sopisi näin herkistely mielessä. Hiukan karkas ohi aiheen mutta pääasia että viihdytään. mulla pitäis olla joku 40-50 sek nokia n70:llä otettuna mut en osaa siirtää sitä tälle topicille mun koneelta :'(
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään