Jump to content

Jakohihna?

Guest Firebird91

Recommended Posts

Kirjoitettu

Katsoin auton huoltohistoriaa ja American Service oli vaihtanut

jakohihnan 305 koneeseen. Eräs veikko sanoi, että L98 koneessa ei moista ole. Voiko joku valaista, onko L98:ssä mitään vastaavaa jonka leviäminen ajossa aiheuttaa totaalisen tuhon?! :(

Kirjoitettu

siellä on ketju ja rattaat,ei hihnaa.

se ei katkea mutta venyy ja aiheuttaa jaon vaeltamista ja näin huonontaa käyntiä.

Kirjoitettu

Nou, molemmissa on samanlaiset vermeet. Itse asiassa kaikissa pikkulohkoissa. Itse vaihdoin äskettäin, ja kyllä se kettinki oli hieman venynyt, käyttökelpoinen kylläkin. Kilometrejä oli takana 190000.

Kirjoitettu

Pakko saivarrella, älkee suuttuko ;)

351 on tietty voortin kone ja gm 305 poikennee siitä parillakin tavalla ;)

Kirjoitettu

korjataan viellä sen varran ettei niissä ole muuta yhteistä ku periaate ;) (jos oikeen viilataan pilkku-parkaa)

Kirjoitettu

Eip, en ole oikeen hallilla viihtynyt tällä viikolla. Tylsäähän se on yksin tehdä ja odottelen vielläkin kiertokankia että saan alakerran pyöräytettyä.

Kirjoitettu

Nou, molemmissa on samanlaiset vermeet. Itse asiassa kaikissa pikkulohkoissa. Itse vaihdoin äskettäin, ja kyllä se kettinki oli hieman venynyt, käyttökelpoinen kylläkin. Kilometrejä oli takana 190000.

Jep...itse kanssa vaihdoin ketjun ja hammaspyörat toissa talvena rempan yhteydessä. Yllättävän paljon oli tuota venymistä ketjussa tapahtunut :o

Kirjoitettu

mä viskasin vanhani suoraan roskiin. 80tml oli sillä ajettu ja yllättävän väljä oli verrattuna siihen *köh köh* uuteen double rolleriin ;)

Kirjoitettu

Katsoin auton huoltohistoriaa ja American Service oli vaihtanut

jakohihnan 305 koneeseen. Eräs veikko sanoi, että L98 koneessa ei moista ole. Voiko joku valaista, onko L98:ssä mitään vastaavaa jonka leviäminen ajossa aiheuttaa totaalisen tuhon?! :(

Esiksi vähän perusteita: 305TPI = LB9, 350TPI = L98, 351 = joku fordsonin kone, ei kuulu GM:n autoihin ;)

Oliskohan nuo vaihtanu sinne serpentiiniremmin, joka pyrittää '88-> uudempia apulaitteita. Se jos menee poikki niin ei mitään katastrofia tapahdu, matkanetko tosin tökkää.

Hiukan kirosin kun talvikinnerissäni Audissa on remmijakopää ja vaihtaminen on vähänväliä edessä, no amispojat vaihtoi sen halvalla. pikkulohkossa ei sitä pulmaa onneksi ole.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...