Guest Firebird91 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Katsoin auton huoltohistoriaa ja American Service oli vaihtanut jakohihnan 305 koneeseen. Eräs veikko sanoi, että L98 koneessa ei moista ole. Voiko joku valaista, onko L98:ssä mitään vastaavaa jonka leviäminen ajossa aiheuttaa totaalisen tuhon?!
Guest black Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 siellä on ketju ja rattaat,ei hihnaa. se ei katkea mutta venyy ja aiheuttaa jaon vaeltamista ja näin huonontaa käyntiä.
Guest Firebird91 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Siis 305 poikkeaa tässä 351 koneesta, ko?
Senior Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Nou, molemmissa on samanlaiset vermeet. Itse asiassa kaikissa pikkulohkoissa. Itse vaihdoin äskettäin, ja kyllä se kettinki oli hieman venynyt, käyttökelpoinen kylläkin. Kilometrejä oli takana 190000.
Heikki Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Pakko saivarrella, älkee suuttuko 351 on tietty voortin kone ja gm 305 poikennee siitä parillakin tavalla
Crisis Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 korjataan viellä sen varran ettei niissä ole muuta yhteistä ku periaate (jos oikeen viilataan pilkku-parkaa)
Senior Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Ja mies taas ollut asennusjuomien kimpussa....
Crisis Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Eip, en ole oikeen hallilla viihtynyt tällä viikolla. Tylsäähän se on yksin tehdä ja odottelen vielläkin kiertokankia että saan alakerran pyöräytettyä.
Guest camu88 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Nou, molemmissa on samanlaiset vermeet. Itse asiassa kaikissa pikkulohkoissa. Itse vaihdoin äskettäin, ja kyllä se kettinki oli hieman venynyt, käyttökelpoinen kylläkin. Kilometrejä oli takana 190000. Jep...itse kanssa vaihdoin ketjun ja hammaspyörat toissa talvena rempan yhteydessä. Yllättävän paljon oli tuota venymistä ketjussa tapahtunut
Crisis Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2004 mä viskasin vanhani suoraan roskiin. 80tml oli sillä ajettu ja yllättävän väljä oli verrattuna siihen *köh köh* uuteen double rolleriin
Jake Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2004 Katsoin auton huoltohistoriaa ja American Service oli vaihtanut jakohihnan 305 koneeseen. Eräs veikko sanoi, että L98 koneessa ei moista ole. Voiko joku valaista, onko L98:ssä mitään vastaavaa jonka leviäminen ajossa aiheuttaa totaalisen tuhon?! Esiksi vähän perusteita: 305TPI = LB9, 350TPI = L98, 351 = joku fordsonin kone, ei kuulu GM:n autoihin Oliskohan nuo vaihtanu sinne serpentiiniremmin, joka pyrittää '88-> uudempia apulaitteita. Se jos menee poikki niin ei mitään katastrofia tapahdu, matkanetko tosin tökkää. Hiukan kirosin kun talvikinnerissäni Audissa on remmijakopää ja vaihtaminen on vähänväliä edessä, no amispojat vaihtoi sen halvalla. pikkulohkossa ei sitä pulmaa onneksi ole.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään