Jump to content

Firebird Kotkan kuva?

balez

Recommended Posts

Kirjoitettu

mistä sais kuvan netistä, mikä on isolla resoluutiolla ja selvän näköinen..?

olis tuttu teippari ja tarttis vaan kuvat koneelle ja sen jälkeen vaa teippii kii autoo, itse en löytänyt isoja kuvia kotkasta ::)

Kirjoitettu

Heitin sähköpostilla. Se mailin kuva on netistä mutten muista mistä.

Kirjoitettu

Mullakin olis kotkan kuva valmiina Corelin cdr-muodossa (viivapiirroksena eli tarkkuutta löytyy) jos jollain on tarvetta.

Kirjoitettu

"mikkoS" saatko sen mulle mailiin.. balez85@hotmail.com , jos sen vaan pystyy laittaa? olis hyvä olla mahdollisimman hyvä laatunen, ei sillä, että "transNam" kuvassa mitään vikaa olis ollu  m/ vaihtoehtoja tässä lähinnä haen... jos vaikka ens kesään mennessä pääsis tosta harmaasta eroon oman auton kohdalla (pois lukien sisusta)... teipit, vanteet yms mustalla ja kori punainen... näette sit joskus, pidätte tai ette ;D kiitoksia kumpaisellekkin  m/ :)

Kirjoitettu

"mikkoS" saatko sen mulle mailiin.. balez85@hotmail.com , jos sen vaan pystyy laittaa? olis hyvä olla mahdollisimman hyvä laatunen, ei sillä, että "transNam" kuvassa mitään vikaa olis ollu  m/ vaihtoehtoja tässä lähinnä haen... jos vaikka ens kesään mennessä pääsis tosta harmaasta eroon oman auton kohdalla (pois lukien sisusta)... teipit, vanteet yms mustalla ja kori punainen... näette sit joskus, pidätte tai ette ;D kiitoksia kumpaisellekkin  m/ :)

Oon ottanut mallin tuohon kotkaan siitä takavalojen välissä olevasta kuvasta. Piirsin kuvan Corel Draw:lla teetin sen pohjalta brodeeraukset mattoihin eli kyllä se on aika hyvän laatuinen. Lisää juttua matoista: http://www.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=6984.0 Ainut ongelma vaan ettei kuvaa saa auki ilman tuota Corel Draw:ta, mutta 30 päivän ilmaisen demoversion voi ladata Corelin sivuilta: http://www.corel.com/servlet/Satellite?pagename=uk/Layout&c=Content_C1&cid=1152796555406&lc=en ja sieltä CorelDRAW Graphics Suite X3

Ja viivapiirrostahan voi suurentaa niin paljon kun haluaa ilman että laatu kärsii.

Sähköpostia tulossa...

Kirjoitettu

Ainut ongelma vaan ettei kuvaa saa auki ilman tuota Corel Draw:ta,

löytyy Corel 12  ;)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Olisiko jollakin myydä konepeltiin valmista kotkan kuvaa.Ostan heti :-P

Jos ei löydy niin pystyisikö joku teettämään niin tehdään kimppatilaus m/

• 3 years later...
Kirjoitettu

sama tarve olis

Kirjoitettu

Jokainen teippaus alan liike noita tekee,elikkä mainos firmat.Kyllä ne saa huonosta kuvastakin tehtyä,aivan minkälaisen ite haluaa,vaikka variksen näkösen.
Kirjoitettu

Jokainen teippaus alan liike noita tekee

jep  m/

oliko camarou Lahdesta päin  ??? mulla on Heinolassa tuttu,joka vois noi tehdä  ;)

Kirjoitettu

trans amin alkuperäiskoko

siis kuinka monta senttiä x kuinka monta senttiä  :D \m/
Kirjoitettu

kokopituus 22cm

korkeus 3cm

kirjaimien leveys vaihteleva  ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...