balez Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2006 mistä sais kuvan netistä, mikä on isolla resoluutiolla ja selvän näköinen..? olis tuttu teippari ja tarttis vaan kuvat koneelle ja sen jälkeen vaa teippii kii autoo, itse en löytänyt isoja kuvia kotkasta
TransNAM Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2006 Heitin sähköpostilla. Se mailin kuva on netistä mutten muista mistä.
Mikko Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2006 Mullakin olis kotkan kuva valmiina Corelin cdr-muodossa (viivapiirroksena eli tarkkuutta löytyy) jos jollain on tarvetta.
balez Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2006 "mikkoS" saatko sen mulle mailiin.. balez85@hotmail.com , jos sen vaan pystyy laittaa? olis hyvä olla mahdollisimman hyvä laatunen, ei sillä, että "transNam" kuvassa mitään vikaa olis ollu vaihtoehtoja tässä lähinnä haen... jos vaikka ens kesään mennessä pääsis tosta harmaasta eroon oman auton kohdalla (pois lukien sisusta)... teipit, vanteet yms mustalla ja kori punainen... näette sit joskus, pidätte tai ette kiitoksia kumpaisellekkin
Mikko Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2006 "mikkoS" saatko sen mulle mailiin.. balez85@hotmail.com , jos sen vaan pystyy laittaa? olis hyvä olla mahdollisimman hyvä laatunen, ei sillä, että "transNam" kuvassa mitään vikaa olis ollu vaihtoehtoja tässä lähinnä haen... jos vaikka ens kesään mennessä pääsis tosta harmaasta eroon oman auton kohdalla (pois lukien sisusta)... teipit, vanteet yms mustalla ja kori punainen... näette sit joskus, pidätte tai ette kiitoksia kumpaisellekkin Oon ottanut mallin tuohon kotkaan siitä takavalojen välissä olevasta kuvasta. Piirsin kuvan Corel Draw:lla teetin sen pohjalta brodeeraukset mattoihin eli kyllä se on aika hyvän laatuinen. Lisää juttua matoista: http://www.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=6984.0 Ainut ongelma vaan ettei kuvaa saa auki ilman tuota Corel Draw:ta, mutta 30 päivän ilmaisen demoversion voi ladata Corelin sivuilta: http://www.corel.com/servlet/Satellite?pagename=uk/Layout&c=Content_C1&cid=1152796555406&lc=en ja sieltä CorelDRAW Graphics Suite X3 Ja viivapiirrostahan voi suurentaa niin paljon kun haluaa ilman että laatu kärsii. Sähköpostia tulossa...
Chevy Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2006 Ainut ongelma vaan ettei kuvaa saa auki ilman tuota Corel Draw:ta, löytyy Corel 12
camarou Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2006 Olisiko jollakin myydä konepeltiin valmista kotkan kuvaa.Ostan heti Jos ei löydy niin pystyisikö joku teettämään niin tehdään kimppatilaus
haukku Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2010 Olisiko jollakin myydä konepeltiin valmista kotkan kuvaa.Ostan heti Jos ei löydy niin pystyisikö joku teettämään niin tehdään kimppatilaus sama tarve olis
Mopo305 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2010 Olisiko jollakin myydä konepeltiin valmista kotkan kuvaa.Ostan heti Jos ei löydy niin pystyisikö joku teettämään niin tehdään kimppatilaus Jokainen teippaus alan liike noita tekee,elikkä mainos firmat.Kyllä ne saa huonosta kuvastakin tehtyä,aivan minkälaisen ite haluaa,vaikka variksen näkösen.
Mopo305 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2010 Tämmöisiä ehkä,mulla oli nää.
Chevy Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2010 Jokainen teippaus alan liike noita tekee jep oliko camarou Lahdesta päin mulla on Heinolassa tuttu,joka vois noi tehdä
avogta-89 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2010 mulla olis viellä hopee ja kultaane setti
haukku Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2010 mulla olis viellä hopee ja kultaane setti tekstin koko?
avogta-89 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2010 tekstin koko? trans amin alkuperäiskoko
haukku Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2010 trans amin alkuperäiskoko siis kuinka monta senttiä x kuinka monta senttiä
avogta-89 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 kokopituus 22cm korkeus 3cm kirjaimien leveys vaihteleva
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään