Jump to content

mitkä olis kunnon kumit etu pyöriin??

Recommended Posts

Kirjoitettu

pitäis renkaat ostaa talven aikana uusille vanteille 8,5 leveet 19" myyjän mukaan ei mene kuin 235 levee hyvin vanteelle mutta itse laittaisin kuitenki vähintään sen 245?

kattelin haulla ja näyttäis toi pilotsportti olevan aika hyvä vaihtoehto 255/35 R19 ZR  ->343,30e/kpl ??

taakse laitan halvimmat mitä onlinesta löytyy eli luultavimmin noi nangangit 150e/kpl

Kirjoitettu

Itsekin tutkailin juuri ( kylläkin tuohon mopariin ) 245/45 R 19 , jolle vannesuositus 7.5 - 9

Kirjoitettu

pitäis renkaat ostaa talven aikana uusille vanteille 8,5 leveet 19" myyjän mukaan ei mene kuin 235 levee hyvin vanteelle mutta itse laittaisin kuitenki vähintään sen 245?

kattelin haulla ja näyttäis toi pilotsportti olevan aika hyvä vaihtoehto 255/35 R19 ZR  ->343,30e/kpl ??

taakse laitan halvimmat mitä onlinesta löytyy eli luultavimmin noi nangangit 150e/kpl

Kyllähän noille vanteille menee se 245-255 leikiten. Mullaki 8x18 vanteilla 245/40 renkaat ja leveämmätkin menis helposti.

Kirjoitettu

Kyllähän noille vanteille menee se 245-255 leikiten. Mullaki 8x18 vanteilla 245/40 renkaat ja leveämmätkin menis helposti.

no niin ite meinasin kanssa mutta varaosapuljun myyjä väitti että 235 on paras ja sitä isommat todella vaikeita laittaa/ajaa.. tiedä sitte mutta oon kanssa sitä mieltä että vähintään 245:)

Kirjoitettu

no niin ite meinasin kanssa mutta varaosapuljun myyjä väitti että 235 on paras ja sitä isommat todella vaikeita laittaa/ajaa.. tiedä sitte mutta oon kanssa sitä mieltä että vähintään 245:)

Laita vaan se 245, sen luulis menevän 100% varmuudella vanteelle ja on kohtuullinen ajellakin  m/

Kirjoitettu

joo jos olis tuota pilotsporttia pitänee vaihtaa toiseen merkkiin myöskin sen takia olis kiva tietää mikä nyt sitte olis hyvä??

pilot sporttia ei ainakaan oo onlinen sivulla ku 235 ja 255 tai on 245 mutta puhkeamattomana 522ekpl..

Kirjoitettu

Toi puhkeamaton rengas on sitten jonkinverran painavampi kuin tavallinen.Se jousittamaton massa...

Kirjoitettu

Toi puhkeamaton rengas on sitten jonkinverran painavampi kuin tavallinen.Se jousittamaton massa...

niinpä ;) ja se hinta per kpl!! huh! ei kuulu oikeasti vaihtoehtoihin tuota pilotsporttia ei vain ilmeisesti saa muuna 245:sena

Kirjoitettu

niinpä ;) ja se hinta per kpl!! huh! ei kuulu oikeasti vaihtoehtoihin tuota pilotsporttia ei vain ilmeisesti saa muuna 245:sena

Ehkä sun kannattais sitten laittaa eteen 235 ja taakse 255...  ;)

Kirjoitettu

Bridgestone Potenza S-03 Pole Position olis ilmeisesti melko hyvä mitä nyt olen yrittäny hakea testejä ja ehkäpä vastaava kuin toi pilot sport.. no jos sitä pitää rahansa kumiin laittaa niin luulen että kaupat tulee ::) ???

ETEEN:

Bridgestone

kesärenkaat  Potenza S-03 Pole Position

245/35 R19 93Y RF , BW  : 297,00 EUR /kpl

TAAKSE:

Nankang

kesärenkaat  NS-2

245/35 ZR19 93Y RF BSW, TW  : 157,10 EUR/kpl

Kirjoitettu

On noi Nankangit kyllä hävyttömän halpoja!

on! siks niitä on helpompi sulatella :D

Kirjoitettu

bridgestone  ja nangang renkaat kuten yllä tuli nyt sitte tilattua tuli mitä tuli ompahan pallot alla m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...