matti Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2006 Onko kokemusta racers placen 3 genin peltisarjoista? ei ainaskaa ois pahan hintanen 132€
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2006 Mitkä sarjat on kyseessä?Siis merkkiä hakisin ja mallia(lyhyet vai pitkät)?Halvat ovat ainakin.
matti Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2006 Merkistä ei tietoa ja oli muistaakseni lyhyet eli olis tarkotus vetää tuplat taakse asti..
Jarno Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2006 vissiin flowtech, itse nuo juuri myin pois... eipä niissä muuta vikaa ole,kuin pirun ohut laippa. jos nyt ei aleta keskustelemaan hitsaussaumojen ja kollektorien laadulla..
matti Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2006 Miten sarjat istu paikolleen, piti muokata mitään??
Jarno Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2006 ei niistä tarvinnu muuta muokata,kuin hantin puoleista sarjan ja y-putken laipoista ottaa pari milliä pois,ettei ota kiinni runkoon. tosin täällä joku kertoi,että uusilla moottorin kumeilla ongelmaa ei ole.. ON NE AINAKIN PAREMMAT KUN ORGGIS VALUSARJAT!
TransNAM Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2006 Tilattiin just Us-partsilta 119€ juurikin Flowtech-it enkä muistanut edes kerhon jäsenyydestä mainita. Ovat ainakin paremmat kuin mallia Summit. Laipat tulee mukana jos haluaa tehdä Y-putken itse ja tiivisteet ja pultit. Pari pulttia joutuu muuttamaan jos haluaa kaikki laturin ja ac-n tukiraudat kiinni koska ovat mitoitettu valusarjalle eli vaatii holkin ja alkup. (pitkän) pultin. Öljytikunkin joutuu jotenkin virittämään kiinni esim klemmarilla. Työn jälki ei varmastikaan vastaa 300€ sarjoja mut muuten ok. Ohuehkoa laippaa ei saa kiristää naama punaisena vaan nätisti ja heti jälkikiristys kun ovat käyneet lämpiminä.
matti Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2006 kiitti vastauksista, täytynee ruveta kohta tilailemaan..
Teac Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Miten sarjat istu paikolleen, piti muokata mitään?? Mä jouduin Flowtechin sarjoissa taivuttamaan hantin puoleista sarjaa kollektorin päästä lohkoon päin n. 2cm kun kollektori otti runkopalkkiin kiinni
KimmoT Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Mä jouduin Flowtechin sarjoissa taivuttamaan hantin puoleista sarjaa kollektorin päästä lohkoon päin n. 2cm kun kollektori otti runkopalkkiin kiinni Mulla oli ihan sama homma. Kuskin puoli kävi ihan hyvin paikalleen, mutta apparin puoli otti aika pahasti runkoon kiinni.
juha Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Mulla otti hantin puoli kiinni kun vaihtoi vanhat ja väsyneet moottorikumit niin väliä jäi noin sentin verran runkopalkkiin.
forssi83 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 mä väh lainaan tätä topiccii.. eli nyt ois laitosa noi flowtechit ja samainen y-putki, mites vakio yuputket teillä ku mulla on tosa katti samassa sössössä, eli ei ole katin ja y-putken välissä lainkaan liitosta!!! mitäs vidduu tällänen on?
forssi83 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 ja voikos ne ilmaputket heivata helvettiin jotka tulee vakiosarjoihin kiinni?
Guest Ezzy Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 ja voikos ne ilmaputket heivata helvettiin jotka tulee vakiosarjoihin kiinni? Mielipiteitä on monia. Ei se katsastuksesta mene läpi, JOS ne huomaa sen ja JOS sulla on vähäpäästöinen / ilmapumppu otteessa, kuten mulla.
forssi83 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 ilmapumppu saa pysyy paikallaa mut ei nois peltisarjois ol noille paikkaa ni siks aattelin ne heivata ku ei jaksais alkaan niitä takas viritteleen... milläs ootte teneet reiän siihen lamdan paikkaa ku noissa se on tukosa?
Z-mo Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Jos rek.otteessa lukee pelkästään "vähäpäästöinen", niin heivaisin kaikki muut saastelaitteet mäkeen paitsi katin. Ilmapumpun varsinkin heti ekana. Jos taas rek.otteessa lukee "vähäpäästöinen" ja "ilmapumppu", niin heivaisin kaikki muut saastelaitteet mäkeen paitsi ilmapumpun ja katin.
KKOSKINEN Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Jos ottaa jostain kiinni runkoon, tarkista ja vaihda koneen kumityynyt. Tulee lisää tilaa.
TransNAM Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 mä väh lainaan tätä topiccii.. eli nyt ois laitosa noi flowtechit ja samainen y-putki, mites vakio yuputket teillä ku mulla on tosa katti samassa sössössä, eli ei ole katin ja y-putken välissä lainkaan liitosta!!! mitäs vidduu tällänen on? Katti pitäis olla alunperin y-putkessa holkkiliitoksella eli perinteinen putki-toisen-sisällä. Ilmaputkia ei ole mikään pakko laittaa jos ei halua. Ainahan sen katin ilmaputken voi säästää katsarin mieliks.
forssi83 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2007 mulla lukee otteessa kaikki noi antivirittäjän tekstit, kaik saasteheebelit löytyy
Guest Jukka Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2007 Mulla lukee kans että vähäpäästöinen ja ne muut kivat jutut. Kun laitoin pellisarjat, niin niissä ei ollu ilmaputkia enkä ilmaputkellisia olis laittanutkaan. Ilmapumppu säilyi, mutta se lykkäs ilmaa vaan putkeen mikä ei ollut kiinni missään. Tarkoitus oli laittaa se puhaltamaan vielä kattiin, mutta kun ei katsastusmies sanonu mitään nii ei sitte
forssi83 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 ootteko laittanu jotain tiivisteainetta noihin pakosarjojen tiivisteiden kanssa?
Soppa Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 Ihan semmosenaan oon laittanu. Jos on paperiset tiivisteet niin ne kannattaa kostuttaa ennen asennusta, kestää paremmin. Ja muista jälkikiristys ensimmäisen lämpimäksi käytön jälkeen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään