-vellu Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Summermeettiin mennessä kesällä tuli ajatus vetokoukusta F-Bodyyn. Noin ensi alkuun aika perverssi idea, mutta jos se olisi irroitettava ja hyvin näkösuojassa, mikä ettei. Silloin olisi mahdollista lähteä vaikka ratapäiville perheen kanssa ja ottaa pikkukärryyn rengasta, työkalua ja kunnon paddoc-kamat Meillä on perheessä kaksi autoa, mutta vaan yksi ajokortti Jossain muistan olleen juttua siitä, että jollain kerholaisellakin oli koukku? Tässä kuva yhdestä aika siististä versiosta, $127.95
-vellu Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Drawtite-Class-1-Hitch-93-02-Chevy-Camaro-Z-28-SS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33653QQhashZitem250055611555QQihZ015QQitemZ250055611555QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Muutama kuva lisää rakenteesta: http://i19.ebayimg.com/04/i/08/aa/94/ed_1.JPG http://i21.ebayimg.com/02/i/08/aa/83/3a_1.JPG
hannux Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Ei muutakun 3-geninkin vetokoukkupiirustukset esiin. Danetti-camarollahan vietiin kisakalusto perävaunulla paikalle. Sitten vaunu irti ja kisat ja takaisin kotiin.
-vellu Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Ei muutakun 3-geninkin vetokoukkupiirustukset esiin. Onkos toi takaframe samanlainen 3 ja 4 geneissä?
PSN Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Mulla ainakin ohjekirjassa lukee, että "tätä autoa ei ole suunniteltu peräkärryn vetämiseen" Varmaan väännön puutetta.
Mika Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Vellu, paljos tuolla on hintaa...? Olisin myös kiinnostunut siitä
Mika Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Drawtite-Class-1-Hitch-93-02-Chevy-Camaro-Z-28-SS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33653QQhashZitem250055611555QQihZ015QQitemZ250055611555QQrdZ1QQsspagenameZWDVW No ei paha hinta
Shadowcast Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Mulla ainakin ohjekirjassa lukee, että "tätä autoa ei ole suunniteltu peräkärryn vetämiseen" Varmaan väännön puutetta. Mulla taas lukee oikein ohjeet miten perävaunua vedetään.... tosin mulla onkin 3-geni
Chevy Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Mulla taas lukee oikein ohjeet miten perävaunua vedetään.... tosin mulla onkin 3-geni ;D niinpä muuten lukee -91 birdin owners manualissakin
Jäsen F Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 ;D niinpä muuten lukee -91 birdin owners manualissakin Eikä ihan vähän luekaan. Ohjeet alkavat sivulta 128 ja päättyvät sivulle 133. Ja sitten Maintenance schedulesta: automaatin vaihteistoöljyt vaihdetaan joka 25 000 km: välein jos autoa käytetään frequent trailer pulling.
Nupa Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 1995 owner´s manuaalissa myös, alkaen sivu 4-31 ja päättyen 4-37. "Trailer should never weigh more than 680 kg under normal driving conditions. It should never weigh more than 450 kg when driven on long grades at high ambient temperatures. But even that can be too heavy." Tuo viimenen lause kruunaa kaiken
TransNAM Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Virallisesti (sanoi katsastussetä) -95 saa tehdä koukun itse. Konttorilla merkataan sit otteeseen. 96- pitää olla E-hyväksytty ja mallikohtainen. Kyselin vain et jos caddyyn laittais ja meinas et siitä vain rakennat, tuu sit näyttää. Kestävyys omalla vastuulla. Eli jos kärry häipyy jonkun keulaan kun koukku hajoaa saattaa tulla satikutia.
Juhani LS1 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Onkos toi takaframe samanlainen 3 ja 4 geneissä? Silmämääräsesti on, koukku kiinnostas
-vellu Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Ei toi niin vaikea ole tehdä. Eikös nuo LUUPÄÄT ottais ton tuotantoon? Meniskö heti 5 kpl? Lisää kuvia ja asennusohjekin on. Mittoja tarvitsis vähän ottaa auton alla.Hitch_-_Fits_Pontiac_Firebird_Trans_Am_2.jpg_thumb
Juhani LS1 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Niin siis saako se olla omavalmiste -99 vai pitääkö olla E kevytkärryy olis pilanpäiten kiva vetää joskus
Hietala81 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Mulla ois 3genin vetokoukku sydeemi tarpeettomana, vaan ku en vieläkään ole saanu otettua sitä autosta irti... laískuus vaivaa
-vellu Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Mulla ois 3genin vetokoukku sydeemi tarpeettomana, vaan ku en vieläkään ole saanu otettua sitä autosta irti... laískuus vaivaa Sehän voisi kiinnostaa aihiona. Saatko siitä muutaman kuvan, myös kiinnityksestä?
TransNAM Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Niin siis saako se olla omavalmiste -99 vai pitääkö olla E kevytkärryy olis pilanpäiten kiva vetää joskus Kokkolalainen katsastussetä ja -täti (päällikkö) sanoivat yhteistuumin et 96- pitäis olla hyväksytty (ainakin jos tekee virallisen).
Nova Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2006 Tommonen 4 gen kori on niin löysä kuin olla voi, sitten tommonen koukku perään niin huh huh sitä kori parkaa. Ens kesänä otan ainakin ratapäiville 2 autoa, jossa toisessa on kärri ja saa vetää sen 1300 kg jarrullista. Saa romut mukaan kunnolla.
Hietala81 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2006 Sehän voisi kiinnostaa aihiona. Saatko siitä muutaman kuvan, myös kiinnityksestä? Yritän laittaa kuvia jos vain kerkeän jossain välissä, edellisen omistajan ostama koukku sydeemi kuitenkin on. Irti se pitäs jaksaa ottaa, näky olevan vain pulteilla kiinni. Saa nähdä miten käy,ruostetta oli pulteissa melkoisesti
Juhani LS1 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2006 Kokkolalainen katsastussetä ja -täti (päällikkö) sanoivat yhteistuumin et 96- pitäis olla hyväksytty (ainakin jos tekee virallisen). No niin just ei tehä sitten jos siihen E haluu maksaa varmaan hahahah jonkun verran
TransNAM Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2006 No niin just ei tehä sitten jos siihen E haluu maksaa varmaan hahahah jonkun verran Kannattaa nyt vielä tarkistaa jostain. Täälpäin Suomea on joskus ennenkin ollu hiukka erilainen laki autojen kanssa... Caddyyn sellaisen kuitenkin hitsailen kasaan kun kerkiän kun sanoivat et saa tehä. Ois nimittäin kärry pihalla muttei enää koukullista autoa... Olikohan Kovilin sivuilla tarjouslaari josta tuotannosta poistuneita malleja saa muutamalla kympillä. Sellaisesta sais halvalla rälläköityä irroitusmekanismin yms. tarvittavaa. Mahtaiskohan mikään eurooppalainen firma tehä F-bodyn koukkuja... luulis silloin olevan hyväksyttykin. Caddyn koukku ei maksais valloissa ku reilu 100$ mut kivempi askarrella ite.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään