Jump to content

89-92 teräspunosjarruletkut taakse

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko ketään laittanut 89-92 autoihin teräspunosjarruletkuja taakse? Pitäis sellaset laittaa, mutta ei tunnu kukaan niitä valmistavan, ainakaan valmiina settinä. Löytyy kyllä Earl'sin ja Russelin letkuja, mutta ne on 3-letkusia. Etusatuloihin tietysti kaksi ja taka-akselia ennen oleva yksi kappale. 82-87 mallisissa takalevyissähän kovat jarruputket menee takasatuloille saakka, kun taas 89-92 takasatuloihin tulee pehmeät letkut. Ja siis noita 89-92 mallisia takaletkuja ei tunnu löytyvän mistään mallia teräspunos.

93-97, missä siis käytännössä identtiset jarrut kuin nuo 89-92, niihin löytyy kyllä takaletkut teräspunoksesta... Onko 93-97 autoissa takasatulat "keulan" puolella vai takana, levyyn nähden? Jotenkin mulle on jäänyt sellainen kuva, että satulat olisi noissa etupuolella...?

On kyllä näitten letkujen kanssa tullu pelleiltyä ihan riittävästi... Olis ihan liian helppoa käydä hakemassa kumiset letkut hintaan 16e/kpl ja lopettaa tää ihmettely...  ;D

Kirjoitettu

Onko 93-97 autoissa takasatulat "keulan" puolella vai takana, levyyn nähden? Jotenkin mulle on jäänyt sellainen kuva, että satulat olisi noissa etupuolella...?

Takapuolella.

Kirjoitettu

Onko 93-97 autoissa takasatulat "keulan" puolella vai takana, levyyn nähden?

ja 98+ etupuolel,n.klo 9.30

Kirjoitettu

-98-02 etupuolella, takana on sen verran vähemmän painetta että en usko teräspunosletkujen lisäarvoon, edessä kyllä mut uudet tavalliset ja putsattu järjestelmä joka vuos vaihetulla nesteellä antaa myös hyvän tunnon. Vakio letkut kestää kyllä järjestelmän maks paineen tehostin ei tee yli 2000- 2500 psi kuitenkaan ja sillon pitäs pyörien olla lukossa aikoi sitte

Kirjoitettu

-98-02 etupuolella, takana on sen verran vähemmän painetta että en usko teräspunosletkujen lisäarvoon, edessä kyllä mut uudet tavalliset ja putsattu järjestelmä joka vuos vaihetulla nesteellä antaa myös hyvän tunnon. Vakio letkut kestää kyllä järjestelmän maks paineen tehostin ei tee yli 2000- 2500 psi kuitenkaan ja sillon pitäs pyörien olla lukossa aikoi sitte

Joo en usko että niistä mitään järjellistä hyötyä on... Mutta ne on näitä fiilisjuttuja.  8)

Elikkä 93-97 malliset letkut pitäis kaiken järjen mukaan sopia...

Kirjoitettu

Joo en usko että niistä mitään järjellistä hyötyä on... Mutta ne on näitä fiilisjuttuja.  8)

Elikkä 93-97 malliset letkut pitäis kaiken järjen mukaan sopia...

Sitten tarviit ne  8)
Kirjoitettu

Mulla on kanssa tommonen kolmen letkun setti. Niitä ei 3geneihin näköjään viiden letkun settejä olekkaan.

Luovutin, otin Coni-Sealin normiletkut takasatuloihin.

Kirjoitettu

Eipä ollu Russelin sarjassakaan (neloskoppaan) kun 4 letkua.

Eli se yhdysletku välillä runko-taka-akseli jäi vielä orkkikseks  m-

Kirjoitettu

Eipä ollu Russelin sarjassakaan (neloskoppaan) kun 4 letkua.

Eli se yhdysletku välillä runko-taka-akseli jäi vielä orkkikseks  m-

Mielenkiintoista. Se sama väliletku varmaan kävis 3genistä 4geniin. Pitäis ostaa kummankin setit, niin niistä sais rakennettua yhen 5 letkun setin. Perseestä.

Kirjoitettu

myyt etupään letkut jollekin jolla rummut takana.

Mä voin kohta perustaa oman jarruletkukaupan  ;D

Olin vaan ymmärtävinäni että toi Tire rack myy vaan jenkkilään ja kanadaan...  ???

Kirjoitettu

Onko jollain tarvetta etuletkuille?

Paljonko rahapussi kevenis?

Kirjoitettu

Paljonko rahapussi kevenis?

Jos sen laskis niin, että $130 olis täällä noin hintaan 130-150 euroa, puolet siitä etuletkujen hinta?

Taidan kyllä kuitenkin laittaa ainakin tässä kohtaa noi normiletkut. Alkaa rakentelu budjetti karata käsistä... Ylläri sinänsä...  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...