Tico Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Tuli ostettua juuri kierros GTA:n vanteita, yhdestä puuttuu keskiökuppi ja muutkin on saanut siipeensä. Löytyykö jostain Suomesta ko. keskiökuppeja vai menikö eBay-hommiks?
Mika Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Voi olla, että Ebay hommiksi menee
Tico Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Onko kukaan hankkinut esim. täältä
Mikko Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Ootko kysyny South west tradelta?
Tico Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Ootko kysyny South west tradelta? Muuten en - kyselin taannoin kyllä noita vanteita sieltäkin, mut nyt vois kysäistä pelkkiä kuppeja. Kiitti muistutuksesta
Ilku Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Itse ostin joskus South West Tradelta. J. Mäeltäkin saa myös kuppeja.
balez Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 ostitko overdrivestä...? kalliit vai halvat?
HFB Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 onko millaset kupit? mulla on 2kpl mustia muovisia kuppeja jos joku tarvii... ilman logoa. tai on niissä joku punane kuvio mut sen saa pois
Tico Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2006 Jep, Overdrivestähän nää löytyi. Oli ollut jo 3kk myynnissä, mut kukaan ei ollu kysellyt - kun osailmo sattui olemaan osastossa "myydään autot" ja siinäkin ilmossa oli ensin jotain dieselmyllyn osia... Mun normaali säkää Tommonen pinkka niitä oli - etufillarit 245/45-16 ja taka 245/50-16, semmonen "pintaa nippanappa ens kesäks" - setti Mun piti alun perin hankkia tohon Torq Trustit alle, mut perhehommat haittaa harrastuksia Tää koko setti maksoi vähemmän kun pelkkä yks 17-tuumanen AR:n vanne ilman rengasta. Pidin huokeena. Yks kaltainen keskiökuppi siis puuttuu (ja sekin saattaa vielä löytyä myyjän tallista hyvällä sakällä):
balez Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2006 tätä en olis halunnu tietää "Mun piti alun perin hankkia tohon Torq Trustit alle, mut perhehommat haittaa harrastuksia Grin Tää koko setti maksoi vähemmän kun pelkkä yks 17-tuumanen AR:n vanne ilman rengasta. Pidin huokeena." no mutta onnittelut silti ostoksestasi
Tico Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2006 South Westiltä puuttuva kuppi tulossa
Jäsen F Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Näin pääsi käymään. Kana oppi lentämään ja lähti (hopeinen, mustalla pohjalla) Mistähän nykyisin voisi kysellä kuppia/keskimerkkiä?
camaro82 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Tsekkaa tää: http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=16067.msg218358#msg218358
rstuning Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Mulla on kaks ylimäärästä kuppia, joista puuttuu osa kynsistä. Ostin Ebaysta 2kpl alkuperäsiä ehjiä. Niissä vajaa kyntisissä on kultaset kotkat (kaikissa on).
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään