Jump to content

Lämmöt

Guest ^Neo^

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kuinka paljon teillä on lämmöt hitaassa kaupunki ajossa? Ja maantiellä ajettaessa. Itellä on kaupungissa n. 80 - 100c välillä ja maantiellä n.60c. Haluan vain tietää, että onko toi kaupunki ajossa olevat lämmöt jo liian korkeat ym..

Kirjoitettu

Mulla oli kesällä 220*f ja se tuntu siltä et se o vähä liikaa.. Auto luumahti ihan totaalisesti ku viisari meni yli 190*f

Kirjoitettu

Samoja lukemia kuin Neolla, ei pitäis olla liian korkeita

Kirjoitettu

Mulla on mittarissa 2 lukemaa: min 75 ja max 125 Celsiusta. Puoliväli siis ~100.

Siinä se pyörii 85-100:n tienoilla. Motarilla 85-90, kaupungissa 100.

Loppukesästä tuli säikähdys, kun kaupungissa yhtäkkiä huomasin, lämmöt hipo melkein hellerajaa eli oli yli 110. Motarilla ei laskenu alle 100. Kotona nesteet pois ja systeemin spuulaus.

Tuli ainaski kilo ruostetta paisuntatankista pelkästään. Ja lämmöt taas aivan normaalit. :)

Mielestäni vuosihuoltoon (joka toinen vuosi) kuuluu myös tämä spuulausoperaatio, vaan eipä sitä ainakaan mulle tehty. Ja vielä MaahantuojA. >:(

Vaihtuupa meikäläisellä huoltofirma, btw. :)

Kirjoitettu

Samoissa lukemissa on itsellänikin. Kaupungissa ehkä himpan korkeemmallakin.

Anteeksi maalaisuuteni, muttamitä tarkoittaa "spuulaus"

Onks se pelkkä nesteen vaihto vai kuuluuko siihen muitakin "riittejä"?

Kirjoitettu

Samoissa lukemissa on itsellänikin. Kaupungissa ehkä himpan korkeemmallakin.

Anteeksi maalaisuuteni, muttamitä tarkoittaa "spuulaus"

Onks se pelkkä nesteen vaihto vai kuuluuko siihen muitakin "riittejä"?

Spuulaushan tarkottaa (ihan yleisesti) huuhtelua/pesua jne.... Ainakin laivoilla yleisesti käytössä tuo sana.

Kirjoitettu

Ahé. Kiitos täsmennyksestä. Ei tuo ruåtsin kieli ole niin tuttua kun sitä kuulee harvemmin täällä kymenlaaksossa. Aina oppii jotain uutta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...