Jump to content

mistä uudet ohjaukset nivelet?

Recommended Posts

Kirjoitettu

mistä ootte saanu noita halvalla eli raidetangon päät se yhdys tanko ja apusimpukka? entä onko mitään järkeä lähtee ostamaan sitä parempaa aurauksen säätö holkkia mulle kaupiteltiin hyvänä edelbrockin valmistetta mutta hinnasta ei mitään tietoa vs vakio osa? lähetin jo viikko sitten RP:lle tarjous kyselyn vaan ei kuulu mitää ei ikinä kuulu jos laittaa tuonne sivulle ilmeisesti sinne pitää aina soitella m- tällä viikolla pitäis kysellä us-partsin tarjouksia..

Kirjoitettu

mistä ootte saanu noita halvalla eli raidetangon päät se yhdys tanko ja apusimpukka? entä onko mitään järkeä lähtee ostamaan sitä parempaa aurauksen säätö holkkia mulle kaupiteltiin hyvänä edelbrockin valmistetta mutta hinnasta ei mitään tietoa vs vakio osa? lähetin jo viikko sitten RP:lle tarjous kyselyn vaan ei kuulu mitää ei ikinä kuulu jos laittaa tuonne sivulle ilmeisesti sinne pitää aina soitella m- tällä viikolla pitäis kysellä us-partsin tarjouksia..

Aurauksensäätöholkki käy ihan vakiokin, sehän on vaan halkaistu putkenpätkä, eikä pääse joustamaan suuntaan eikä toiseen. Jos käytetyt osat käy, niin mulla olis kaikki raidetangon päät, jäivät yli kun vaihdoin kaikki nivelet kerralla kunnosta riippumatta. Kaksi niistä on tosi jämäkkää ja toiset kaksikin on ok, ei välystä. 

Kirjoitettu

Aurauksensäätöholkki käy ihan vakiokin, sehän on vaan halkaistu putkenpätkä, eikä pääse joustamaan suuntaan eikä toiseen. Jos käytetyt osat käy, niin mulla olis kaikki raidetangon päät, jäivät yli kun vaihdoin kaikki nivelet kerralla kunnosta riippumatta. Kaksi niistä on tosi jämäkkää ja toiset kaksikin on ok, ei välystä. 

joo sitä ite kans kattelin että hyöty taitaa olla lähinnä kosmeettinen.. mikä idea niiden valmistamiseen on? helpompi säätää? mulla on kans sellaset missä ei ole välystä mutta suoja kumit alkaa olla aikansa eläneet ja niveliäkään tuskin on koskaan vaihdettu niin vaihdan kaikki uusiin kun on nyt paikat auki.. kun sais jostain edullisesti

Kirjoitettu

vanhat holkit on yleensä niin ruosteessa että säädettäessä niitä ei saa enää tiukalle, kun ruoste jää kierteiden väliin, uudet kannattaa kyllä laittaa.  itse laitoin uusien kierteisiin vaseliinin, niin on helpompi jatkossakin säädellä.

Kirjoitettu

entä onko mitään järkeä lähtee ostamaan sitä parempaa aurauksen säätö holkkia mulle kaupiteltiin hyvänä edelbrockin valmistetta mutta hinnasta ei mitään tietoa vs vakio osa? lähetin jo viikko sitten RP:lle tarjous kyselyn vaan ei kuulu mitää ei ikinä kuulu jos laittaa tuonne sivulle ilmeisesti sinne pitää aina soitella m- tällä viikolla pitäis kysellä us-partsin tarjouksia..

Tätäkö meinaat?

http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=EDL%2D5250&N=700+0&autoview=sku

Tolla hinnalla heivaisin ihan suosiolla ne orkkikset lämimmän järjen pohjaan... Tollaset mulla ootteleekin asennusta.

Kirjoitettu

Tätäkö meinaat?

http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=EDL%2D5250&N=700+0&autoview=sku

Tolla hinnalla heivaisin ihan suosiolla ne orkkikset lämimmän järjen pohjaan... Tollaset mulla ootteleekin asennusta.

joo just tuota! paljonko maksoi suomeen? en oo saanu tarjousta rp:ltä vieläkään mutta huomenna lupas us partslita tarjousta vakio osista ->kummatkin rtp:t,yhdystanko ja apusimpukka

Kirjoitettu

joo just tuota! paljonko maksoi suomeen?

Mulla händyssä hinta oli aika tarkkaan 43 euroa.

Mulla on muutenkin nähtävästi meneillään aika identtinen prokkis, alusta menee nippeleihin.

F350, sanoit vaihtanees kaikki nivelet uusiin, mitä tuli maksamaan? Ajattelin kanssa että nyt olis hyvä laittaa kaikki vaihtoon. Nähtävästi kuitenkin suurin osa ellei jopa kaikki nivelet oo alkuperäisiä, eli 20-vuotiaita.

Kirjoitettu

Mulla händyssä hinta oli aika tarkkaan 43 euroa.

Mulla on muutenkin nähtävästi meneillään aika identtinen prokkis, alusta menee nippeleihin.

F350, sanoit vaihtanees kaikki nivelet uusiin, mitä tuli maksamaan? Ajattelin kanssa että nyt olis hyvä laittaa kaikki vaihtoon. Nähtävästi kuitenkin suurin osa ellei jopa kaikki nivelet oo alkuperäisiä, eli 20-vuotiaita.

joo no ei se niin kallis oo etteikö sitä vois kuvitella on varmaa ikuinen jos orkkis kestää n.20v ;) joo alusta kuntoon muuten rupee osta olee hankittu mut pitäis hitsailla pohjaan vielä rautaa jos ehtii ja saa hitsin jostai..

Kirjoitettu

Ostin ne työmatkalla Kanadasta, joten hinta ei taida olla oikein vertailukelpoinen, noin 300 Kanadan dollaria. Pajon halvemmallakin olis saanut jos olis tyytynyt halvimpiin vaihtoehtoihin.... Otin kuitenkin jämäkämpää tavaraa, ettei tartte jatkuvasti vaihdella.

Kirjoitettu

Ostin ne työmatkalla Kanadasta, joten hinta ei taida olla oikein vertailukelpoinen, noin 300 Kanadan dollaria. Pajon halvemmallakin olis saanut jos olis tyytynyt halvimpiin vaihtoehtoihin.... Otin kuitenkin jämäkämpää tavaraa, ettei tartte jatkuvasti vaihdella.

minkä merkkisiä nämä vähintään alkuperäis osia vastaavat oli ettei tuu ostetua mitää kiinalaisia tms

Kirjoitettu

Sellanen on kutina että jos moog:n niveliä käytät nii ei mee rahas harakoille

Kirjoitettu

Joo, samanlaisen käsityksen mäkin oon saanut Moogista. Kyllähän noihin menee rahaa ihan kivasti, raidetangon sisemmät ja ulommat päät on jo sen 60 euroa kpl... Eli en taida niitä ihan huvin vuoksi vaihtaa, kun ei niissä mitään välystä oo.

Alapallot kyllä menee vaihtoon, vaikka ei niissäkään välyksiä.

Kirjoitettu

Joo, samanlaisen käsityksen mäkin oon saanut Moogista. Kyllähän noihin menee rahaa ihan kivasti, raidetangon sisemmät ja ulommat päät on jo sen 60 euroa kpl... Eli en taida niitä ihan huvin vuoksi vaihtaa, kun ei niissä mitään välystä oo.

Alapallot kyllä menee vaihtoon, vaikka ei niissäkään välyksiä.

Ne on sun muutenki kätevää vaihtaa ne alapallot jos oot puslia vaihtamassa samalla

Kirjoitettu

Ne on sun muutenki kätevää vaihtaa ne alapallot jos oot puslia vaihtamassa samalla

Niinhän mäkin sen järkeilin, fiksua vaihtaa ne nyt samalla kun varret on autosta irti...

Kirjoitettu

minkä merkkisiä nämä vähintään alkuperäis osia vastaavat oli ettei tuu ostetua mitää kiinalaisia tms

no sen mitä Kanadassa/Usassa myyjät jutteli, niin nuo halvimmat vaihtoehdot olis vastannu alkuperäisiä, Moog:ia ostin ja jotain osia joltain toiselta valmistajalta, jota en tietenkään enää muista. Kertoivat rata-autoissa käyttävän kyseisiä valmistajia.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...