Jump to content

SUMMITille raskasta tilausta tekemässä lähiaikoina

Recommended Posts

Kirjoitettu

Meinasin tilata jarrulevyjä ja paloja ym. pientä ja raskasta...

Tarve on vasta keväällä, joten meinasin ottaa ton tilauksen maltillisesti meriteitse (jotain 8 viikkoa) ;)

Olisiko kimppatilaukseen mukaan lähtijöitä?

Kirjoitettu

By the way, mulla on takalevyinä Summitin rei'tetyt levyt, hintaa oli aivan käsittämättömän naurettavat 50 ja jotain taalaa. Ei tiedä vielä onko hyvät, mutta eiköhän ne aja asiansa. Ratapäivillä vissiin saa jotain todistetta...

Kirjoitettu

By the way, mulla on takalevyinä Summitin rei'tetyt levyt, hintaa oli aivan käsittämättömän naurettavat 50 ja jotain taalaa. Ei tiedä vielä onko hyvät, mutta eiköhän ne aja asiansa. Ratapäivillä vissiin saa jotain todistetta...

Kattelin kanssa noita Summit brandin levyjä, mutta jäi vähän epäselväksi onko ne pinnoitetut eli ns. plated vai ei?

Meinasin itse tilata Power Stopin levyt (PWR-AR-8259XL -  siis Z06 levyt).

Kirjoitettu

Mahtaakohan toi Summitin mainostama rahtivapaa tilaus(20:s joulukuuta saakka)olla voimassa vain USA:n sisällä?

Kirjoitettu

Mahtaakohan toi Summitin mainostama rahtivapaa tilaus(20:s joulukuuta saakka)olla voimassa vain USA:n sisällä?

Juuri niin, ainakin aina aikaisemmin vain kotimaan toimitukset!

Kirjoitettu

Heh...  ;D Ainahan sita voi yrittaa.  ;)

Kirjoitettu

mulla ollu aina summitilla ilmainen rahti kun olen ottanut konttiin floridaan.. kuitenkin ne velottaa jotain jos ns. oversize,eli renkaita tai esim. mootori mut nekin on aika maltillisia veloituksia.. nyt tulossa alusyyläri ,ratti, bensalinjan liittimiä ynm. pientä lentämällä ja ei vielä ollut tänään rahtia veloitettu..

suosittelisin jos meriteitse laitette tulemaan niin ehdottomasti amer trading floridassa.. halvat rahdit ja suomalainen firma.. täällä päässä henkilö joka purkaa kontit ja tullaa kamat.. eikä maksa paljon.

Kirjoitettu

Ilmaisia lounaita ei ole, rahdit on noissa summitin tavaroissa lisatty hintaan, renkaitten shipping on n 10$/kpl  moottorin rahti 100-150

Tavaralogistiikaa tuoltasuunnasta  tyokseni tehneena voin antaa neuvon:

Kun laitatte tavaroitanne muiden kuin oikeiden huolitsijoiden konttiin ( bonded & insured freight forwarder) kysykaa kuka maksaa jos tavarat joutuu hukkaan tai vaurioituu.

Nailla freight forwardereilla on federal maritime lisenssi jonka saa kun hoitaa hommat oikein

Itsellani kavi niin etta eras  floridanfirma sai hukattua 4kpl Kenworthin jarrurumpua, kengat & raikat ,no nehan on niin pienia osia etta saattaa hukkua kella vaan?

Itsellenikin on tullut sellaista kamaa konteissa joka kuuluu jollekkin muille ja jolle ei ole omistajaa loytynyt, ( loytys esim laatikolline 110v askelmoottoreita kuka tarvii? Jonkun 50-luvun uudelleen kromattu cadin maski, jne.

Yleensa vahingon sattuessa homma kilahtaa omaan nilkkaan

Kirjoitettu

loytys esim laatikolline 110v askelmoottoreita kuka tarvii?

kerro lisää

Kirjoitettu

Tämä tilaus näyttäisi olevan tilaajien osalta täynnä tällä kertaa.

Ne joiden kanssa vaihdeltiin YV:tä ennen joulua, ovatten mukana.

Tilaus tarkennetaan vielä tammikuun puolella.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...