-vellu Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Meinasin tilata jarrulevyjä ja paloja ym. pientä ja raskasta... Tarve on vasta keväällä, joten meinasin ottaa ton tilauksen maltillisesti meriteitse (jotain 8 viikkoa) Olisiko kimppatilaukseen mukaan lähtijöitä?
Z-mo Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 By the way, mulla on takalevyinä Summitin rei'tetyt levyt, hintaa oli aivan käsittämättömän naurettavat 50 ja jotain taalaa. Ei tiedä vielä onko hyvät, mutta eiköhän ne aja asiansa. Ratapäivillä vissiin saa jotain todistetta...
-vellu Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 By the way, mulla on takalevyinä Summitin rei'tetyt levyt, hintaa oli aivan käsittämättömän naurettavat 50 ja jotain taalaa. Ei tiedä vielä onko hyvät, mutta eiköhän ne aja asiansa. Ratapäivillä vissiin saa jotain todistetta... Kattelin kanssa noita Summit brandin levyjä, mutta jäi vähän epäselväksi onko ne pinnoitetut eli ns. plated vai ei? Meinasin itse tilata Power Stopin levyt (PWR-AR-8259XL - siis Z06 levyt).
z 28 jari Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2006 Mahtaakohan toi Summitin mainostama rahtivapaa tilaus(20:s joulukuuta saakka)olla voimassa vain USA:n sisällä?
F-Body Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2006 Mahtaakohan toi Summitin mainostama rahtivapaa tilaus(20:s joulukuuta saakka)olla voimassa vain USA:n sisällä? Juuri niin, ainakin aina aikaisemmin vain kotimaan toimitukset!
TexFinn Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2006 Mahtaakohan toi Summitin mainostama rahtivapaa tilaus(20:s joulukuuta saakka)olla voimassa vain USA:n sisällä? Heh... Ainahan sita voi yrittaa.
KimmoT Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2006 Mä tarvisin iskarit ja jouset summitilta.
5,7 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2006 LS1 EBC redstuff etu palat tarvisin! ilmeisesti noi..-> http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=EBC%2DDP31239C&N=700+4294922533+400528+4294908216+4294924667+4294859529+115&autoview=sku vielä varauksin kyselen hintoja muualtaki ilmoittakaa jos meinaatte pistää vetämään!?
cam68 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2006 mulla ollu aina summitilla ilmainen rahti kun olen ottanut konttiin floridaan.. kuitenkin ne velottaa jotain jos ns. oversize,eli renkaita tai esim. mootori mut nekin on aika maltillisia veloituksia.. nyt tulossa alusyyläri ,ratti, bensalinjan liittimiä ynm. pientä lentämällä ja ei vielä ollut tänään rahtia veloitettu.. suosittelisin jos meriteitse laitette tulemaan niin ehdottomasti amer trading floridassa.. halvat rahdit ja suomalainen firma.. täällä päässä henkilö joka purkaa kontit ja tullaa kamat.. eikä maksa paljon.
pantera Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2006 Ilmaisia lounaita ei ole, rahdit on noissa summitin tavaroissa lisatty hintaan, renkaitten shipping on n 10$/kpl moottorin rahti 100-150 Tavaralogistiikaa tuoltasuunnasta tyokseni tehneena voin antaa neuvon: Kun laitatte tavaroitanne muiden kuin oikeiden huolitsijoiden konttiin ( bonded & insured freight forwarder) kysykaa kuka maksaa jos tavarat joutuu hukkaan tai vaurioituu. Nailla freight forwardereilla on federal maritime lisenssi jonka saa kun hoitaa hommat oikein Itsellani kavi niin etta eras floridanfirma sai hukattua 4kpl Kenworthin jarrurumpua, kengat & raikat ,no nehan on niin pienia osia etta saattaa hukkua kella vaan? Itsellenikin on tullut sellaista kamaa konteissa joka kuuluu jollekkin muille ja jolle ei ole omistajaa loytynyt, ( loytys esim laatikolline 110v askelmoottoreita kuka tarvii? Jonkun 50-luvun uudelleen kromattu cadin maski, jne. Yleensa vahingon sattuessa homma kilahtaa omaan nilkkaan
mkos Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2006 loytys esim laatikolline 110v askelmoottoreita kuka tarvii? kerro lisää
-vellu Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2006 Tämä tilaus näyttäisi olevan tilaajien osalta täynnä tällä kertaa. Ne joiden kanssa vaihdeltiin YV:tä ennen joulua, ovatten mukana. Tilaus tarkennetaan vielä tammikuun puolella.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään