BadassZ28 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2007 Jos noin kiukkusen näkönen Camaro rullailis mua kohti ku oon suojatietä kävellen ylittämäs niin tulis varmaan pistettyä juoksuks sen pelossa ettei se söisi mua elävältä Hienot ovat kyllä
Nova Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2007 Vieläkö maalais mustaksi hopiat osat mitkä näkyy niin sitten maistuu meikäläiselle.
Markus Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2007 Päivitystä. Taustat duunattu ja lähivaloja nostettu hieman että sopisivat isompien kaukovalojen kanssa "silmään" ...kai muuten hävität noi suomiparkit tosta keulalta, ne on järkyttävät....
Jugih Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2007 ...kai muuten hävität noi suomiparkit tosta keulalta, ne on järkyttävät.... Say that again..
kutvonen Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2007 onko noi siis halogeenit pitkät ja lyhet? vuosi takaperin ei pitkiä ainakaa saanu muutaku ksenoniina?
Jugih Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2007 Kummatkin on halogeenit.
kutvonen Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2007 WOU! pitäsköhän....hmm...luukkujen sisälle uutta elämää?
Z4FUN Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2007 lissää Tuli mieleen ku omassa Bosch 90x150 H4 umpiot käy melko lämpösenä siellä kolossa. Haittaakohan tuo pleksi valojen jäähytystä? -Mika-
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään