Jump to content

Mikä murikka?

Teevee

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mulla on Pontiac Firebird vm. -84.. Pitäis lukkoperä siihen ostaa, mut mikä toi perämurikka on joka siinä on vakiona?

Kirjoitettu

jos kyseessä on auton alkuperänen akseli sen pitäs olla gm 10 pulttinen 7,5 tuuman lautaspyörällä, jossain näissä on myös b&w9 pultti mut niissä tais lukko olla valmiina. perä kopasta ku laskee monellako pultilla se on kiinne jos 10 on vaihtoehto yks hyvin lähelle ainaki

Kirjoitettu

Mä jo aloin menettää toivon et vastaako tähän kukaan. Mutta kiitos teille! Pitääpä laskea noi pultit ku pääsee montun päälle, mut kyllä tuossa alkuperäinen akseli on. Tuon gta tulilinnun linkin mukaan olis tommonen:

84 Firebird S/E A4 LG4 V8 8.6:1 5.0 (305) 150@4000 240@2400 4bbl ---- ---- 3.08 ----

Pitääkö tuo paikkansa nuo tehot ja vääntömomentti, ku entisen omistajan selvityksen mukaan autossa olisi 145hevosvoimaa ja 324nm vääntöä, mutta tuon ylläolevan mukaan olis tehoa 150 ja vääntöä 240nm?

Kirjoitettu

noi taitaa olla libsejä ei nm... vai?  ::) ja jos libsejä ni olikos se, se kertaa 1,364(?) = nm

ja jos sillä lailla laskis ni 325 nm voi olla aika lähellä totuutta... korjatkaa jos olen väärässä  ;)

Kirjoitettu

noi taitaa olla libsejä ei nm... vai?  ::) ja jos libsejä ni olikos se, se kertaa 1,364(?) = nm

ja jos sillä lailla laskis ni 325 nm voi olla aika lähellä totuutta... korjatkaa jos olen väärässä  ;)

Vahvahko kyllä, ei siihen taida saada tehtyy alle 300nm vaikka yrittäs tosissaan ::)
Kirjoitettu

mä koitan taas viisastella: toi jenkki väännön termi olis jalka paunaa (pounds-force feet) ja kerroin 1,356= nm muuten ollaan lähellä totuutta ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...