Z-mo Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2006 Mitäs mieltä arvon raati on seuraavanlaisesta kysymyksestä. Kansiin self-align keinut vai sitten ei self-aligneja ja guide platesit ja karkaistut tönärit? Hyötyjä ja haittoja, valaiskaa aloittelijaa... Amerikan lehtiä kun lueskelee, niin kaikkiin laitetaan aina guide platesit. Chad Golen heivaa LT1-kansista self-alignit pois, ja guide platet kiinni. Ja studit vaihdetaan 3/8 koosta 7/16:sta. Golenin sanoin: "Self-aligning rockers can pop off" Onko overkill?
pantera Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2006 selfalign keinut tulee press in orkkis studeihin jotka voi nousta kansista ylos jos jousipaineet on paljon suuremmat kuin vakiot, screw in studit on isompi halkaisijat koska ne tapitetaan vanhoihin reikiin , ja samalla on helppo panna guidet valiin, eli jos on enempi painetta, laita ruuvattavat, jos ei niin orkkis studit menee ja sitten self align keinut
Juhani LS1 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2006 Niin riippuu vähän siitä tästä, pistä beehive jouset niin massaa tulee vähemmän, yhtään liikaa painetta ei mielestäni kannata käyttää, riittää jos valve float on 500+ rundii siitä mitä meinaat käyttää, kokemuksen mukaan vakio TPI mouse alakerta signing off jossain 7000 jälkeen, 5 tai 6 kk lakru kuivuu, spunnaa ja sitten jos tuurii kone kolisee helvetisti kun mäntä kolkottaa kantee, on sattunu, tai kk tulee kylestä ulos heh. no kyl paremat studit on paremmat mut vakiot ja itseohjaavat toimii jos ei valvefloattii tapahdu. Jos kannet on käytetyt ja prässätyt studit on asialliset ja edelleen paikallaan ei todennäkösesti sielt noin vaan petä, ne on tosi tiukassa kun niitä irrottaa herää aina epäilys et tuleeko se sieltä vai katkeeko
pantera Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2006 mulla oli yhet mikkikannet josta tuli studi ylos, prassattiin takas epoksin kera, eipa pysyny
Juhani LS1 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2006 mulla oli yhet mikkikannet josta tuli studi ylos, prassattiin takas epoksin kera, eipa pysyny Oho, oliko paljo yli vakkari painee, vai tuliko sillä jo periaattees valmistusvika, toleranssi rympis on niin pieni kun osakin on kohtuu pieni, ne mitä oon irrotanu oli kyllä ihan kipeen tiukassa, ja käytetyssä vois kuvitella et se on tullu ylös jos tullakseen ylipäätänsä. No onhan niitä kierteellä sillaikin et sopii vakio kamat edelleen 7/16 ja 3/8 yläpää, jotenkin tuntuu fiksulta antaa ventiilin ohjaa keskelle eikä puikon jollon liukupintaa ei tuu ylimäärästä mihkään mut
Z-mo Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Tulee vakio TPI-alakerta ja LT1-yläkerta. Nokkana compin aika mieto 302, ja venajousina nokkaan ilmoitetut jouset. Eli tuskin on tarvetta lähtee muuttelee studeja yms...
Nova Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 LT:ssä on vakiona kierteellä studit kiinni. Saa aika helposti guideplatet laitettua jos haluaa. Meinasitko laittaa 1.5 vai 1.6 vipat? Scorpionilta saa laadukkaita vipoja aika edullisesti. Mulla on ollut ihan LT:n vakiokamat kiinni joten nekin kestää aika hyvin. Toisaalta nyt on hyllyssä Compin magnumit 1.6 suhteella (itse ohjaavat) ja tulossa Scorpionin 1.6 pro seriekset. Jotain tarttee talven aikana yrittää tähdä.
GTATL Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 kannatta siirtyä self-aligeihin jos vipusuhde muuttuu 1.5 >1.6. mulla ainakin 1.6 vipoilla hinkkas guide plate jäljet tönäreihin. uudet self aligit meni ihan eri asentoon kun vastaavat guide platella ohjatut. veikkaisin toi pop off ilmiö tulee hiukan korkeammilla kierroksilla kuin 6000rpm.
Z-mo Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 LT:ssä on vakiona kierteellä studit kiinni. Saa aika helposti guideplatet laitettua jos haluaa. Meinasitko laittaa 1.5 vai 1.6 vipat? Scorpionilta saa laadukkaita vipoja aika edullisesti. 1.6 vipat ehdottomasti, kun ei toi nokkakaan oo ihan sieltä villeimmästä päästä. Eikös LT:ssä oo vakiona self-alignit? Täytyypä googletella noita Scorpion keinuja... Taisinkin jo vahingossa tilata tommoset Scorpionin 1.6 keinut... $60 kalliimmat ku Proformit mitä ekaks kattelin.
KimmoT Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Mulle tuli noi Scorpion keinut. Ainakin päällepäin näyttää ihan asiallisilta.
Z-mo Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2006 Nyt täytyy sanoa, että toimitus pelaa Scoggin Dickeyllä. Eilen tilasin noi keinut ja huomenna mulla kourassa.
Crisis Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2007 mulla oli yhet mikkikannet josta tuli studi ylos, prassattiin takas epoksin kera, eipa pysyny Siksipä porasin jokaisen prässätyn sudin kohdalta läpi 2,5mm reikä ja löin lukkotapit reikiin epoksilla kiinni... halpa ja tehokas tapa... (jos kannet olisi arvokkaammat olisi voinut harkita koneistusta, tosin sen voi vieläkin tehdä) Niin ja itsensä keskittävät keinut 1.5 ja 1.6 kertoimilla löytyy (1.6 hyllyssä ku pitäis ohjureita "koneistaa") manleyn kovilla tönäreillä liikutellen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään