Hietala81 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Eli tuollanen hullu mittariston/kojelaudan vaihto ajatus pälkähti päähän näin krapulassa. Onko kuinka vaikea homma vai ihan plug and play ? Meinaan jos vaikka joku haluaisi vaihtaa digi kojelautansa/mittaristonsa tuollaseen viisari näyttöiseen Niin ja on tuossa menossa ratin vaihto,vaan lujassa tuntus olevan ku vaikka hampaat irvessä repii niin ei vaan irtoa -niin ja autohan on 89 vuoden formula.
Mika Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Jos aiot vaihtaa alkuperäisiä digimittareita analogisten tilanne, niin en suosittele sitä. Minulla oli entisessä TA:ssa digimittarit ja jos sattuu näyttö hajoamaan jossain vaiheessa, niin varaosa mittarien saatavuus ei ole mitenkään helppoa. Korkeintaan via Ebay
Guest Vemu Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Niin ja on tuossa menossa ratin vaihto,vaan lujassa tuntus olevan ku vaikka hampaat irvessä repii niin ei vaan irtoa Käytä suosiolla ulosvedintä. Säästyy ratti ja terveys.
Hietala81 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Ihan orginaali digimittarit tai koko kojelauta olis tarkoitus metsästää jostain ja lyödä ton nykysen kilometri viisari näyttöisen tilalle,olen ny yrittäny metsästää tietoa noista liitännöistä eli onko kuinka kovat johdotus hommat tos vaihtamises edessä No tää ei ole sisusta projektissa kärkisijalla, pitäs saada ensin noi nahka verhoilut yms tehtyä.
TransNAM Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2006 Digimittaristo vaatinee ainakin sähköisen nop.mittarin. Varmaan onkin. Kaikki mittaristonympärysmuovit menee uusiks. Piuhahommat sinänsä tuskin kovin ihmeellisiä on jos ei peräti passais samaan liittimeen, en tiedä. http://www.tacreationsusa.com/gauge_clusters.htm
Crisis Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2006 Niin ja on tuossa menossa ratin vaihto,vaan lujassa tuntus olevan ku vaikka hampaat irvessä repii niin ei vaan irtoa Kai muistit ottaa sen lukkorenkaan pois sieltä? tyhmä kysymys mutta ajattelin varmistella mulla lähti ratti niin että mä verin siitä kovaa ja kaveri kopautti pari kertaa räikänjatkolla juureen niin plop se vaan tuli sielt..
macmax Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2007 ratti lähtee nätisti ulosvetäjän avulla! mulla on juuri meneillä sellainen pieni vaihto operaatio! vaihdan 83:seen koko sisustan ja koelaudan elektroniseen malliin samalla kun tuli laitettua autoon ilmastointi! ja kone vaihtui ruiskuksi ja uus loota,tankki,perä, ovet,lokarit valot ja koko sähkösarja..... eli koko auto uusiksi.
Hietala81 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2007 Kai muistit ottaa sen lukkorenkaan pois sieltä? tyhmä kysymys mutta ajattelin varmistella mulla lähti ratti niin että mä verin siitä kovaa ja kaveri kopautti pari kertaa räikänjatkolla juureen niin plop se vaan tuli sielt.. Lukkorengas??? ei siinä muistaakseni ollu ku joku sokkan tapainen enne pulttia, en ole vielä jatkanu ratin irrottelua ku vois olla viisaampi katsastaa orkkis ratilla ku tuo uus on aika pieni kehänen niin voipi olla että ei katsastus setä tykkää, kaveri mainitsi et suomes on joku minimi mitta kehän halkaisijalle
macmax Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2007 ei minulla ainakaan ole konttorilla mitään sanottu vaikka aika pieni on tuo minunkin ruorini 31-12-06_1800.jpg_thumb
macmax Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2007 Älkää välittäkö vaikka kuvassa on vaihdekepakko vinossa!! se ei ole kiinni kyseessä oli ensimmäinen sovitus! hyvin istuu!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään