98Camu Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2006 http://www.airbagit-store.com/product_list.asp?id=2212 Onko kokemuksia moisesta sarjasta? Ilmajousista oli joskus juttua täällä vaan en sitä löytänyt. Olis aika sopuhintaisia sarjoja ja sais auton tonttiin helposti tarvittaessa.
Guest pile Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2006 ei paha ollenkaan hintakin oli sellainen että vähän pisti miettimään
DaMonsta Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2007 kannattaa huomioida että kit-2 on se millä kannattaa alottaa eli n. 1900$ nuo halpahintaset on pelkkiä "iskareita" mitkä tarvii vielä vinon pinon osia... EDIT: niin onkos ilmajousitus jo laillista suomessa? yhdessä vaiheessa ei muistaakseni ollu...
gmc63 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2007 kannattaa huomioida että kit-2 on se millä kannattaa alottaa eli n. 1900$ nuo halpahintaset on pelkkiä "iskareita" mitkä tarvii vielä vinon pinon osia... EDIT: niin onkos ilmajousitus jo laillista suomessa? yhdessä vaiheessa ei muistaakseni ollu... Eik se ollu niin et noi hydraulit oli kielletyjä ei noi ilmajouset onhan niit kuorkeissa ja busseissaki ja ainaki joku vuos sit oli joku letukka jossa oli toi ilmajousitus liikenteessä ::)tai ilmapussit ne visiin oikeesti on
Jugih Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2007 Kyl ilmajouset laillisia pitäis olla. On munkin mesessä ilmajouset ja napista saa korkeutta muutettua. Hydraulijouset nopeine venttiileineen taitaa olla tosin kiellettyjä.
Cujo Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2007 ja kaverin -79 caminos on takana alkuperäiset ilmaiskarit eli ei pitäisi olla ongelmaa tänäkään päivänä
Chevy Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2007 ne pallot on ainakin sallittu (ja ne mitkä oli farkuis,venttiili oli takapuskuris) hydraulit ei
pantera Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2007 ilmat saa alle ilman lupia mikali jousituksen tyyppi ei muutu ,ja varustetaan automaattisella tasosaadolla ts. kierrejousen tilalle voi laittaa bagin, ja mikali on kyseessa ko autoon tehdasvalmisteinen sarja voi jousitustyyppikin muuttua ts lehtijousten tilalle 4-link ja panhard ( todistus valmistajalta ) vin numerolle tehtyna vaaditaan
TransNAM Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2007 Askarteluintoinen hakee kuormaautofirmasta esim hytin ilmajouset ja tasonsäätöventtiilin ja pulttaa ne kierrejousien tilalle. Siihen pikku kompura jostain farmarista ja säiliö kaveriks. Esim. Iveco Eurostarin ja monen muun hytin pallot on halkaisijaltaan hyvin lähellä henkilöauton jousta ja kantavuuskin riittää eikä maksa miljoonia. Ivecon tasonsäätöventtiili maksaa reilun 100€. Semmonen tupakkiaskin kokoinen.
PKoo Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2007 Mulla ois 2kpl ilmajousia ylimääräisenä! land rover discoveryn takajouset uudet/käyttämättömät,käy kierrejousen tilalle! Tässä askartelun aihetta talven ajaksi!! hp.50€/2kpl+pk
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään