mikke Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2007 joo pääsen ja viel jää rahaa.. esim.. alu kansii ja kaikkee muuhun... ja kuppipenkkeihin ja ja jos et tuhlaa rahojas kodin sisustukseen, koiraan tai muuhun turhuuteen
balez Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2007 tarkotus olis olla mutta sitähän en päätä itse (sohva pitäs ostaa, kaapisto, komero...) no oon yrittäny tehä selväks että tohon autoon pannaan rahaa että se olis toimintavarma.. ei sillä, että kulkupuoli pitäs parantuu tai mitään muuta siks ei saa kertoo mitään hintoja mitä tohon autoo laittaa eikä tilin saldoa
BlackZ Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2007 No kertokaapa mistä saatte reilulla tonnilla uuden turbaanin ja täysin laitetun +500hv kestävän TH700 laatikon takuulla?? Tietää iteki ens kerralla viedä sinne laatikon eikä tilata jenkeistä asti lootaa ja turbiinia... Mun mielestä tuo on halpa laatikko jos on oikeasti uusi +500hv kestävä (mitä en oikein usko, mutta niinhän siel lukee...) TCI laatikko uuden turbiinin kanssa. Tuo 1400€ on pyynti turbiinin kanssa, ja luulis et pieni tinkivara on jätetty. Kyllä se niin on, että kun teetät jollaki asiatekijällä tuollaisen TH700:n suomessa, joka lupaa tehonkestoksi 500hv niin maksaa pelkkä remppa ja vahvistus tasan varmasti enempi ku tonnin, hyvä jos kahdella tonnilla edes saat ja sittenki jää turbiini viel saamatta. Mun mielestä osta tuo pois, jos siis OIKEASTI on +500hv tehoille tarkoitettu TCI:n TH700 laatikko vielä uuden turbiinin kanssa. Näinhän sulle jää vielä "varalaatikko", jonka voit joko myydä tai ite talven hämärinä iltoina yrittää kunnostella ja vaikka vahvistella tallissa ihan huvin ja harrastuksen vuoksi...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään