Jump to content

Kojelaudan verhoilu

Recommended Posts

Kirjoitettu

No nii...nyt ollaan siinä pisteessä että pitäis rueta verhoilemaan kojelaudan päällistä. :o

Keinonahalla olen ajatellu sen laittaa mut onko hyviä verhoilu konsteja/vinkkejä tähän hommaan??

Lämmittämällä tuntus venyvän ja spräy liimalla kiinni?? Ehdotuksia/kokemuksia kiitos.

09012007281.jpg}

Kirjoitettu

Käytä liimana Kiillon Kestopren kontaktiliimaa, saa vaikkapa Bauhausista vaikkapa litran purkeissa.

Edullinen ja pitää varmasti paremmin kuin sprayt.

Materiaaleista plyysi on kans hienoa  m/

Kirjoitettu

Joo pitääpä kokeilla tolla liimalla..vaikuttas ainakin paremmalta kuin toi spräy.. :)

Kirjoitettu

Semmonen rallinukka ois hieno, mutta vissiin melko arvokasta..

Kirjoitettu

Hyvä liima pitää olla jotta pysyy noitten kaiutinkorokeitten ympärillä kiinni kesälläkin ku aurinko hehkuttaa. Tai sitten pitäis verhoilun venyä niin paljon jottei jää pänninkiä.

Kirjoitettu

Hyvä liima pitää olla jotta pysyy noitten kaiutinkorokeitten ympärillä kiinni kesälläkin ku aurinko hehkuttaa. Tai sitten pitäis verhoilun venyä niin paljon jottei jää pänninkiä.

joo pitää yrittää lämmittää ja muokata sitä keinonahkaa ettei jäis pänninkiin.

Kirjoitettu

Eikös nukkaus olis hieno?

www.nukka.net

On hieno  m/ MUTTA kerää helvetisti pölyjä ja karvaa yms.  m-

Kirjoitettu

On hieno  m/ MUTTA kerää helvetisti pölyjä ja karvaa yms.  m-

nii hiano ois mut vissiin aika hankala pitää puhtaana...voishan tuonne piruuttaan soittaa ja kysyä tarjousta.

tosin nahkakin on jo valmiiksi ostettu.. :)

Kirjoitettu

Miulla on nukattu päällinen ja olen ollu tyytyväinen m/. Hyvin lähtee imurilla puhtaaksi, kun on sellainen harjasuutin. Päälisen ja mittarikehyksen nukkaus maksoi muistaakseni 160€. Kuva löytyy projekti osastosta.

Kirjoitettu

On kyllä nätti tuo nukattu pinta mut tuolla hintaa sais jo ehjän päällisen....mut eihän se ois yhtä hieno!...tää on taas tätä... ;D

Kirjoitettu

Mulla tulee muuten muutama kappale ehjiä 3 gen kojelaudan päällisiä jos jollain menee esim. asennushommat ketuilleen. ;D

Kirjoitettu

Mulla tulee muuten muutama kappale ehjiä 3 gen kojelaudan päällisiä jos jollain menee esim. asennushommat ketuilleen. ;D

Pidän mielessä!  :)

Kirjoitettu

Ponu vai Comero?

Vois kiinnostaa erästä T/A-n kasaajaa.

Kirjoitettu

Ponu vai Comero?

Vois kiinnostaa erästä T/A-n kasaajaa.

Molempia. m/

Kirjoitettu

Tämmönen räpellys tästä nyt sitte tuli... ;D

Muutama moka mut ihan ok näin eka yritykseks! Ja nahkaa jäi vielä sen verran et voi vetää uusiks jos rupee pistää silmään noi virheet.

Tuli aika tunis noitten kajareiden kans mut sou not!  ;)

Eka.jpg}

Kirjoitettu

Tämmönen räpellys tästä nyt sitte tuli... ;D

Muutama moka mut ihan ok näin eka yritykseks! Ja nahkaa jäi vielä sen verran et voi vetää uusiks jos rupee pistää silmään noi virheet.

Tuli aika tunis noitten kajareiden kans mut sou not!  ;)

Fiksu. jos teet joskus uudestaan niin kannattais kallistaa pikkuisen taaksepäin niin ei tule ihan niin paljon heijastumia tuulilasista eli toisinsanoen äänenlaatu paranee.

Kirjoitettu

Fiksu. jos teet joskus uudestaan niin kannattais kallistaa pikkuisen taaksepäin niin ei tule ihan niin paljon heijastumia tuulilasista eli toisinsanoen äänenlaatu paranee.

Niin oli aluks tarkoitus mut tuli ostettua "liian" jämerä erkkasarja,ei jäänyt tilaa kallistaa...  :-[ 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...