pietan33 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2004 Meinasin kiillottaa ruiskun osat runnerit, imusarjan ym. ja lakka päälle. Kestääköhän lakka näiden osien päällä? Olen nähnyt että jotkut ovat maalanneet näitä osia, millaisilla maaleilla? Koneen maalasin por15 hopeamoottorimaalilla, jos lakka ei kestä laitan por15 myös ruiskuosiin, mutta parempi jos lakka kestäisi, tietoa, mielipiteitä.
Msk383 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2004 Hyvin saat lakata jotta pysyy sillä lämmön vaihtelut ovat aika kovia. Parempi tulee kun et lakkaa vaan kiillotat hyvin niin sitten pieni lumppaus riittää jos kiilto katoaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään